Kaikki nämä on selätetty tai ollaan selättämässä. Sipilismi tosin vaatii vielä aimo annoksen omaa myrkkyään siirtyäkseen ikiunholaan.
Rutto voi uusiutua, kolera voi uusiutua, mutta sipilismi, pandemioista pahin, sen soisin nujertuvan juuriaan myöten.
Rutto, kolera, sipilismi...
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katrille voimia suursiivoukseen. Sillä sitä hän tulee tarvitsemaan ja paljon.
- Anonyymi
totta. mutta uskon siihen.
kulmunin silmistä on nähtävissä, että hän haluaa puhdistaa puolueen vanhoista änkyröista ja siirtää kepun ensi kertaa nykyaikaan ja tasaveroiseksi keskustelijaksi muiden puolueiden kanssa yhteiskunnassamme.
työmaa on kyllä valtava. asenteiden muutos vanhassa puolueessa, siinä on vuoren kokoinen urakka.
todennäköisesti vuosikymmenien työ. onneksi hän on nuori ja rohkeutta lisäksi riittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
totta. mutta uskon siihen.
kulmunin silmistä on nähtävissä, että hän haluaa puhdistaa puolueen vanhoista änkyröista ja siirtää kepun ensi kertaa nykyaikaan ja tasaveroiseksi keskustelijaksi muiden puolueiden kanssa yhteiskunnassamme.
työmaa on kyllä valtava. asenteiden muutos vanhassa puolueessa, siinä on vuoren kokoinen urakka.
todennäköisesti vuosikymmenien työ. onneksi hän on nuori ja rohkeutta lisäksi riittää.Katsoppa nyt ensin äänestäjäkuntaa... Tai edustajia kuten Kärnä, Lohi tai Heikkinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329