Maailmankaikkeus itsessään todistaa Luojasta.
Maailmankaikkeuden alku edellyttää alullepanijaa.
Mitä maailmankaikkeus todistaa kristityille?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei välttämättä edellytä. Alullepanija ei myöskään ratkaise mitään, vaan ainoastaan siirtää ongelman. Kuka on pannut alulle alullepanijan?
- Anonyymi
Jumala on aina ollut olemassa.
Selitys, että kuka on pannut alulle alullepanijan, on vain tekosyy olla uskomatta, huono sellainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitys, että kuka on pannut alulle alullepanijan, on vain tekosyy olla uskomatta, huono sellainen.Et perustele väitettäsi mitenkään. Miksi Jumala olisi aina ollut olemassa ja miten voimme havaita tämän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitys, että kuka on pannut alulle alullepanijan, on vain tekosyy olla uskomatta, huono sellainen.Jos Jumala voi syntyä tyhjästä, niin miksei koko maailmakin voisi syntyä, ilman Luojaa? Voin myös todeta että en tiedä, se riittää minulle. Syntyi miten syntyi, minulle aivan sama. Miksi kehitellä selityksiä, jos niiden pohjalla ei ole mitään faktaa, pelkkiä uskomuksia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Jumala voi syntyä tyhjästä, niin miksei koko maailmakin voisi syntyä, ilman Luojaa? Voin myös todeta että en tiedä, se riittää minulle. Syntyi miten syntyi, minulle aivan sama. Miksi kehitellä selityksiä, jos niiden pohjalla ei ole mitään faktaa, pelkkiä uskomuksia?
Ei Jumala ole koskaan syntynyt. Hän on ollut aina olemassa ja tulee aina olemaan. Hän on yksin ikuinen. Se on fakta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitys, että kuka on pannut alulle alullepanijan, on vain tekosyy olla uskomatta, huono sellainen.Maailmankaikkeus on aina ollut olemassa.
Selitys, että kuka on pannut alulle maailmakaikkeuden, on vain tekosyy olla uskomatta, huono sellainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Jumala ole koskaan syntynyt. Hän on ollut aina olemassa ja tulee aina olemaan. Hän on yksin ikuinen. Se on fakta.
Uskomus ei nyt vaan ole sama kuin fakta.
- Anonyymi
Premissi: Jotain ei voi tulla tyhjästä, siispä asialla täytyy olla luoja.
Jos jotain ei voi tulla tyhjästä, tällä luojallakin täytyy olla luoja. Jos tästä ollaan eri mieltä, argumentin premissi kaatuu. Tällöin jotain voi tulla tyhjästä ja voimme käyttää luojan olemassaoloon käytettyä perustelua potentiaalisena selityksenä myös maailmankaikkeuden olemassaoloon: se on aina vain ollut olemassa.
Aloitusviesti perustuu argumentointivirheeseen. Siinä luodaan erikoiskriteeri. Ensin sanellaan sääntö ja logiikka sen taustalla. Sitten esitetään väite, joka rikkoo perustavalla tavalla juuri esitettyä sääntöä. Perustelut ovat tasoa "asia on näin, koska se on".- Anonyymi
" Aina ... " .. Mikä on " Aina , ..? Ei ole olemassa mitään yhtenäistä Aikaa , , vaan kullakin massalla , verrattuna toiseen massaan on oma aikansa , se on jo satelliittimittauksillakin todettu , Ja kun esim, sanotaan , että Maa kiertää aurinkoa , niin ei se niin selvää ole , Auringon massa painaa aika- avaruuteen kuopan ,jonka reunalla Maa pyörii , niinkuin muutkin planeetat , ja näitä kuoppia aurinko massallaan pyörittää ympärillään , Jumala -käsite kuuluu Filosofian piiriin , sillä on kyse Oletuksesta , sehän on tietokoneenkin pohja ajatus , otetaan olettamuksia , ja ratkotaan ne Logaritmeillä eikä tietokoneitakaan ole , vaan englannink, nimihän tarkoittaa laskinta ,
helppoo kuin se heinänteko , ..vai ?
Juu. Myös peräilmalla on sama alullepanija. Ja siten sekin osaltaan todistaa luojasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142