Kyllä nyt uskovaiset tulevat kateellisiksi. Minun Jumala on UNIVERSUM.
Minun Jumala on kaikkein mahtavin.
10
141
Vastaukset
- Anonyymi
Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin.
- Anonyymi
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan.
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan luojan.
- Anonyymi
>> Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin. <<
Ja hän on siis raamatun Jumala. Niin kuin varmasti arvasitkin, kun kerran kristinuskon palstalla olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin. <<
Ja hän on siis raamatun Jumala. Niin kuin varmasti arvasitkin, kun kerran kristinuskon palstalla olet.Kristin uskon jumala on jeesuksen päästä, kai sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristin uskon jumala on jeesuksen päästä, kai sinä sen tiedät.
Jeesuksen isä on Jahve. Sama Jumala jota palvottiin jo kauan ennen Jeesuksen syntymää.
- Anonyymi
Ja nimi oli...?
- Anonyymi
Jeesusta tietenkin ylempänä oleva ihminen niin se evoluutio menee.
- Anonyymi
Universum on luonut jumalan. Olemme kaikki osa universumia, ja ihmiseovat luoneet jumalan/jumalat. Eli väittämä että jumala olisi luonut universumin on väärä. Universum on ollut olemassa alkuräjähdyksestä saakka.
- Anonyymi
Voi minun vaatimatonta Jumalaani. Pyysi hieman huomiota osakseen ja niillä rippeillä ontuu edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot223392Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112808- 282454
- 421877
- 511729
- 411461
- 91461
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101438- 531353
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621135