SKE ja Sandarmoh

Anonyymi

Kun kerran keltaliivien ihailema des... eikun dosentti Backman on myös sitä mieltä, että Sandarmoh oli suomalaisten tekosia, niin eikö kaikkien "isänmaallisten" tulisi julistaa samaa?
Mitä asiasta on mieltä herra laskuvarjokasakka-ylikersantti?

14

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On niin pirun ihmeellistä miten helposti älyltään heikot lankeavat selkeään valepropagandaan. Venäjällä on tasan tarkkaan tiedossa keitä sinne on viety teloitettavaksi ja kenen toimesta. Miksi ihmeessä oikeistolainen Venäjä yrittää siivota Neuvostoliiton sotkuja? Ottaisivat siihen enemmin selkeän pesäeron: "ennen oli ennen, mutta nyt on paremmin".

      • Anonyymi

        Tunnukset, liput ja näennäinen ideologia muuttuvat, mutta isovenäläinen fasismi ja imperialismi pysyy aina samana.


    • Anonyymi

      Ne on nuo MV-lehteä tekevät ja lukevat apinat, jotka kaivavat Venäjäsuhteesta rusinat pullasta, eli myötäilevät venäläisiä kun se sopii heidän asiaansa. Kun tulee jotain epämielekästä, ollaan enemmin hiljaa, ettei iki-ihana Vladimir-setä suutu. Backman on taas Suomivihassaan aivan omalla tasollaan.
      Oikea isänmaallinen ihminen nostaisi metelin tuollaisesta historianvääristelystä, mitä Venäjä harjoittaa ja puolustaisi Suomen veteraanien kunniaa.

    • Kiitän aloittajaa lämpimästi koska tunnistin siitä lähes itseni.

      Poikkeuksena voisin sanoa että minut on taannoin ylennetty YK- vääpeliksi eikä minulla ole sen kummempia kytköksiä Venäjään kuin nuoruusvuosieni riehakkaat Tatjana- vodka- matkat iloisen poikaporukan kanssa jotka ovat jääneet toki muistojen syövereihin hienoina kokemuksina.
      Laskuvarjojen varassa olen toki hypellyt kallioiltakin. Hienoa että sattuikin sellainen mukaan...

      Keltaliivit myös mainittiin. Valtavalemediamme antaa sen kuvan että ranskalaiset protestoivat vain joidenkin yksittäisten asioiden vuoksi.
      Asia ei ole niin vaan he taistelevat maahanmuuttoa ja globalismia vastaan:
      https://www.youtube.com/watch?v=MldSUAByjuA

      Video on Russia Todayltä koska vastaavia videoita eivät kotomaamme rakkikoirat esitä.

      • Anonyymi

        Onnea ylennyksen johdosta! Vielä kun annat mielipiteesi tuosta Sandarmohin tapauksesta. Vai onko asia sellainen, että siihen ei kosketa pitkällä tikullakaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnea ylennyksen johdosta! Vielä kun annat mielipiteesi tuosta Sandarmohin tapauksesta. Vai onko asia sellainen, että siihen ei kosketa pitkällä tikullakaan?

        Kiitoksia kommentista.

        Pitkästä tikusta tuli mieleeni kun pikkupoikana olin kaverini kanssa mummon mökillä missä oli ulko- puucee. Odotimme sen takana josta oli hyvä näköala ylöspäin reiälle.
        Kun joku rouva istahti laudalle niin tökkäsimme takapuolta sillä tikulla. Takapuoli vaihtui raivostuneeseen naamaan mikä oli tosi hauskaa ja taas meitä poikia vietiin....

        Tuo Sandahmo oli minun pakko Googlata koska en ollut siitä koskaan mitään kuullutkaan.
        Stalinin vainot olivat hirvittävä asia mutta mutta samanlaista meinikiä ovat viherpunapiiperot ajamassa jälleen iloksemme.

        Todisteena tästä esitän nuoren kansallimielisen pikkupojan videon Helsinki ilman natseja- kulkueesta. Yhtään Suomen lippua emme tuossa näe, ainoastaan punalippuja erilaisten terroristijärjestöjen lippujen säestäminä:
        https://www.youtube.com/watch?v=yKZZki5ma_U


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitoksia kommentista.

        Pitkästä tikusta tuli mieleeni kun pikkupoikana olin kaverini kanssa mummon mökillä missä oli ulko- puucee. Odotimme sen takana josta oli hyvä näköala ylöspäin reiälle.
        Kun joku rouva istahti laudalle niin tökkäsimme takapuolta sillä tikulla. Takapuoli vaihtui raivostuneeseen naamaan mikä oli tosi hauskaa ja taas meitä poikia vietiin....

        Tuo Sandahmo oli minun pakko Googlata koska en ollut siitä koskaan mitään kuullutkaan.
        Stalinin vainot olivat hirvittävä asia mutta mutta samanlaista meinikiä ovat viherpunapiiperot ajamassa jälleen iloksemme.

        Todisteena tästä esitän nuoren kansallimielisen pikkupojan videon Helsinki ilman natseja- kulkueesta. Yhtään Suomen lippua emme tuossa näe, ainoastaan punalippuja erilaisten terroristijärjestöjen lippujen säestäminä:
        https://www.youtube.com/watch?v=yKZZki5ma_U

        Leikkinatsit on jo pilanneet Suomenlipun maineen, ja henkisesti raiskannut sen, samoin kun leijonavaakunan. Natsiliput, pvl:n tunnukset, ja Suomenlippu ei kuulu samaan tilaisuuteen. Säälittävää sakkia kaikki mukamas isänmaalliset, jotka haluavat vain tuhota Suomen. Onneksi vastamielenosoittajat ei sotke Suomenlippua. Lisäksi Neuvostoliitto taustaisten ei pitäisi puuttua Suomen asioihin, ja pilaat meidän maineen Thaimaassa. Häpeäisit Victor


      • Anonyymi

        Toivottavasti taistosi päättyy pian. Sitä viimeistä hengenvetoa toivoo hyvin moni.


      • Anonyymi

        "Me Isänmaalliset haluamme pitää rajamme suljettuina vierasperäisten alkuasukkaiden maahantulolta sekä säilyttää rotumme puhtaana."

        ja mihin rotuun sinä V.A. kuulutkaan?


    • Anonyymi

      Sandarmoh on jälleen kerran ajankohtainen. Pietarissa miliisi on ratsannut teatterin jossa aihetta käsittelee kirjaa esiteltiin ja siitä keskusteltiin.

      Putlerin venäjä alkaa päivä päivältä muistuttamaan enemmän ja enemmän stalinin aikoja.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mitenkä ei yllätä lainkaan nämä moskovan fasistijuntan toimet?


    • Anonyymi

      Sandarmoh on kyllä sellainen aihe josta on Suomessa keskusteltu aivan liian vähän. Opetetaanko venäläisten tekemästä suomalaisten etnisestä puhdistuksesta Karjalassa edes koulussa yhtään mitään?

    • Anonyymi

      Nämä vanhat ketjut ovat kyllä aika silmiä avaavia tässä nykytilanteessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe