Olen juntti

Anonyymi

Tykkään juoda aina toisinaan, olen puolihomo, elämä tuntuu välillä paskalta. Mä haluisin hienon auton muttei oo rahaa. Elämä puolivälissä, haaveilu hajottaa pään, kävelyretki leipäjonoon virkistää. Rakkaus tuntuu merkitykselliseltä muttei sittenkään. Alkoholi on ja pysyy. Miten paljon ihmiset nussii tai imevät toisiaan? En tiedä. Minä joudun runkkaamaan välillä. Mitä pitäis tehdä? Täyttä elämää on fuulaa, paitsi jos on pää täynnä. Hautakivessä lukee juoppo ja runkkari. Kädet ristiin, ihminen minäkin olen.

2

321

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ymmärrän, mutta älä nyt mitään käsiä rupea ristimään

• Anonyymi

Seksiäkin ilman pystyy elämään,jopa parisuhteessa,eikä se meinaa huonoa parisuhdetta olleenkaan.Ei oo mitääbn haittaa olla puolihomo tai homo ja toisinaan saa juoda kuhan ei juo itteensä huonoon kuntoon.Hoenon auton saa halvallakin,aika hienon.Säästä. Vähemmälläkin rahalla pärjää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe