Miksei muslimit pysy kotimaissaan?

Anonyymi

Ja tässä ei ole tippaakaan rasismia, ainakaan mun mielestä, joidenkin mielestä sitä tosin on jokapaikassa.
Nimittäin jos islamin ideologia ja uskonto on niin ylivertainen heidän mielestään miksi he pyrkivät pois sieltä missä on parhaat edellytykset sitä harjoittaa ja missä on heidän kotinsa , sukunsa ja ystävänsä? Eikai nyt jokaisessa muslimimaassa ole sotaa?
Ja miksi he arvostelevat täällä meidän arvojamme vaikka tietävät, että meidän arvoilla on monisatavuotinen historia.

9

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne tekee lähetystyötä niinkuin kaikki muutkin uskonnolliset porukat, mormoonit, jehovalaiset, kristityt, ateistit yms.
      Missäs muualla on parempi tehdä lähetystyötä kuin täällä vääräuskoisten parissa.

• Anonyymi

Koska niiden kotimaassa on liia rauhallista ku sotaki loppu yli 10v sitten.

• Anonyymi

Suomessa kaikki on ilmaista asunto,ruoka,vaatteet,taulutelevisio,sairaanhoito jne,jne,jne......

• Anonyymi

Ei pelkoa että pääsisi lähtemään takaisin..

• Aloittaja kirjoittaa asiaa,kristinusko ja islam ,isot näkemyserot.Kaikki muut uskonnot ovat vääräuskoisia,islamin mukaan.

• Anonyymi

Koska Islam pyrkii valloittamaan maailman

• Anonyymi

Niillä on lähetyskäsky, ja se uskonto on valloitususkonto. Imaamit ja mullahit ohjaa kansaa lisääntymään ja täyttämään maan. sekä syrjäyttämään muut vääräuskoiset alemmat ihmiset !!! --- näin on ikävä kyllä, - eikä naivsti politikkomme tätä ikävää asiaa halua kertoa kansalle....

• Anonyymi

orjien pito on vanha arabikansojen tapa ja täällä saa nauttia siitä ja neitsyistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      131
      1509
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      48
      1396
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      67
      1081
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      90
      919
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      912
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      835
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      80
      766
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      675
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34