Tykkään juoda aina toisinaan, olen puolihomo, elämä tuntuu välillä paskalta. Mä haluisin hienon auton muttei oo rahaa. Elämä puolivälissä, haaveilu hajottaa pään, kävelyretki leipäjonoon virkistää. Rakkaus tuntuu merkitykselliseltä muttei sittenkään. Alkoholi on ja pysyy. Miten paljon ihmiset nussii tai imevät toisiaan? En tiedä. Minä joudun runkkaamaan välillä. Mitä pitäis tehdä? Täyttä elämää on fuulaa, paitsi jos on pää täynnä. Hautakivessä lukee juoppo ja runkkari. Kädet ristiin, ihminen minäkin olen.
Olen juntti
Anonyymi
2
304
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, mutta älä nyt mitään käsiä rupea ristimään
- Anonyymi
Seksiäkin ilman pystyy elämään,jopa parisuhteessa,eikä se meinaa huonoa parisuhdetta olleenkaan.Ei oo mitääbn haittaa olla puolihomo tai homo ja toisinaan saa juoda kuhan ei juo itteensä huonoon kuntoon.Hoenon auton saa halvallakin,aika hienon.Säästä. Vähemmälläkin rahalla pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261730
- 1051215
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381081- 49989
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni52887- 128887
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240858Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178739Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55719