Tykkään juoda aina toisinaan, olen puolihomo, elämä tuntuu välillä paskalta. Mä haluisin hienon auton muttei oo rahaa. Elämä puolivälissä, haaveilu hajottaa pään, kävelyretki leipäjonoon virkistää. Rakkaus tuntuu merkitykselliseltä muttei sittenkään. Alkoholi on ja pysyy. Miten paljon ihmiset nussii tai imevät toisiaan? En tiedä. Minä joudun runkkaamaan välillä. Mitä pitäis tehdä? Täyttä elämää on fuulaa, paitsi jos on pää täynnä. Hautakivessä lukee juoppo ja runkkari. Kädet ristiin, ihminen minäkin olen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ymmärrän, mutta älä nyt mitään käsiä rupea ristimään
- Anonyymi
Seksiäkin ilman pystyy elämään,jopa parisuhteessa,eikä se meinaa huonoa parisuhdetta olleenkaan.Ei oo mitääbn haittaa olla puolihomo tai homo ja toisinaan saa juoda kuhan ei juo itteensä huonoon kuntoon.Hoenon auton saa halvallakin,aika hienon.Säästä. Vähemmälläkin rahalla pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547