Olen niin rikas

Anonyymi

että ihmetyttää miksi muut eivät pärjää ja puhuvat aina kun rahat ei riitä!

Itse ostan ruokaa kaupasta mitä haluan ja laskut tulee maksettua, miksi muut eivät tee samoin? Maksakaa laskut ja käykää kaupa
ssa, ruokaa on kaupat täynnä, ei se lopu.
Mulla riittää aina ja rahaa jää aina riittävästi yli.

Älkää juopotelko ja tupakoiko ja laittako rahaa turhuuteen. Hullua tuhlata.

Satasella saa hyvän elämän viikossa ja kahdessa, sen enempää ei tarvi laksujen jälkeen.

Kyllä te pärjäätte, minäkin pärjään.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuohon tuollaiseen tarvitse olla edes rikas, onnistuu meiltä köyhiltäkin ihan hyvin. Voidaan ostaa ruokaa kaupasta ja maksaa laskut. Aika pienellä summalla ne tulee hoidetuksi, siihen riittää työttömyyskorvauskin ja toimeentulotuki. Asumistukea maksetaan ja jos lapsia on perheessä, tulee kustakin lapsesta lapsilisää. https://www.infofinland.fi/fi/elama-suomessa/perhe/tukea-perheille/lapsilisa
      EU-ruoka-apua jaetaan jokaisella paikkakunnalla, jos sitä sattuu tarvitsemaan. Jos tarvetta muuttaa paikkakuntaa, niin siihenkin saa Kelasta liikkuvuusavustusta. Lapsille on mahdollisuus ilmaiseen koulunkäyntiin jopa eri kielellä. https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1998/19980628
      Joten kyllä meillä köyhillä ihan hyvin on täällä Suomessa!

    • Anonyymi

      Minä taas ihmettelen,kun pärjään hyvin pienin tuloin.

      • Anonyymi

        Me ei pärjätä. Tulot on 200 ekk molemmilla lus asumistuki ym sos tuet ja rahat. Käyhää on leipäjono on pelastus ja roskalaatikot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ei pärjätä. Tulot on 200 ekk molemmilla lus asumistuki ym sos tuet ja rahat. Käyhää on leipäjono on pelastus ja roskalaatikot.

        Suosittelen peiliin katsomista ja talouden hallintaa, jos ette pärjää täällä Suomessa! Suomessa jaetaan jokaiselle riittävästi rahaa, että pärjää. Teillä on ilmeisesti alkoholi- peliongelmaa, muuten ei voi tilannetta oikein selittää, jos ette pärjää.

        jotainrajaatrollilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen peiliin katsomista ja talouden hallintaa, jos ette pärjää täällä Suomessa! Suomessa jaetaan jokaiselle riittävästi rahaa, että pärjää. Teillä on ilmeisesti alkoholi- peliongelmaa, muuten ei voi tilannetta oikein selittää, jos ette pärjää.

        jotainrajaatrollilla

        Hyi kuka käyttää alkoholia ja tupakkaa???? En voi sietää tupakanhajua enkä alkoholia, ne kaupat pitäisi kieltää.
        Tiesiktkö ettei kaikkityöttömät ole samanlaisia juoppoja ja sätkättelijöitä kuin sinä???? Älä vertaa omaa elämääsi muihin. Et voi teitää kuka on työtön ja kuka töissä, kun vastaan tulee.

        Sun ongelma on juoppous ja kateus ja mustamaalaaminen. Siksi että oma elämäsi näyttäisi paremmalta. Olet saanut huonon lapsuuden ja sieltä alkohloiongelman itsellesi, ja kun sulla ei ole perhettäkään niin olet hunningolla jotta olisi muuta tekemistä. Koita piristyäja etsiä uusi suunta elämällesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi kuka käyttää alkoholia ja tupakkaa???? En voi sietää tupakanhajua enkä alkoholia, ne kaupat pitäisi kieltää.
        Tiesiktkö ettei kaikkityöttömät ole samanlaisia juoppoja ja sätkättelijöitä kuin sinä???? Älä vertaa omaa elämääsi muihin. Et voi teitää kuka on työtön ja kuka töissä, kun vastaan tulee.

        Sun ongelma on juoppous ja kateus ja mustamaalaaminen. Siksi että oma elämäsi näyttäisi paremmalta. Olet saanut huonon lapsuuden ja sieltä alkohloiongelman itsellesi, ja kun sulla ei ole perhettäkään niin olet hunningolla jotta olisi muuta tekemistä. Koita piristyäja etsiä uusi suunta elämällesi.

        Mikä ihmeen kateus ja mustaamaalaus kun tosi on se että sinä hyväksy tosiasioita. En minä en minä en minä. Omassa mustassa mielessään lukee tekstejä ja ottaa itseensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen kateus ja mustaamaalaus kun tosi on se että sinä hyväksy tosiasioita. En minä en minä en minä. Omassa mustassa mielessään lukee tekstejä ja ottaa itseensä.

        Olet sinä kateellinen. Puhu OMISTA ASIOISTA, ÄLÄ MUIDEN!
        Puhu minä muodossa. Nyt annat ymmärtää että kaikki työttömät olisiat kaltaisiasi.

        Monet työttömät ovat äitejä, isiä, vaareja mumoja... he ovat ihan samoja ihmisiä kuin muutkin. On heitä joilla on mennyt elämä väärälle radalle, mutta älä yleistä että kaikki olisvat samanlaisia kuin sinä.
        Vsaikka em ollaan työttömiä, emme silti ole juoppoja emmekä tupakoi. Me harrastamme hyviä harrastuksia, olemme lastenlasten kanssa, käymme kaupassa ja asioilla... ei meitä erota muista ihmisistä kukaan joka ei tiedä että olemme työttömiä.

        Jos joku joutuu huomenna työtömäksi, niin sinun mielestä hän muuttuu seuraavana päivänä juopoksi ja hylkiöksi!!! En ymmärrä en.


    • Sama juttu

    • Anonyymi

      Aloitus on yleisellä ni miks ottavat herneen nenään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe