Kyllä nyt uskovaiset tulevat kateellisiksi. Minun Jumala on UNIVERSUM.
Minun Jumala on kaikkein mahtavin.
10
151
Vastaukset
- Anonyymi
Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin.
- Anonyymi
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan.
Minun jumalani on tehnyt universumin luojan luojan.
- Anonyymi
>> Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin. <<
Ja hän on siis raamatun Jumala. Niin kuin varmasti arvasitkin, kun kerran kristinuskon palstalla olet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Minun Jumalani on suurempi kuin sinun jumalasi. Hän on tehnyt universuminkin. <<
Ja hän on siis raamatun Jumala. Niin kuin varmasti arvasitkin, kun kerran kristinuskon palstalla olet.Kristin uskon jumala on jeesuksen päästä, kai sinä sen tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristin uskon jumala on jeesuksen päästä, kai sinä sen tiedät.
Jeesuksen isä on Jahve. Sama Jumala jota palvottiin jo kauan ennen Jeesuksen syntymää.
- Anonyymi
Ja nimi oli...?
- Anonyymi
Jeesusta tietenkin ylempänä oleva ihminen niin se evoluutio menee.
- Anonyymi
Universum on luonut jumalan. Olemme kaikki osa universumia, ja ihmiseovat luoneet jumalan/jumalat. Eli väittämä että jumala olisi luonut universumin on väärä. Universum on ollut olemassa alkuräjähdyksestä saakka.
- Anonyymi
Voi minun vaatimatonta Jumalaani. Pyysi hieman huomiota osakseen ja niillä rippeillä ontuu edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22314844
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m202206Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1381251
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951240- 251128
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30902- 80819
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80723Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80708