Enpä usko että Ahde on keskuudessamme enää seuraavissa itsenäisyyspäivän juhlissa.
Sähköasentajaksi saanut hyviä virkoja.
Matti Ahde huonossa hapessa
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne vaan oli vääntäydyttävä kuitenkin.
- Anonyymi
Akka halusi päästä näyttämään uutta iltapukuaan ja raahasi Matin puoliväkisin sairasvuoteeltaan mukanaan.
- Anonyymi
Hienoa, että Matti Ahde pääsi osallistumaan Linnan itsenäisyypäivän juhlaan. Voimia Matille!
- Anonyymi
Ahde läheisineen oli oikea limanuljaska jos joku.
Nimimerkki: Sisäpiiritietoa- Anonyymi
Mä kerro sulle nyt suuren salaisuuden!
*pssssst*
KAIKKI poliitikot on limanuljaskoita!
*unpsssst*
- Anonyymi
Kuka se videoilla aikoinaan totesikaan " nyt mä vedän kokkelia nokkaan " ?
- Anonyymi
No ei ollut Matti.
- Anonyymi
Ossi?
- Anonyymi
https://www.is.fi/linnanjuhlat/art-2000006336185.html
Näyttää nykyään näyttelijä Ilkka Heiskasen kopiolta. - Anonyymi
Jumalalle kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Shit happens :/ Harmi sinänsä, ku oon tota kuitenki pitäny iha täyspäisenä poliitikkona, vaikka tällai natsi oonki :P :D No. Siihen aikaan ku toi eduskunnas parveili ni SDPkin oli viel suht täyspäinen puolue. Ei enää.
- Anonyymi
mistä lööpeistä matti muistetaan
- Anonyymi
Mä en muista oikee muuta kun ton muijan ja rädyn tappelun AKTssa. Suomen huvittavin tuomio muutes, :/ Syrjintää, jos ei sano mitään!?
- Anonyymi
Matti sai lähteä Veikkaukselta, kun tuli kähmittyä alaisia.
- Anonyymi
Oli kuulema nuorempana aika viriili
- Anonyymi
matin isäkin oli viriili mutta matin poika tarvii kokaa touhuamiseen
- Anonyymi
Terveys ja henki on jokaisella höllässä jos huonosti sattuu. Eipä ole kellään meistä takuuta siitä, että ensi itsenäisyyspäivää ollaan viettämässä.
Kannattaa siis elää nyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127