Miksei muslimit pysy kotimaissaan?

Anonyymi

Ja tässä ei ole tippaakaan rasismia, ainakaan mun mielestä, joidenkin mielestä sitä tosin on jokapaikassa.
Nimittäin jos islamin ideologia ja uskonto on niin ylivertainen heidän mielestään miksi he pyrkivät pois sieltä missä on parhaat edellytykset sitä harjoittaa ja missä on heidän kotinsa , sukunsa ja ystävänsä? Eikai nyt jokaisessa muslimimaassa ole sotaa?
Ja miksi he arvostelevat täällä meidän arvojamme vaikka tietävät, että meidän arvoilla on monisatavuotinen historia.

9

97

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne tekee lähetystyötä niinkuin kaikki muutkin uskonnolliset porukat, mormoonit, jehovalaiset, kristityt, ateistit yms.
      Missäs muualla on parempi tehdä lähetystyötä kuin täällä vääräuskoisten parissa.

• Anonyymi

Koska niiden kotimaassa on liia rauhallista ku sotaki loppu yli 10v sitten.

• Anonyymi

Suomessa kaikki on ilmaista asunto,ruoka,vaatteet,taulutelevisio,sairaanhoito jne,jne,jne......

• Anonyymi

Ei pelkoa että pääsisi lähtemään takaisin..

• Aloittaja kirjoittaa asiaa,kristinusko ja islam ,isot näkemyserot.Kaikki muut uskonnot ovat vääräuskoisia,islamin mukaan.

• Anonyymi

Koska Islam pyrkii valloittamaan maailman

• Anonyymi

Niillä on lähetyskäsky, ja se uskonto on valloitususkonto. Imaamit ja mullahit ohjaa kansaa lisääntymään ja täyttämään maan. sekä syrjäyttämään muut vääräuskoiset alemmat ihmiset !!! --- näin on ikävä kyllä, - eikä naivsti politikkomme tätä ikävää asiaa halua kertoa kansalle....

• Anonyymi

orjien pito on vanha arabikansojen tapa ja täällä saa nauttia siitä ja neitsyistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2256
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      187
      1099
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      99
      953
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      385
      898
    5. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53
      801
    6. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      789
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      56
      768
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      84
      763
    9. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      259
      752
    10. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      51
      713
    Aihe