Kirkon tulisi luopua persoonallisen jumalan palvonnasta.Nykyisenkaltainen persoonallisen jumalan palvonta ei eroa mitenkään vaan vastaa pakanoiden mustaa magiaa.
Kristinuskon valuvika on persoonallinen Jumala
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on rakkaus.
- Anonyymi
Kaikki yritykset kuvailla Jumalaa osuu ohi maalin sillä Jumala on inhimillisen käsityskyvyn ulkopuolella. Aina kuvittelemme päässeen askeleen lähemmäksi Jumalaa tunteaksemme jänet niin Jumala ottaa kaksi tai kolme askelta loitoten vain entistä kauemmaksi.
- Anonyymi
Taas joku kirkon pappi levittelee täällä harhaoppejaan. Ettekö oppineet mitään silloin kun toimitten nimellä Kuunteleva kirkko ja teille annettiin rökittäen kunnolla selkään niin että pakenitte täältä pää kolmanten jalkana ja häntä koipien välissä uikuttaen?
- Anonyymi
Jokainen uskova tietää varmasti,että Isä, Jeesus ja pyhähenki ovat persoonia, koska Heille voi puhua ja He vastaavat.Kun tunnustaa Jeesuksen Herrakseen ja syntiensä sovittajaksi,niin tulee tietämään, onko tämä usko totta vai ei.Kokeilkaa, pyytäkää vilpittömästi Jeesusta elämänne herraksi. Pakanat kumartavat puupölkkyjään , vaikka jokainen tietää,ettei se vastaa.
- Anonyymi
Profeetta Elia etsi pitkään Jumalaa, mutta Jumala ei ollut ukkosmyrkyn pauhussa, ei maanjäristyksessä eikä tulivuoren purkauksessakaan. Lopulta Jumala löytyi hiljaisuudesta.
Toisaalta atomitkaan eivät vaikuta kovin persoonallisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247