Adventisteilla ja ateisteilla on yhtäläinäinen kokonaiskuva annihilaatio helvetistä.
Missä adventtiopin mukainen helvetti sijaitsee?
Outoa että Ellen Whiten haudanneet eivät tunteneet ristiä. Ilmeisesti olivat vapaamuurareita.
Ateistinen = adventistinen käsitys
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö.
Jumalharhaisilla on mielikuvitus helvetti. Ateistit eivät usko mihinkään helvettiin, eivätkä myöskään mielikuvitusolentoihin, joita uskonharhaiset kuvittelevat olevan olemassa.- Anonyymi
Tähän adventistit uskovat: "Jumalharhaisilla on mielikuvitus helvetti."
Molemmat lahkot ateismi ja adventismi kieltävät helvetin olemassaolon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän adventistit uskovat: "Jumalharhaisilla on mielikuvitus helvetti."
Molemmat lahkot ateismi ja adventismi kieltävät helvetin olemassaolon.Kyllä olet typerä suunsoittaja.
- Anonyymi
Aloitus on valhe. Ateistit eivät usko helvettiin eivätkä annihilaatioon.
- Anonyymi
Adventisteilla se vasta tulinen onkin, niin kuin Raamatussakin
Mal. 4:1
Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.- Anonyymi
Niin ja se jatkuu. Eli kirjoitukset osoittavat, ettemme eksy.
Ensin ihminen karkotettiin Edenistä, ettei hän söisi ja eläisi syntisenä iankaikkisesti. Siis Jumala rajasi elämä, onhan HÄN se ELÄMÄNantaja. Antaa, sen kelle antaa ja iankaikkinen ELÄMÄ on armolahja KRISTUKSESSA Jeesuksessa. Joka uskoo HÄN saa ELÄÄ, sanoo Jeesus Johdanneksen evanekeliumissa. Kannattaa lukea elämän ehdollisuudesta Joh. 5 ja 6 luku ja pohtia, että missä ja miten elämä on saatavissa, KUKA on elämänpuu tässä ja nyt hetkessä.
Siis Elämä- iankaikkisesti on Hänessä, kun luodaan Uusi taivas ja maa, jossa kaikki entinen on siten hävinnyt. Miksi hävinnyt, kun tuo tuomio on läpi käyty, kadotetut on tuomionsa saaneet, itkeneet ja kiristelleet hampaita, kun tämän ajallisen matkan mittaaminen on JUMALAN puolelta käyty eikä elämää voi antaa ELETTÄVÄKSI syntisenä, niin se sielu, joka syntiä tekee sen on kuoltava ja siksi on helvetin tuli. Sillä on merkitys asioiden loppuunsaattamisella ja kuoleman osa onsiten IANKAIKKINEN, elämää kadotetulla ei ole itsellään, eikä perkele, joka taas on iankaikkisen tulen olemuksessa iankaiken enkeleineen, mutta ihminen, hän ei saa elämää keltään. Ei Jumalaltakaan, Eli hän kuolee- iankaikkiseen osaan.
Luetaan, ettei eksyttäisi.
Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot. Muistakaa minun palvelijani Mooseksen laki, jonka minä Hoorebilla hänelle säädin koko Israelia varten käskyiksi ja oikeuksiksi. Katso, minä lähetän teille profeetta Elian, ennenkuin tulee Herran päivä, se suuri ja peljättävä. Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet heidän isiensä puoleen, etten minä tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi.
(Mal 4:2-6)
Eli syöttövasikat- merkityksessä, että rampa hyppii kuin peura ja mykän kieli on riemuun ratkennut, iankaikkisessa elämässä. He saavat Uuden taivaan ja maan.
ja he, jotka olkiukkoina ovat elämän menettäneet, sielu kuollut, niin he ovat iankaiken tomuna, vailla elämää jalkojen juuressa. Eli tuhon oma, se ei kohtaa Jumalan omia, mutta mitä HÄN on vihkinyt tuhon omiksi, ilman elämää, on synnin tähden ja synnin palkka on kuolema.
Näin se vain menee. Ilman elämänpuuta ei ole elämää. Synnin palkka on iankaikkinen ero Jumalasta ja elämästä.
Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta; ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
(Joh 5:39-40)
Siis on huomattava se, että elämä voidaan SAADA - sitä ei oteta.
Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
(Joh 5:28-29)
Eli on kaksi leiriä. Elämä ja kuolema.
ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
(Joh 5:29)
Herran omille on lupaus iankaikkinen elämä.
Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä."
(Joh 6:40)
Eli on väärin opettaa opetuslapsille sitä, että kadotettu saisi iankaikkisen elämän. Se on harhaa. Vain Herra omat sen saavat.
Mutta, kadotettu tuomiollaan luetaan tämä ajallisen elämän mitta, jopa jokaisesta sanastan. Ja se voi kestää Tuomarin silmien alla ja Sanan tuomitsemana. SE on itku ja hammastenkiristysaikaa ja lopulta ei elämää armolahjaksi, vaan Herran tuli tappaa syntiä tekevän sielun ja heidän osa on iankaiken TUHKANA jalkojen alla.
ja kaikki on UUTTA.
Ei niin, kuin uskova1 opettaa, että taivaasta käydään iankaiken sapattikokouksia katsomassa helvetissä ja sitten pelko on taivaassa. Millainen taivas se uskovilla sitten olisi. Sopii miettiä kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Aloituksen tekijä on tyypillinen mielenhäiriöinen uskovainen, joka nyt sattuu vain olemaan jonkun muun lahkon orjana, kuin adventtikirkon.
Lahkojen välillä käydään verisiä taisteluja bisneksistä. Raha motivoi lahkoja, koska maksavat asiakkaat ovat niille elinehto.- Anonyymi
Myytkö henkesi rahalla? Jos et, niin älä viitti marmattaa.
Usko on maksettu martyyriydellä ja varmaan edessäpäin maksetaan edelleen.
Siksi- jos sinusta ei ole siihen maksumiestä, niin kannattaa jo nyt pitää nokkansa sydäntämyöten kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069