Näin klipissä...
Sulla nainen risti kaulassa on aika hyvä vitsi
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En siis itsekään ole uskovainen mut... sunlaisella paholaisella se on jo vitsi :D
- Anonyymi
Näkisitpä Otsani, vaan et näe, vaikka näkisitkin.
- Anonyymi
Rippiristi, tärkeä muisto, tunnearvo, on toki muitakin syitäå kantaa ristiä kaulassa, kuin julistaa uskoaan Jumalaan.
- Anonyymi
kuinka moni ei uskovainen kuuluu seurakuntaan ja käy rippikoulun? Kuinka moni evankelisluterilainen ei edes usko Jumalaan ja Jeesukseen, mutta silti ovat seurakunnan jäseniä ja saavat kasteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuinka moni ei uskovainen kuuluu seurakuntaan ja käy rippikoulun? Kuinka moni evankelisluterilainen ei edes usko Jumalaan ja Jeesukseen, mutta silti ovat seurakunnan jäseniä ja saavat kasteen.
Pelastus koskee niitä, jotka uskovat ja kastetaan. Ainakin luterilainen kirkko opettaa näin. Tosin täytyy muistaa ristin ryövärin tapaus: hän pelastui uskosta, siis uskomalla Jeesukseen. Kaste on kyllä erottautumista tai erottamista Jumalalle mutta pelastukseen tarvitaan henkilökohtainen usko Jeesukseen. Ei tarvitse olla mikään uskon sankari. Tärkeämpää on se, keneen turvautuu. Jokainen ihminenhän näitä asioita pohtii jossain vaiheessa. Jumala myös on kiinnostunut kaikista ihmisistä; kukaan toinen ei voi toista korvata. Jumalan tahto on se, että jokainen turvautuu Häneen, antaa elämänsä hänelle ja pelastuu ja viettää iankaikkisuutensa Hänen kanssaan. Ihan jokainen. Jumalan luokse voi tulla olipa oma tilanne mikä tahansa. Keneltäkään ei pääsyä evätä, joka haluaa Jeesuksen luokse tulla.
- Anonyymi
Mitä ihmettä sulle kenenkään ristit kuuluvat, mikset vaihteeksi pitäisi ihan omista asioistasi huolta.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole omaa eämää, stalkkaa ja kyttää kodettaan kaiket hetkensä. Elää sen kohteensa kautta, mässäten ja märehtien milloin mitäkin asiaa, jonka huomaa kohdettaan stalkatessaan. Aloittaja on vaaraton vouhkana, jonka multikliimaksi on nypyttää mällit näpeilleen kohteestaan salaa ottamia valokuvia tuijotellessaan.
- Anonyymi
Minä en ainakaan naura kenenkään risteille. Itsellänikin on rippiristi, ei oo tullut hirveesti käytettyä mutta aivan hyvin voisin joskus käyttääkin ja sit on ollut semmonen usko/toivo/rakkaus koru, siinäkin siis risti, sitä käytin todella paljon joskus :)
- Anonyymi
Risti ei ole mielestäni hyvä korunaihe.Luulenpa ,että monet eivät ole miettineet millaisia mielikuvia se herättää.
- Anonyymi
Minä olen hiukan kateellinen ,koska
minulla ei ole ollut koskaan ristiä.Minä
en sitä jostain syystä nuorempana ostanut ,mutta ihailen aina muita ,jotka
kantavat ristiä.
- Anonyymi
Koru kun koru. Mitä se muille kuuluu millaista korua pidän kauniina ja kaulassani kannan? En tosiaan kuulu kirkkoon. En ole rippikoulu käynyt. Enkä esitä hetkeäkään, että koruni liittyisivät uskoon.
- Anonyymi
Näit varmaan väärin. Olepas tarkempana.
- Anonyymi
Minä yritin katsoa että onko risti vai enkeli, en saanut selvää kumpi, nätti kumminkin oli mikä tahansa :) T. ei ap.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904