Itsenäisyyspäivänä on tapana laittaa kynttilät ikkunalle kunnioittamaan itsenäisyyttämme. Millaiset kynttilät laitat? Itse olen siirtynyt käyttämään sähkökynttilöitä. Ei aivan samanlaista tunnelmaa, mutta ajatus lienee tärkein. Vihervasemmisto polttelee hassista kynttilöiden sijaan, kun heitä harmittaa ettemme liittyneet Neuvostoliittoon.
Laitatko kynttilät ikkunalle?
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään on kaikkien isänmaallisten Suomea rakastavien juhlapäivä!
- Anonyymi
Kynttilät tuhoavat terveyden.
- Anonyymi
Laitan kaksi kynttilää jokaiselle ikkunalleni.
- Anonyymi
Mul on 12 ikkunaa kun oon ideaalityötön. Miten ihmeessä saan kynttelit joka ikkunaan?
- Anonyymi
Vei n useamman kynttilän jo eilen hautuumaal.e. Paappani olivat talvi- ja jatkosodissa rintamalla.
Isä oli v. 1927 syntynyt, eli olisi joutunut sinne, jos Lapin sota olisi jatkunut vielä muutaman kuukauden. - Anonyymi
Laitan.
Millaset!?
Sellaset palavat.
Vai mitä sä meinaat? Muoto? No pyöreä. Ainakin poikkileikkaukseltaan. - Anonyymi
En varmasti laita tämmösen rosvojen maan takia pyh.
- Anonyymi
Minkä "itsenäisyyden"? EU käskyttää perähölmölää, ja se kumartelee kaksin kerroin.
Viime viikolla joku tussahti, kun käytettiin sanaa käskyttää. Pari päivää myöhemmin eu ratkutti perähölmölän budjetista: "Väärin tehty", eli menee uusiksi.
Selvää käskytystähän tuo vale-itsenäiselle maalle on, puettu vain muotoon "huomautti", "puuttui" jne. Jos ei niitä puuttumisia täällä noteerata, tuleekin "itsenäiselle hölmölälle "
sanktioita, KÄSKYTYSTÄ, MIKÄ KÄSKYTYSTÄ.
Samoin viattomasti väitettiin, että vain 10-20 % lainsäädännöstä tulisi eu:lta. Kuitenkin ulkoministeriökin sanoo 23 %. Verorahojen suurta tuhlausta pullistella KALLIIDEN
eliitin ökyjuhlien kanssa.
ITSENÄISYYS ON KUOLLUT, MIKÄ KUOLLUT!
- Anonyymi
Havit laitan 🕯🕯.
- Anonyymi
Edellinen asukas oli vienyt ikkunalaudatkin, ehkä hänen omiaan.
Ei ole mestaa mihin laittaa kynttilät. - Anonyymi
Laitan sinivalkokoristeisen kymmenen sentin paksuisen kynttilän ennaltaehkäisyksi peffaan kun menen illalla marssimaan itsenäisen ja demokraattisen Suomen puolesta, niin en joudu kännisten perssuomalaisten isäm maan tovereiden uusnatsististen raiskausyritysten saati sitten anarkistien tai mamurakkauden kohteeksi, kun siellä on jo tulppa esteenä!
- Anonyymi
Itsenäisyyden aikainen, kuollut tapa
- Anonyymi
Tulisko illemmalla muutama huoneistopalo. :)
- Anonyymi
Suomi24=Suomi menetti itsenäisyytensä juuri 24 vuotta sitten eli ainoa aihe on itsenäisyyden menettämisen vuosipäivä ja sille ei ole syytä kynttilöitä sytyttää. Euta olen vastustanut alusta alkaen ja yhä tiukemmin olemme talutusnuorassa ja pomputeltavina. Veteraanien työ poljettiin liittymispäätöksellä maan rakoon. Suruliputus vain olisi paikallaan.
- Anonyymi
Suomi otti pesäeron venäjään liittymällä
Eurooppaan.
🕯🕯
🦁
- Anonyymi
En polta eläviä kynttilöitä sisällä koskaan. Parvekkeella/terassilla lyhdyissä kyllä ! Ihmiset eivät oikeestikaan tajua kuinka paljon kynttilät nokeavat sisällä !!!!!
- Anonyymi
Se määrä ei haittaa yhtään, mutta liikenteen päästöjä ja asfalttipölyä tulee paljon enemmän kun ilmanvaihto vetää alipaineella sisään.
- Anonyymi
Läpivinkka käy niin kynttelit sammuu. Ei kannata.
- Anonyymi
Säästövinkki. Kun ostaa sinisen ja valkoisen saa paljon halvemmalla kuin sinivalkoiset. On myös koko ajan kahta varia lkun noissa häviää toinen ensin. Pelkkää rahastusta itsenäisyyspäivän varjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057