Severin kulmakarvat

Anonyymi

Eikö sille vois maalata kunnon kulmakarvat, tuommoset tupsukat vaaan on

30

3704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oon miettiny samaa

      • Anonyymi

        Mä seuraan salkkareita vain ja ainoastaan Severin kulmakarvojen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä seuraan salkkareita vain ja ainoastaan Severin kulmakarvojen takia.

        Mä vedän käteen, kun Severi tulee ruutuun.


    • Anonyymi

      Sille tehtiin karvasiirrännäinen, kun meisselikarvat ei kasvanu lainkaan. Osa kulmakarvoista siirrettiin muniin.

    • Anonyymi

      Näyttää niin kuin siltä olis sheivattu puolet kulmakarvasta irti

    • Anonyymi

      Onko Christiania näyttelevä henkilö Severille sukua? Tarkoitan ihmisinä, en salkkarien henkilöinä.

    • Anonyymi

      Liiallisesta piereskelystä johtuen Severin kulmakarvat on kadonneet liki kokonaan.

    • Anonyymi

      Siis mistä helvetin kiven alta Salkkareihin löytyy noin rumia nuoria miehiä kuten Severin esittäjä ja se tyhjää maiskutteleva Ressun esittäjä?? Silmiä kirvelee kun heitä katselee..

      • Anonyymi

        Juu Severi ja Ressu on tosi outoja naamanvääntelijöitä. Ressu pyörittelee kieltään suussaan ja Se erillä on mitä merkillisempiä ilmeitä. Kuuluuko tuo vääntely jotenkin rooliin?


      • Anonyymi

        Serveri nyt kulmakarvoja lukuunottamatta on sieltä normaalimmasta päästä mutta toi Res-sukka naamanvääntelyineen näyttää laamalta. Tekee mieli katsoa muualle kun sen typerä naama ilmestyy ruutuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serveri nyt kulmakarvoja lukuunottamatta on sieltä normaalimmasta päästä mutta toi Res-sukka naamanvääntelyineen näyttää laamalta. Tekee mieli katsoa muualle kun sen typerä naama ilmestyy ruutuun.

        Aivan idioottimainen ohjelma. Kuka tätä paskaa katsoo????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan idioottimainen ohjelma. Kuka tätä paskaa katsoo????

        Noin puoli miljoonaa suomalaista.


      • Anonyymi

        Idiootit katsoo tätä sarjaa


      • Anonyymi

        Jokainen on vuoronperään toistensa anoppi tai vävy. Koko rappu asukkaita panee toistensa kanssa viinin juonnin välissä. Kukaan ei tiedä kuka on lapsen isä??
        Ilja todella hyvä lapsinäyttelijä??? Hah haa sanaakaan ei ole sarjassa sanonut. Mistä näitä löytyykin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puoli miljoonaa suomalaista.

        Eli noin puoli miljoonaa runkkaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan idioottimainen ohjelma. Kuka tätä paskaa katsoo????

        Juuri niin


    • Anonyymi

      Voiko joku nyt kertoa mihin loput niistä Serverin kulmakarvoista on kadonnut?? 😱😱😱

      • Anonyymi

        Homo se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo se on

        Kyllä ainakii kulmakarvat nous kun Lasse näytteli kakkostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo se on

        Voi se hyvin ollakin mutta tämä ei nyt vastaa kysymykseeni. Onko ne ehkä palaneet osittain? Kai nyt joku tuntee tämän oletetun homon aiemmasta elämästä!?


      • Anonyymi

        Olen jo kolme kertaa kertonut mihin ne loput karvat on laitettu, mutta tän palstan sheriffi on vastaukset jostain ihmeen syytä poistanut ja niissä kun ei ollut mitään kiroilua eikä muutakaan siveetöntä, niin ihmettelen vaan!
        #Monica#alapää#posliini#liimattu.


    • Anonyymi

      Johtuu todennäköisesti taudista nimeltä Madarosis

    • Anonyymi

      Joko Severi pääsee kohta sutimaan jotain muutakin (Cindyä) kuin pöytiä rätillä?

      • Anonyymi

        Ei Monica ainakaan valittanut.


    • Anonyymi

      Minkä värinen jatta cindyllä on?

    • Anonyymi

      kovakuntosta porukkaa vielä, kun juopottelevat koko ajan

    • Anonyymi

      Eipä ole tullut kiinnitettyä huomiota ovatko jo kasvaneet umpeen?

      • Anonyymi

        Pitää ensi jaksossa katsoa ihan silemän kanssa jos muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ensi jaksossa katsoa ihan silemän kanssa jos muistaa.

        No nyt katoin. Ei oo, ku pienet tupsut on yhä!


    • Anonyymi

      Itse yritän parhaillaan kasvattaa oikean puolen kulmakarvoja takaisin. Epäsymmetrisyys häiritsee.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe