Kuka upotti Keskustan?

Anonyymi

Nyt Ylen mielipidemittaus kertoo, että Keskustapuolue on uponnut 10% tuntumaan kannatukseltaan.
Syyllisten etsiminen voi alkaa, kuka upotti Keskustan?

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa jatkaa SDP:n apupuolueena, varsinkin jos pääministeriksi saadaan toveri Marin.
      Silloin saadaan varmistettua, että Keskustan kannatus rikkoo 10 %:n rajan, nurinpäin.

      Toveri Marinin hallituksella on Keskustan puh.johtajan mielestä niin kunnianhimoinen ohjelma, että kaikkea ei varmaan saada toteutettua.
      Toveri Stalinilla olin maailman demokraattisin perustuslaki, jopa niin demokraattinen, että siinäkään ei saatu kansalaisten kaikkia oikeuksia toteutettua.

      Näin mennään ja uskotaan, että Kreikka auttaa Suomea taloudellisissa vaikeuksissa.
      Siksi Suomen ei tarvitse välittää EU:n komission varoituksesta.

    • Anonyymi

      Mitä tiedän perinteisten Keskustan kannattajien ajattelusta, niin mikäänhän ei heille ole enemmän myrkkyä kuin toimia epäitsenäisesti demarien vasallina. Punamultayhteistyö on eri juttu.

    • Anonyymi

      Ei kuka vaan mikä no keskustaan ajama politiikka ajaa keskutan alle 10% kannatukseen vasemmistopuolueita kun oli 3 jo ennen kepun siirtymistä vasemmistoon.

      • Anonyymi

        Kun kommentoit, luetuta aivotuotoksesi jollain ulkopuolisella taholla ennen julkaisua, pliis!
        Kirjoitusvirheiden vuoksi on joskus vaikea päästä jyvälle itse jutun sanomasta!!!

        Muutenhan tuo sinun toimintasi vastaa Suomen hallitusen "vatulointia". Sipilä tietää, näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kommentoit, luetuta aivotuotoksesi jollain ulkopuolisella taholla ennen julkaisua, pliis!
        Kirjoitusvirheiden vuoksi on joskus vaikea päästä jyvälle itse jutun sanomasta!!!

        Muutenhan tuo sinun toimintasi vastaa Suomen hallitusen "vatulointia". Sipilä tietää, näin on.

        Laitoin toki luetutevaksi antsalla mut ei oo viel tullun postis oikekirjotus versiota mut anan busa tulee koht sit tullo katrukka juhan alamaine tuoma mule kirjeet.


    • Anonyymi

      Kuka oli pääministerinä kun kannatus romahti? Kuka neuvotteli kepun hallitukseen? Voisiko olla jopa tietoista kepun alasajoa?

    • Anonyymi

      keskusta nousee kohta kovaa, kurvinen on nuolemassa paraikaa rinteen kenkiä

    • Anonyymi

      Tietääkö ja myöntääkö keskustan johto vieläkään, miten onneton päätös oli mennä hallitukseen, ei minkäänlaiseen.

    • Anonyymi

      Sitkeästi yrittävät päästä takiaispuolueeksi.

    • Sipilän 2015 Al Jaazerassa levinnyt kutsu ja kutsuttujen tekemät rikokset, varsinkin keskustan suurimman kannattaja alueen vaalipiirissä. Niin sanotusti, omat koirat purivat, eli hylkäsivät keskustan.

    • Anonyymi

      Joku otti tapin pois kepulilaivasta, mutta laivan kapteenilla ei ole valtuuksia laittaa sitä takaisin, kun perämiehet ja kokki käskee.

    • Anonyymi

      Kohta pitää kaikkien (sdp,vas ja keskusta) yhdistyä jos aikovat pärjätä persuille buaaahaaahaaaaaa.Pedokeskusvassarit ry.

    • Anonyymi

      Kepun upotus alkoi jo Sipilän puheenjohtaja/PM aikana. Nyt Kepua upottavat sen oma jäsenistö, kansanedustajat ja koko puoluejohto. Piakkoin alkava hallitusvasallin oma ampuu lisää nauloja kepun arkkuun. Juuri tästä syystä Kepu on saatava hinnalla millä hyvänsä hallitukseen. Se on maalaisliiton takuuvarma loppu.

    • Anonyymi

      SIPILÄ !

      • Anonyymi

        Samaa teki Anne Berner joka tuhosi meidän taksit ja yritti tuhota vielä junaliikenteen. Tuo noita-akka olisi halunut yksityistää koko suomen.


    • Anonyymi

      Se on mille vain puolueella myrkkyä, jos vaihdellaan mielipidettä asioista täysin toiseen suuntaan, kuin on aiemmin toimittu. Miten äänestäjä voi pysyä mukana menossa, jos takki kääntyy koko ajan.

    • Anonyymi

      SIPILÄ UPOTTI AKTIIVIMALLILLA.kUAPA SITÄ PIISKRIA AA! oLISI ATANUT 20 EUROA JOKSISESTA ASIALLISESTA HAKEMUKSESTA LISUKETTA, NIIN OLISI NYT EHKÄ SSUURIN PUOLUE!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      219
      3337
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1352
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1173
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      103
      1139
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe