Jota johtaa naispaimen?
Meno on kuin kerhohuoneella näin ulkopuolisen silmin eikä Jeesuksesta puhuttu sanaakaan ja uskonasioiden harjoittamisestapuhuttiin muotomenoina epäkunnioittavaan sävyyn pyrkimyksenä ehdollistaa kuulija samalla asenteella olevaksi. Meditaatioksi kutsui hartausosaa liberaali naispaimen kirkon tiloissa virka-aikana.
Tuli mieleen demonien valtaama kirkko.Pelkkä lyhyt n.30min käynti oli pahaatekevä kokemus.Tuli mieleen että hyvä kun en ole enää kirkon jäsen. Hengellinen porttokirkko on ev.lut kirkko ainakin tämän kokemukseni perusteella. Olin järkyttynyt ja olen edelleen järkyttynyt eilisen käynnin jälkeen yhä ja mulla on paha olo kun mietin sitä.
Mietin tuossa että kirjoitan tänne, jotta kirkkoon kuuluva miettisi missä mennään. Liberaalit ja muut jumalattomat tulee poistaa kirkosta pois Raamatun mukaisesti. Jumalaton Jeesuksen pappina on väärin.
Miltä tuntuu olla seurakunnassa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872