Tykkään juoda aina toisinaan, olen puolihomo, elämä tuntuu välillä paskalta. Mä haluisin hienon auton muttei oo rahaa. Elämä puolivälissä, haaveilu hajottaa pään, kävelyretki leipäjonoon virkistää. Rakkaus tuntuu merkitykselliseltä muttei sittenkään. Alkoholi on ja pysyy. Miten paljon ihmiset nussii tai imevät toisiaan? En tiedä. Minä joudun runkkaamaan välillä. Mitä pitäis tehdä? Täyttä elämää on fuulaa, paitsi jos on pää täynnä. Hautakivessä lukee juoppo ja runkkari. Kädet ristiin, ihminen minäkin olen.
Olen juntti
Anonyymi
2
182
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, mutta älä nyt mitään käsiä rupea ristimään
- Anonyymi
Seksiäkin ilman pystyy elämään,jopa parisuhteessa,eikä se meinaa huonoa parisuhdetta olleenkaan.Ei oo mitääbn haittaa olla puolihomo tai homo ja toisinaan saa juoda kuhan ei juo itteensä huonoon kuntoon.Hoenon auton saa halvallakin,aika hienon.Säästä. Vähemmälläkin rahalla pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1316262Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto655172SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun744315SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023874Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143655Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213240SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522566Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352539Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT992322Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat692266