Olen niin rikas

Anonyymi

että ihmetyttää miksi muut eivät pärjää ja puhuvat aina kun rahat ei riitä!

Itse ostan ruokaa kaupasta mitä haluan ja laskut tulee maksettua, miksi muut eivät tee samoin? Maksakaa laskut ja käykää kaupa
ssa, ruokaa on kaupat täynnä, ei se lopu.
Mulla riittää aina ja rahaa jää aina riittävästi yli.

Älkää juopotelko ja tupakoiko ja laittako rahaa turhuuteen. Hullua tuhlata.

Satasella saa hyvän elämän viikossa ja kahdessa, sen enempää ei tarvi laksujen jälkeen.

Kyllä te pärjäätte, minäkin pärjään.

9

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuohon tuollaiseen tarvitse olla edes rikas, onnistuu meiltä köyhiltäkin ihan hyvin. Voidaan ostaa ruokaa kaupasta ja maksaa laskut. Aika pienellä summalla ne tulee hoidetuksi, siihen riittää työttömyyskorvauskin ja toimeentulotuki. Asumistukea maksetaan ja jos lapsia on perheessä, tulee kustakin lapsesta lapsilisää. https://www.infofinland.fi/fi/elama-suomessa/perhe/tukea-perheille/lapsilisa
      EU-ruoka-apua jaetaan jokaisella paikkakunnalla, jos sitä sattuu tarvitsemaan. Jos tarvetta muuttaa paikkakuntaa, niin siihenkin saa Kelasta liikkuvuusavustusta. Lapsille on mahdollisuus ilmaiseen koulunkäyntiin jopa eri kielellä. https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1998/19980628
      Joten kyllä meillä köyhillä ihan hyvin on täällä Suomessa!

• Anonyymi

Minä taas ihmettelen,kun pärjään hyvin pienin tuloin.

• Anonyymi

Me ei pärjätä. Tulot on 200 ekk molemmilla lus asumistuki ym sos tuet ja rahat. Käyhää on leipäjono on pelastus ja roskalaatikot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me ei pärjätä. Tulot on 200 ekk molemmilla lus asumistuki ym sos tuet ja rahat. Käyhää on leipäjono on pelastus ja roskalaatikot.

Suosittelen peiliin katsomista ja talouden hallintaa, jos ette pärjää täällä Suomessa! Suomessa jaetaan jokaiselle riittävästi rahaa, että pärjää. Teillä on ilmeisesti alkoholi- peliongelmaa, muuten ei voi tilannetta oikein selittää, jos ette pärjää.

jotainrajaatrollilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen peiliin katsomista ja talouden hallintaa, jos ette pärjää täällä Suomessa! Suomessa jaetaan jokaiselle riittävästi rahaa, että pärjää. Teillä on ilmeisesti alkoholi- peliongelmaa, muuten ei voi tilannetta oikein selittää, jos ette pärjää.

jotainrajaatrollilla

Hyi kuka käyttää alkoholia ja tupakkaa???? En voi sietää tupakanhajua enkä alkoholia, ne kaupat pitäisi kieltää.
        Tiesiktkö ettei kaikkityöttömät ole samanlaisia juoppoja ja sätkättelijöitä kuin sinä???? Älä vertaa omaa elämääsi muihin. Et voi teitää kuka on työtön ja kuka töissä, kun vastaan tulee.

Sun ongelma on juoppous ja kateus ja mustamaalaaminen. Siksi että oma elämäsi näyttäisi paremmalta. Olet saanut huonon lapsuuden ja sieltä alkohloiongelman itsellesi, ja kun sulla ei ole perhettäkään niin olet hunningolla jotta olisi muuta tekemistä. Koita piristyäja etsiä uusi suunta elämällesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi kuka käyttää alkoholia ja tupakkaa???? En voi sietää tupakanhajua enkä alkoholia, ne kaupat pitäisi kieltää.
        Tiesiktkö ettei kaikkityöttömät ole samanlaisia juoppoja ja sätkättelijöitä kuin sinä???? Älä vertaa omaa elämääsi muihin. Et voi teitää kuka on työtön ja kuka töissä, kun vastaan tulee.

Sun ongelma on juoppous ja kateus ja mustamaalaaminen. Siksi että oma elämäsi näyttäisi paremmalta. Olet saanut huonon lapsuuden ja sieltä alkohloiongelman itsellesi, ja kun sulla ei ole perhettäkään niin olet hunningolla jotta olisi muuta tekemistä. Koita piristyäja etsiä uusi suunta elämällesi.

Mikä ihmeen kateus ja mustaamaalaus kun tosi on se että sinä hyväksy tosiasioita. En minä en minä en minä. Omassa mustassa mielessään lukee tekstejä ja ottaa itseensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen kateus ja mustaamaalaus kun tosi on se että sinä hyväksy tosiasioita. En minä en minä en minä. Omassa mustassa mielessään lukee tekstejä ja ottaa itseensä.

Olet sinä kateellinen. Puhu OMISTA ASIOISTA, ÄLÄ MUIDEN!
        Puhu minä muodossa. Nyt annat ymmärtää että kaikki työttömät olisiat kaltaisiasi.

Monet työttömät ovat äitejä, isiä, vaareja mumoja... he ovat ihan samoja ihmisiä kuin muutkin. On heitä joilla on mennyt elämä väärälle radalle, mutta älä yleistä että kaikki olisvat samanlaisia kuin sinä.
        Vsaikka em ollaan työttömiä, emme silti ole juoppoja emmekä tupakoi. Me harrastamme hyviä harrastuksia, olemme lastenlasten kanssa, käymme kaupassa ja asioilla... ei meitä erota muista ihmisistä kukaan joka ei tiedä että olemme työttömiä.

Jos joku joutuu huomenna työtömäksi, niin sinun mielestä hän muuttuu seuraavana päivänä juopoksi ja hylkiöksi!!! En ymmärrä en.

• Sama juttu

• Anonyymi

Aloitus on yleisellä ni miks ottavat herneen nenään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      610
      2514
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      414
      2001
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1900
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1506
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1478
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      66
      1412
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      124
      1223
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1020
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      968
    10. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      18
      912
    Aihe