Kreationistien on ihan turha väittää että kaikki tässä maailmassa Jumalan luomaa. Jos yksikin kreationisti uskaltaa väittää ja todistaa minulle että myös ruotsalaisten herkkuruoka surströmming on Jumalan tekosia niin voin vakaumuksen syvällä rintaäänellä todeta että minusta tuli sillä hetkellä ateisti jonka päätä ei käännetä ensimmäiselläkään taivaspaikka lupauksella.
Kaikki tässä maailmassa ei ole Jumalan luomaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mark5 voisi aivan tosissaan vastata, että jos Jumala ei olisi luonut maailmankaikkeutta, ei olisi myöskään mitään hapansilakkaa joka olisi voinut tehdä sinusta ateistin ja näin ollen Jumalan luomistyö kumoaa ateismin.
"Alussa loi Mark5 Jumalan." - Anonyymi
Jumala on luonut silakan ja hapattajabakteerit ihan lajinsamukaisiksi eikä ilman silakkaa ja niitä bakteereja tehdä kunnon herkullista hapansilakkaa. Henkisesti virittäytyneen suussa hapansilakka on kaikkein parasta herkkua!
"Kreationistien on ihan turha väittää että kaikki tässä maailmassa Jumalan luomaa"
Jumala on luonut koko maailmankaikkeuden ja sen seurauksena kaikki oli alunperin hyvää, mutta ihminen poikkesi Jumalan johdatuksesta ja sai itselleen sen seurauksena kaikenlaista pahaa, josta hän sitten virheellisesti syyttää Jumalaa.
Mitään ristiriitaa ei siten ole Jumalan olemassaolon ja luomisen kanssa.Onko se hapansilakka nyt sitten hyvää vaiko syntiinlankeemuksen tulosta, näin kristillisessä katsannossa?
kekek-kekek kirjoitti:
Onko se hapansilakka nyt sitten hyvää vaiko syntiinlankeemuksen tulosta, näin kristillisessä katsannossa?
jaa-a, vaikea kysymys, kun se silakkakin on pahis..siis rappeutunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949397Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki724877Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82348Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 431385
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota521305Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691174