Vähemmän liikkuvia osia tarvitsee vähemmän käsipareja kokoonpanossa. Käämijöille on sen sijaan luvassa tulevaisuudessa rutosti töitä.
https://www.is.fi/autot/art-2000006331604.html
"Mercedes-Benziä ja Smartia valmistava Daimler kertoi irtisanovansa vähintään 10 000 henkilöä palveluksestaan maailmanlaajuisesti, kertoo BBC. Irtisanomisten syynä ovat säästöt, joita saksalainen autoalan pioneeri tarvitsee siirtyessään vähitellen kohti autojen sähköistymistä."
Sähköautot tulevat, Mersulta fudut 10 000:lle
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska olen älylläni loistava persu niin syytän tästäkin Sanna Marinia, joka on kieltämässä vanhat hyvät diesel-Mersut koko maailmasta.
- Anonyymi
Ja koska minä olen älyllisesti vielä haastavampi Greta på Swärje, minä syytän tästä Persuja och Swedudemokraatterna, koska se on oltava ihan väkisin nåiden ilmastådenialistien vika, että maailmassa menee kaikki päin pårsettä!
HOW DARE YOU!
- Anonyymi
Maailma tarvitsee esikuvia.
- Anonyymi
Autossa pitää olla V8
- Anonyymi
Sähköauton koboltin tuotannossa lapsukaiset Kongossa. Upeeta.
Tosiasiassa vety on tulevaisuutta. Jo nyt Pariisissa taksifirma ajaa vedyllä.
Vety soveltuu myös rekkoihin, vetureihin ja laivoihin. Koekäytössä on jo- Anonyymi
Vety sopii kevyenä kaasuna myös ilmalaivoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vety sopii kevyenä kaasuna myös ilmalaivoihin.
Metaani on ilmavaivoista saatava palava kaasu. Sopii myös polttokennoihin. Kohta alkaa toimimaan miltei huoneenlämmössäkin. https://www.futurity.org/fuel-cell-methane-1910432/
- Anonyymi
Siihen sammui johtotähti sanoi Sannikki ja lähti Suomen pääministeriksi.
- Anonyymi
Kuka sammuttaa valot Uudestakaupungista???
- Anonyymi
Uudestakaupungista fudut 1080:lle duunarille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva202960- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703