Sattui silmiin järkyttävä tieto: Seinäjoen veronmaksajat on pantu tukemaan kaupunginvaltuuston puheenjohtajan liiketoimia useilla sadoilletuhansille kun kaupunki hankkii Heinosen markkinoimia tuotteita.
. Kaupunginhallituksen erään jäsenen lastensuojelufirma rokottaa kaupunkia vielä isommilla summilla. Jo on moraalitonta ja arveluttavaa, että luottamushenkilö käyttää asemaansa omien bisneksensä avittamiseen, siinä syntyy oitis epäilyt. Asiasta on tehtävä julkinen ja se on nostettava keskustelunaiheeksi. Tuollainen liiketoiminta vaatii läpivalaisua.
Pukit Vartiovat Kaalimaata
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä aivan loistavaa, että kaupunki käyttää paikallisia toimijoita hankintoihinsa, toisin kun paikallinen mediatalo, jolle ei kelpaa mikään maakunnassa tuotettu.
Kaupungin päätöksenteko on avointa, joten ei muuta kuin pöytäkirjoja pemmastamaan ja tutkailemaan ovatko oikeat ihmisen jäävänneet itsensä oikeissa paikoissa. Luultavasti ovat.- Anonyymi
Aina se on ollu lastensuojelu,vanhustenhuolto rakennus..ym. Täälläpäin. Joka maasuttaa. Saa
- Anonyymi
Hurskastelua ja joutavaa höpinää, että käytetään oman alueen yrittäjiä hankinnoissa. Mutta ei se pöytäkirjoissa aina näy, kuinka sinivalkoista nämä hankinnat ovat. Monesti se osoittautuu sulle-mulle-piirileikiksi. Kyllä se niin vaan on ettei ainakaan johtavien luottamushenkilöiden pidä kovin näkyä näissä hankinnoissa, ei vaikka kuinka oltaisiin isänmaallisia. Jo vain veronmaksajatkin olisivat tyytyväisiä, ettei maksettuja äyrejä valutetaisi salamyhkäisesti politrukkien taskuihin.
Paikallinen media toimii hankinnoissa ainoalla oikealla liiketalousperiaatteella: edullisin on edullisinta. Ja siksi pieni on maamme, että kaikki hankinta koituu ko isänmaan hyväksi.- Anonyymi
Meinaatko, jotta yrittäjät ei saisi olla luottamustoimissa ? Tai paikallinen yrittäjä ei saisi tehdä tarjouksia kaupungille, jos on jossain luottamustoimissa kaupungilla ? Älytön ajatus.
- Anonyymi
Olis aivan mahtavaa kun osoittaisit ihan faktapohjaisesti nuo sulle-mulle piirileikit, taitaa vain evähät loppua. Tämä internetti on siitä huono veheje, että saa olla mielipide joka asiaan vaikka ei oikein ole asiaa joka mielipiteeseen.
Perus lapulaista marmatusta
- Anonyymi
Kunnallisessa luottamustoimessa häärivä yrittäjä on erityisen tarkkailun alaisena, eikä siitä pidä ottaa nokkiinsa. Lähes viikoittain voi lehdistä lukea kuinka hankinnoissa on toimittu hyvä veli - menettelyllä. Luulisi olevan isänmaallista että näissä asioissa läpinäkyvyys on kaiken lähtökohta. On noloa kun laskut lopulta lankeavat veronmaksajien kontolle. Yksityinen yritys hoitaa hankintansa omaan laskuun ja sieltä mistä tomaatit, kurkut, kaalit jne saa halvimmalla, vaikka sitten Salon Vinku-Intiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811