Severin kulmakarvat

Anonyymi

Eikö sille vois maalata kunnon kulmakarvat, tuommoset tupsukat vaaan on

30

3706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      oon miettiny samaa

      • Anonyymi

        Mä seuraan salkkareita vain ja ainoastaan Severin kulmakarvojen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä seuraan salkkareita vain ja ainoastaan Severin kulmakarvojen takia.

        Mä vedän käteen, kun Severi tulee ruutuun.


    • Anonyymi

      Sille tehtiin karvasiirrännäinen, kun meisselikarvat ei kasvanu lainkaan. Osa kulmakarvoista siirrettiin muniin.

    • Anonyymi

      Näyttää niin kuin siltä olis sheivattu puolet kulmakarvasta irti

    • Anonyymi

      Onko Christiania näyttelevä henkilö Severille sukua? Tarkoitan ihmisinä, en salkkarien henkilöinä.

    • Anonyymi

      Liiallisesta piereskelystä johtuen Severin kulmakarvat on kadonneet liki kokonaan.

    • Anonyymi

      Siis mistä helvetin kiven alta Salkkareihin löytyy noin rumia nuoria miehiä kuten Severin esittäjä ja se tyhjää maiskutteleva Ressun esittäjä?? Silmiä kirvelee kun heitä katselee..

      • Anonyymi

        Juu Severi ja Ressu on tosi outoja naamanvääntelijöitä. Ressu pyörittelee kieltään suussaan ja Se erillä on mitä merkillisempiä ilmeitä. Kuuluuko tuo vääntely jotenkin rooliin?


      • Anonyymi

        Serveri nyt kulmakarvoja lukuunottamatta on sieltä normaalimmasta päästä mutta toi Res-sukka naamanvääntelyineen näyttää laamalta. Tekee mieli katsoa muualle kun sen typerä naama ilmestyy ruutuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Serveri nyt kulmakarvoja lukuunottamatta on sieltä normaalimmasta päästä mutta toi Res-sukka naamanvääntelyineen näyttää laamalta. Tekee mieli katsoa muualle kun sen typerä naama ilmestyy ruutuun.

        Aivan idioottimainen ohjelma. Kuka tätä paskaa katsoo????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan idioottimainen ohjelma. Kuka tätä paskaa katsoo????

        Noin puoli miljoonaa suomalaista.


      • Anonyymi

        Idiootit katsoo tätä sarjaa


      • Anonyymi

        Jokainen on vuoronperään toistensa anoppi tai vävy. Koko rappu asukkaita panee toistensa kanssa viinin juonnin välissä. Kukaan ei tiedä kuka on lapsen isä??
        Ilja todella hyvä lapsinäyttelijä??? Hah haa sanaakaan ei ole sarjassa sanonut. Mistä näitä löytyykin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin puoli miljoonaa suomalaista.

        Eli noin puoli miljoonaa runkkaria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan idioottimainen ohjelma. Kuka tätä paskaa katsoo????

        Juuri niin


    • Anonyymi

      Voiko joku nyt kertoa mihin loput niistä Serverin kulmakarvoista on kadonnut?? 😱😱😱

      • Anonyymi

        Homo se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo se on

        Kyllä ainakii kulmakarvat nous kun Lasse näytteli kakkostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homo se on

        Voi se hyvin ollakin mutta tämä ei nyt vastaa kysymykseeni. Onko ne ehkä palaneet osittain? Kai nyt joku tuntee tämän oletetun homon aiemmasta elämästä!?


      • Anonyymi

        Olen jo kolme kertaa kertonut mihin ne loput karvat on laitettu, mutta tän palstan sheriffi on vastaukset jostain ihmeen syytä poistanut ja niissä kun ei ollut mitään kiroilua eikä muutakaan siveetöntä, niin ihmettelen vaan!
        #Monica#alapää#posliini#liimattu.


    • Anonyymi

      Johtuu todennäköisesti taudista nimeltä Madarosis

    • Anonyymi

      Joko Severi pääsee kohta sutimaan jotain muutakin (Cindyä) kuin pöytiä rätillä?

      • Anonyymi

        Ei Monica ainakaan valittanut.


    • Anonyymi

      Minkä värinen jatta cindyllä on?

    • Anonyymi

      kovakuntosta porukkaa vielä, kun juopottelevat koko ajan

    • Anonyymi

      Eipä ole tullut kiinnitettyä huomiota ovatko jo kasvaneet umpeen?

      • Anonyymi

        Pitää ensi jaksossa katsoa ihan silemän kanssa jos muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää ensi jaksossa katsoa ihan silemän kanssa jos muistaa.

        No nyt katoin. Ei oo, ku pienet tupsut on yhä!


    • Anonyymi

      Itse yritän parhaillaan kasvattaa oikean puolen kulmakarvoja takaisin. Epäsymmetrisyys häiritsee.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1159
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe