Ei voi kun ihailla Jumalan pitkää

Anonyymi

pinnaa. Itse olisin jo tämän paskapallon sekä vääristyneisyyden pistänyt uusiksi.

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siinäpä sulla menee aika huvassa olemattomia miettiessä.

• Anonyymi

Sanoppa muuta :)

• Anonyymi

Putinilla ja Trumpilla on avaimet maapallon uudelleenmuokkaamiseen. Voi vain toivoa, että jompikumpi innostuisi käyttämään sitä!

• Kun lukee päivittäin mitä hirveyksiä tapahtuu niin tuntuu kummalta uskisten tiukat säännöt.
      Kun olin nuori niin hiuksiani ei saanut leikata tai jouduin helvettiin.
      Joka ilta oli pyydettävä vanhemmilta anteeksi pahuuttaan vaikka nyky käsitykseni mukaan heidän olisi pitänyt pyytää minulta anteeksi.
      Miksi jumala ei puutu hirveisiin vääryyksiin. Silti vahtii pikku-tytön hiuksia, ovatko sopivan mittaiset.
      Se oli 50-lukua, mutta minulle täyttä totta.

• Anonyymi

Se hetki tuleekin yllättäen eikä sitä kukaan ennalta arvaa...

• Anonyymi

Kauheaa oli myös kuulla, että jos tekee pahaa, niin Jumala pudottaa sen kuuman kiven päähän. Koskaan ei asia vaivannut näiden päätä sen vertaa, että oliisivat selvittäneet , kuka tämän sanktion keksi, koska Raamattu ei sellaisia tunne.

• Anonyymi

Kai sinä nyt jo tiedät, ettei Jumala sinun hiuksia ole kytänny. Sydämen asennetta Hän kyllä vilkaisee ja sitä, että miten suhtaudut Jeesuksen kutsuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai sinä nyt jo tiedät, ettei Jumala sinun hiuksia ole kytänny. Sydämen asennetta Hän kyllä vilkaisee ja sitä, että miten suhtaudut Jeesuksen kutsuun.

Tietenkin tieddän.
        Mutta lapsuuden kokemukset vei myös uskoni nähin uskovaisiin, jopa jumalaan.
        Uskon että pärjään näillä eväillä, jos jomalalla on oikeudenmukaisuutta.
        Helvetti on pelottelu keino että ihmset tekisivät kuten uskovaiset sanoo, ei niinkuin he itse elävät.

• liekko kirjoitti:

Tietenkin tieddän.
        Mutta lapsuuden kokemukset vei myös uskoni nähin uskovaisiin, jopa jumalaan.
        Uskon että pärjään näillä eväillä, jos jomalalla on oikeudenmukaisuutta.
        Helvetti on pelottelu keino että ihmset tekisivät kuten uskovaiset sanoo, ei niinkuin he itse elävät.

Anteeksi kirjoitusvirheet. Kuuntelin samalla telkkaria.

• Anonyymi

Trumppi on ruskiakielisin jenkki jonka maailmanhistoria tuntee!

• Anonyymi

Väärin Trump on oikeamielisin koskaan joka paljastaa edellisten huijarien valheet ja synnit! Jumala siunatkoon trumppia...

• Anonyymi

Siis jumalana loisin eri metkoja eläinlajeja.

Jo aikaisemmin mainitun pierufantin lisäksi tekisin luultavasti dildopersepaviaanin.

• Anonyymi

Vedenpaisumuksen edellä ihmiset söivät ja joivat, menivät naimisiin ja naittivat tyttäriään aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin. Kukaan ei aavistanut mitään, ennen kuin tulva tuli ja vei heidät kaikki mennessään. Samoin käy, kun Ihmisen Poika tulee."

• Anonyymi

Tarkoitatko Cänädän maljaa, poika kotiin, poika saunoo. Vesi tosiaankin paisuu lämmetessään, siksi nykyään on vesikiertoisissa lämmitysjärjestelmissä paisuntasäiliöt, kalvosellaiset.

Nooa on taas satuhahmo, samoin kuin arkkinsa.

• Anonyymi

Meillä täällä on suhteellisen hyvin, leipää ja lämmintä. Yleensä maapallolla tapahtuvaa kauheutta, on ihmisen mahdoton ajatella ahdistumatta.

• Anonyymi

Käyköhän jumala pitkäripaisessa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      121
      7266
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      496
      5408
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3335
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2641
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      49
      2350
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1288
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1282
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1252
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1169
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1143
    Aihe