Miksei muslimit pysy kotimaissaan?

Anonyymi

Ja tässä ei ole tippaakaan rasismia, ainakaan mun mielestä, joidenkin mielestä sitä tosin on jokapaikassa.
Nimittäin jos islamin ideologia ja uskonto on niin ylivertainen heidän mielestään miksi he pyrkivät pois sieltä missä on parhaat edellytykset sitä harjoittaa ja missä on heidän kotinsa , sukunsa ja ystävänsä? Eikai nyt jokaisessa muslimimaassa ole sotaa?
Ja miksi he arvostelevat täällä meidän arvojamme vaikka tietävät, että meidän arvoilla on monisatavuotinen historia.

9

106

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne tekee lähetystyötä niinkuin kaikki muutkin uskonnolliset porukat, mormoonit, jehovalaiset, kristityt, ateistit yms.
      Missäs muualla on parempi tehdä lähetystyötä kuin täällä vääräuskoisten parissa.

• Anonyymi

Koska niiden kotimaassa on liia rauhallista ku sotaki loppu yli 10v sitten.

• Anonyymi

Suomessa kaikki on ilmaista asunto,ruoka,vaatteet,taulutelevisio,sairaanhoito jne,jne,jne......

• Anonyymi

Ei pelkoa että pääsisi lähtemään takaisin..

• Aloittaja kirjoittaa asiaa,kristinusko ja islam ,isot näkemyserot.Kaikki muut uskonnot ovat vääräuskoisia,islamin mukaan.

• Anonyymi

Koska Islam pyrkii valloittamaan maailman

• Anonyymi

Niillä on lähetyskäsky, ja se uskonto on valloitususkonto. Imaamit ja mullahit ohjaa kansaa lisääntymään ja täyttämään maan. sekä syrjäyttämään muut vääräuskoiset alemmat ihmiset !!! --- näin on ikävä kyllä, - eikä naivsti politikkomme tätä ikävää asiaa halua kertoa kansalle....

• Anonyymi

orjien pito on vanha arabikansojen tapa ja täällä saa nauttia siitä ja neitsyistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      584
      2269
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      408
      1826
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1650
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1428
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1226
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      57
      1154
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1144
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      898
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      13
      878
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      833
    Aihe