Koirista pitäisi maksaa vuokrakerrostaloissa vesimaksu!!! Koiria pestään usein, likaiset tassut ym. Me muut asukkaat maksamme vesimaksua. Koiria alueellamme on tosi paljon, monella on kolmekin isoa koiraa!! Ajatelkaa, neljä isoa karvaista Collieta!
KOIRISTA VESIMAKSU
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo maksa vaan. Mä en maksa.
- Anonyymi
Naapurillani on jatkuvasti sukulaisia ja niitten kakaroita päiväkausia. Menenkin tästä sanomaan että maksavat kaikilta vesimaksun!!!!! Toisella taas poikaystävä "melkein " asuu talossa eikä maksa vesimaksua. Käyn samalla siellä.
- Anonyymi
Koirat ovat ihan eri asia, paskaavat rappuun! Ei ole oikein että koirilta ei peritä maksu.a.! Me muut joudumme talossa maksamaan koirien vesimaksut. Jokin rajoitus pitäisi olla, yhdelläkin naisella on kolme isoa koiraa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat ovat ihan eri asia, paskaavat rappuun! Ei ole oikein että koirilta ei peritä maksu.a.! Me muut joudumme talossa maksamaan koirien vesimaksut. Jokin rajoitus pitäisi olla, yhdelläkin naisella on kolme isoa koiraa!
Kyllä se on ihmisten vika jos koirat "paskaavat rappuun". Voisit hakea toimeentulotukea . Kertoa että rahasi menevät naapurin koirien vesimaksuihin.
- Anonyymi
Onko sinun koirasi vain käymässä eikö se asu jatkuvasti? oletpa aika TUMPELO.
- Anonyymi
Kaikkiin asuntoihin pitäisi laittaa vesimittarit maksoi mitä maksoi, mutta ei naapurin menoja. Tämä saatanan sosialismi tarvitsee lopettaa, maksat käytöstä.
- Anonyymi
Entäs autotallit????
- Anonyymi
Naisilta kaksinkertainen vesimaksu,pesevät ennen ja jälkeen "aktin"!
Mies voi kuivata silläaikaa,vaikka "marimekon" verhoon?!- Anonyymi
Kakarat paskantavat ja niitä joutuu pesemään jatkuvasti . Pyykkiä pestään jatkuvasti. Se on lopetettava.
- Anonyymi
Sitä vaa että jos on asunto kohtainen vesimittari .nii siinähän se sitten kolahtaa sille joka niitä koiria siä luttaa. Itse en ota mitään elukkaa vaivoikseni. Kämpää kohtainen vesimittari kaikkein paras. Luttaajat maksaa .
Terveisin Tampereen mies 45v. - Anonyymi
Asun vanhassa kerrostalossa. Sinne on joskus vuosikymmeniä sitten tehty putkiremontti ja laitettu "rättipatterit"
Olen miltei hermoromahduksen partaalla, kun joku eri kerroksessam samassa linjassa käy suihkussa. Ja on siellä vieläpä rikollisen pitkään.
Rättipatteri ulvoo ja huutaa kuin Hornet hävittäjä.
Eihän suihkussa saisi edes kaiken järjen mukaan reilua 10 minuttia kauempaa olla.
Ottaa niin päähän. - Anonyymi
Meillä on tilanteesta riippuen ollut 2-4 koiraa, joita pestään satunnaisesti, mutta ei joka lenkin jälkeen. Vedenkulutus on mittausten mukaan pienempi kuin normaalilla perheellä, autojakin välillä pestään ulkona. Toki asutaan omakotitalossa niin muut ei pääse hyötymään tästä meidän pienestä vedenkulutuksesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117