Tykkään juoda aina toisinaan, olen puolihomo, elämä tuntuu välillä paskalta. Mä haluisin hienon auton muttei oo rahaa. Elämä puolivälissä, haaveilu hajottaa pään, kävelyretki leipäjonoon virkistää. Rakkaus tuntuu merkitykselliseltä muttei sittenkään. Alkoholi on ja pysyy. Miten paljon ihmiset nussii tai imevät toisiaan? En tiedä. Minä joudun runkkaamaan välillä. Mitä pitäis tehdä? Täyttä elämää on fuulaa, paitsi jos on pää täynnä. Hautakivessä lukee juoppo ja runkkari. Kädet ristiin, ihminen minäkin olen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ymmärrän, mutta älä nyt mitään käsiä rupea ristimään
- Anonyymi
Seksiäkin ilman pystyy elämään,jopa parisuhteessa,eikä se meinaa huonoa parisuhdetta olleenkaan.Ei oo mitääbn haittaa olla puolihomo tai homo ja toisinaan saa juoda kuhan ei juo itteensä huonoon kuntoon.Hoenon auton saa halvallakin,aika hienon.Säästä. Vähemmälläkin rahalla pärjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 96841
- 82698
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki50624Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen31550Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5511En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää42465- 40454
Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle17426- 44418
- 39409