SKE ja Sandarmoh

Anonyymi

Kun kerran keltaliivien ihailema des... eikun dosentti Backman on myös sitä mieltä, että Sandarmoh oli suomalaisten tekosia, niin eikö kaikkien "isänmaallisten" tulisi julistaa samaa?
Mitä asiasta on mieltä herra laskuvarjokasakka-ylikersantti?

10

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On niin pirun ihmeellistä miten helposti älyltään heikot lankeavat selkeään valepropagandaan. Venäjällä on tasan tarkkaan tiedossa keitä sinne on viety teloitettavaksi ja kenen toimesta. Miksi ihmeessä oikeistolainen Venäjä yrittää siivota Neuvostoliiton sotkuja? Ottaisivat siihen enemmin selkeän pesäeron: "ennen oli ennen, mutta nyt on paremmin".

    • Anonyymi

      Ne on nuo MV-lehteä tekevät ja lukevat apinat, jotka kaivavat Venäjäsuhteesta rusinat pullasta, eli myötäilevät venäläisiä kun se sopii heidän asiaansa. Kun tulee jotain epämielekästä, ollaan enemmin hiljaa, ettei iki-ihana Vladimir-setä suutu. Backman on taas Suomivihassaan aivan omalla tasollaan.
      Oikea isänmaallinen ihminen nostaisi metelin tuollaisesta historianvääristelystä, mitä Venäjä harjoittaa ja puolustaisi Suomen veteraanien kunniaa.

    • Kiitän aloittajaa lämpimästi koska tunnistin siitä lähes itseni.

      Poikkeuksena voisin sanoa että minut on taannoin ylennetty YK- vääpeliksi eikä minulla ole sen kummempia kytköksiä Venäjään kuin nuoruusvuosieni riehakkaat Tatjana- vodka- matkat iloisen poikaporukan kanssa jotka ovat jääneet toki muistojen syövereihin hienoina kokemuksina.
      Laskuvarjojen varassa olen toki hypellyt kallioiltakin. Hienoa että sattuikin sellainen mukaan...

      Keltaliivit myös mainittiin. Valtavalemediamme antaa sen kuvan että ranskalaiset protestoivat vain joidenkin yksittäisten asioiden vuoksi.
      Asia ei ole niin vaan he taistelevat maahanmuuttoa ja globalismia vastaan:
      https://www.youtube.com/watch?v=MldSUAByjuA

      Video on Russia Todayltä koska vastaavia videoita eivät kotomaamme rakkikoirat esitä.

      • Anonyymi

        Onnea ylennyksen johdosta! Vielä kun annat mielipiteesi tuosta Sandarmohin tapauksesta. Vai onko asia sellainen, että siihen ei kosketa pitkällä tikullakaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnea ylennyksen johdosta! Vielä kun annat mielipiteesi tuosta Sandarmohin tapauksesta. Vai onko asia sellainen, että siihen ei kosketa pitkällä tikullakaan?

        Kiitoksia kommentista.

        Pitkästä tikusta tuli mieleeni kun pikkupoikana olin kaverini kanssa mummon mökillä missä oli ulko- puucee. Odotimme sen takana josta oli hyvä näköala ylöspäin reiälle.
        Kun joku rouva istahti laudalle niin tökkäsimme takapuolta sillä tikulla. Takapuoli vaihtui raivostuneeseen naamaan mikä oli tosi hauskaa ja taas meitä poikia vietiin....

        Tuo Sandahmo oli minun pakko Googlata koska en ollut siitä koskaan mitään kuullutkaan.
        Stalinin vainot olivat hirvittävä asia mutta mutta samanlaista meinikiä ovat viherpunapiiperot ajamassa jälleen iloksemme.

        Todisteena tästä esitän nuoren kansallimielisen pikkupojan videon Helsinki ilman natseja- kulkueesta. Yhtään Suomen lippua emme tuossa näe, ainoastaan punalippuja erilaisten terroristijärjestöjen lippujen säestäminä:
        https://www.youtube.com/watch?v=yKZZki5ma_U


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitoksia kommentista.

        Pitkästä tikusta tuli mieleeni kun pikkupoikana olin kaverini kanssa mummon mökillä missä oli ulko- puucee. Odotimme sen takana josta oli hyvä näköala ylöspäin reiälle.
        Kun joku rouva istahti laudalle niin tökkäsimme takapuolta sillä tikulla. Takapuoli vaihtui raivostuneeseen naamaan mikä oli tosi hauskaa ja taas meitä poikia vietiin....

        Tuo Sandahmo oli minun pakko Googlata koska en ollut siitä koskaan mitään kuullutkaan.
        Stalinin vainot olivat hirvittävä asia mutta mutta samanlaista meinikiä ovat viherpunapiiperot ajamassa jälleen iloksemme.

        Todisteena tästä esitän nuoren kansallimielisen pikkupojan videon Helsinki ilman natseja- kulkueesta. Yhtään Suomen lippua emme tuossa näe, ainoastaan punalippuja erilaisten terroristijärjestöjen lippujen säestäminä:
        https://www.youtube.com/watch?v=yKZZki5ma_U

        Leikkinatsit on jo pilanneet Suomenlipun maineen, ja henkisesti raiskannut sen, samoin kun leijonavaakunan. Natsiliput, pvl:n tunnukset, ja Suomenlippu ei kuulu samaan tilaisuuteen. Säälittävää sakkia kaikki mukamas isänmaalliset, jotka haluavat vain tuhota Suomen. Onneksi vastamielenosoittajat ei sotke Suomenlippua. Lisäksi Neuvostoliitto taustaisten ei pitäisi puuttua Suomen asioihin, ja pilaat meidän maineen Thaimaassa. Häpeäisit Victor


      • Anonyymi

        Toivottavasti taistosi päättyy pian. Sitä viimeistä hengenvetoa toivoo hyvin moni.


      • Anonyymi

        "Me Isänmaalliset haluamme pitää rajamme suljettuina vierasperäisten alkuasukkaiden maahantulolta sekä säilyttää rotumme puhtaana."

        ja mihin rotuun sinä V.A. kuulutkaan?


    • Anonyymi

      Sandarmoh on jälleen kerran ajankohtainen. Pietarissa miliisi on ratsannut teatterin jossa aihetta käsittelee kirjaa esiteltiin ja siitä keskusteltiin.

      Putlerin venäjä alkaa päivä päivältä muistuttamaan enemmän ja enemmän stalinin aikoja.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe