JFK:n autokuski oli ääriprotestantti

Anonyymi

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

naamakirja profiili jouniaaltonen fucusa

• Anonyymi

Erehdyttääkseen goyamia juutalainen voi tekeytyä kristityksi

• Anonyymi

William Greer ampui Kennedyä otsaan, sanoivat silminnäkijätodistajat.

• Anonyymi

Jotain youtube videota katsonut ei ole silminnäkijä.

• Anonyymi

Kuusi paikalla ollutta silminnäkijätodistajaa teki havaintoja Kennedyn auton SISÄLLÄ ammutusta laukauksesta:

a) Mary Moorman sanoi nähneensä Greerin ampuvan taaksepäin, mutta luuli Greerin vastaavan salamurhaajan tulitukseen.

b) Jean Hill näki saman, mutta kun hän yritti kertoa autossa ammutusta laukauksesta, Senaattori Arlen Spector(33 asteen vapaamuurari) vaihtoi puheenaihetta tai sanoi "Nyt on kahviaika"

c) Austin P. Miller vastasi Arlen Spectorin kysymykseen "Mistä laukaukset tulivat?" sanomalla "from right there in the car." eli Kennedyn autosta.

d) Clinton J. Hill "..olin juuri tavoittamaisillani Kennedyn auton, kun kuulin jonkun laukaisevan revolverin kovaan kohteeseen......siinä oli jonkunlainen kaiku."

e) Hugh Betzner näki aseen yhden Kennedyn autossa olleen agentin kädessä ja kuuli äänen "Kuin ilotulitteita olisi laukaistu autossa"

f) Senaattori Ralph Yarborough tuli autoletkan kolmannessa autossa ja sanoi "Haistoin aseruudin autossa"

Tämän lisäksi kuusi muuta "hajutodistajaa" haistoi aseruudin Kennedyn autosta:

1.Senator Ralph Yarborough

2. Patrolman Joe W. Smith

3. Congressman Ray Roberts

4. Thomas C. Clifford

5. Elizabeth Cabell, wife of Dallas Mayor.

6. Robert W. Jackson

• Anonyymi

Samoja harhaanjohtajia, jotka omistavat Hollywoodin ja koko USA:n.

• Anonyymi

Useat näkivät kuskin ampuvan.

• Anonyymi

Useat näkivät myös kukkulalta lauta-aidan luota ammunnan; ampuja itse myönsi teon.

Oliko sulla muuta?

• Anonyymi

Mitä tämä tarkoittaa?

• Anonyymi

Tiä ol esinahattommien salainen liitto kait.

• Anonyymi

JFK:n vaginaiset Salaisen Palvelun Agentit vaihdettiin Salainen Murhapalvelu Agentteihin Dallasin matkaa varten.

• Anonyymi

minustakin kyseessä oli sisäpiirin teloitus, myös 911 oli sisäpiirin juttu.

• Anonyymi

Covid on myös sisäpiirin teko.

Huomaa selvästi käytöksestä minkä maiden johtajat on rokotettu; vain yksi Presidentti ja hänen vara-presidenttinsä kieltäytyvät maskien käytöstä.

• Anonyymi

Välittömästi murhan jälkeen JFK:n lehdistösihteeri osoittaa otsastaan kohtaa, josta luoti meni sisään Kennedyn aivoihin.
      "Tohtori Burkley kertoi minulle, luoti meni sisään oikeasta ohimosta"

Jackie Onassis uskoi, että Lyndon B Johnson (jew) ja ryhmä Texasin vaikutusvaltaisia henkilöitä oli hänen miehensä salamurhan takana.

• Anonyymi

Nouseeko vielä vanhalla, vaiko ei?

• Anonyymi

Filmillä ja valokuvissa näkyy tuulilasissa luodinreikä.

• Anonyymi

KGB:tä otti päähän JFK:n äly ja kovuus.

KGB lähetti murhatyöhön hyödyllisen idioottinsa Lee Harvey Oswaldin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      170
      4821
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3979
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3569
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3370
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3341
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      34
      2771
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2276
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1919
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe