JFK:n autokuski oli ääriprotestantti

Anonyymi

9

52

Vastaukset

• naamakirja profiili jouniaaltonen fucusa

• Erehdyttääkseen goyamia juutalainen voi tekeytyä kristityksi

• William Greer ampui Kennedyä otsaan, sanoivat silminnäkijätodistajat.

• Jotain youtube videota katsonut ei ole silminnäkijä.

• Kuusi paikalla ollutta silminnäkijätodistajaa teki havaintoja Kennedyn auton SISÄLLÄ ammutusta laukauksesta:

a) Mary Moorman sanoi nähneensä Greerin ampuvan taaksepäin, mutta luuli Greerin vastaavan salamurhaajan tulitukseen.

b) Jean Hill näki saman, mutta kun hän yritti kertoa autossa ammutusta laukauksesta, Senaattori Arlen Spector(33 asteen vapaamuurari) vaihtoi puheenaihetta tai sanoi "Nyt on kahviaika"

c) Austin P. Miller vastasi Arlen Spectorin kysymykseen "Mistä laukaukset tulivat?" sanomalla "from right there in the car." eli Kennedyn autosta.

d) Clinton J. Hill "..olin juuri tavoittamaisillani Kennedyn auton, kun kuulin jonkun laukaisevan revolverin kovaan kohteeseen......siinä oli jonkunlainen kaiku."

e) Hugh Betzner näki aseen yhden Kennedyn autossa olleen agentin kädessä ja kuuli äänen "Kuin ilotulitteita olisi laukaistu autossa"

f) Senaattori Ralph Yarborough tuli autoletkan kolmannessa autossa ja sanoi "Haistoin aseruudin autossa"

Tämän lisäksi kuusi muuta "hajutodistajaa" haistoi aseruudin Kennedyn autosta:

1.Senator Ralph Yarborough

2. Patrolman Joe W. Smith

3. Congressman Ray Roberts

4. Thomas C. Clifford

5. Elizabeth Cabell, wife of Dallas Mayor.

6. Robert W. Jackson

• Useat näkivät kuskin ampuvan.

• Useat näkivät myös kukkulalta lauta-aidan luota ammunnan; ampuja itse myönsi teon.

Oliko sulla muuta?

• Mitä tämä tarkoittaa?

• Tiä ol esinahattommien salainen liitto kait.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    64
    2886
  2. Mä välitän susta

edelleen paljon, sitä ei mikään koskaan muuta, enkä halua sulle mitään pahaa. Toivon että olet onnellinen. Itse tyydyn osaani ja yritän pärjätä näillä
    Ikävä
    55
    718
  3. Tiedät nainen itekin

jos me ruvettas niin haluaisin; että oltais vain toisia varten. Sinusta en kyllä ole yhtään varma. :(
    Ikävä
    31
    517