Kreationistien on ihan turha väittää että kaikki tässä maailmassa Jumalan luomaa. Jos yksikin kreationisti uskaltaa väittää ja todistaa minulle että myös ruotsalaisten herkkuruoka surströmming on Jumalan tekosia niin voin vakaumuksen syvällä rintaäänellä todeta että minusta tuli sillä hetkellä ateisti jonka päätä ei käännetä ensimmäiselläkään taivaspaikka lupauksella.
Kaikki tässä maailmassa ei ole Jumalan luomaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mark5 voisi aivan tosissaan vastata, että jos Jumala ei olisi luonut maailmankaikkeutta, ei olisi myöskään mitään hapansilakkaa joka olisi voinut tehdä sinusta ateistin ja näin ollen Jumalan luomistyö kumoaa ateismin.
"Alussa loi Mark5 Jumalan." - Anonyymi
Jumala on luonut silakan ja hapattajabakteerit ihan lajinsamukaisiksi eikä ilman silakkaa ja niitä bakteereja tehdä kunnon herkullista hapansilakkaa. Henkisesti virittäytyneen suussa hapansilakka on kaikkein parasta herkkua!
"Kreationistien on ihan turha väittää että kaikki tässä maailmassa Jumalan luomaa"
Jumala on luonut koko maailmankaikkeuden ja sen seurauksena kaikki oli alunperin hyvää, mutta ihminen poikkesi Jumalan johdatuksesta ja sai itselleen sen seurauksena kaikenlaista pahaa, josta hän sitten virheellisesti syyttää Jumalaa.
Mitään ristiriitaa ei siten ole Jumalan olemassaolon ja luomisen kanssa.Onko se hapansilakka nyt sitten hyvää vaiko syntiinlankeemuksen tulosta, näin kristillisessä katsannossa?
kekek-kekek kirjoitti:
Onko se hapansilakka nyt sitten hyvää vaiko syntiinlankeemuksen tulosta, näin kristillisessä katsannossa?
jaa-a, vaikea kysymys, kun se silakkakin on pahis..siis rappeutunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994