Miksei muslimit pysy kotimaissaan?

Anonyymi

Ja tässä ei ole tippaakaan rasismia, ainakaan mun mielestä, joidenkin mielestä sitä tosin on jokapaikassa.
Nimittäin jos islamin ideologia ja uskonto on niin ylivertainen heidän mielestään miksi he pyrkivät pois sieltä missä on parhaat edellytykset sitä harjoittaa ja missä on heidän kotinsa , sukunsa ja ystävänsä? Eikai nyt jokaisessa muslimimaassa ole sotaa?
Ja miksi he arvostelevat täällä meidän arvojamme vaikka tietävät, että meidän arvoilla on monisatavuotinen historia.

9

102

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne tekee lähetystyötä niinkuin kaikki muutkin uskonnolliset porukat, mormoonit, jehovalaiset, kristityt, ateistit yms.
      Missäs muualla on parempi tehdä lähetystyötä kuin täällä vääräuskoisten parissa.

• Anonyymi

Koska niiden kotimaassa on liia rauhallista ku sotaki loppu yli 10v sitten.

• Anonyymi

Suomessa kaikki on ilmaista asunto,ruoka,vaatteet,taulutelevisio,sairaanhoito jne,jne,jne......

• Anonyymi

Ei pelkoa että pääsisi lähtemään takaisin..

• Aloittaja kirjoittaa asiaa,kristinusko ja islam ,isot näkemyserot.Kaikki muut uskonnot ovat vääräuskoisia,islamin mukaan.

• Anonyymi

Koska Islam pyrkii valloittamaan maailman

• Anonyymi

Niillä on lähetyskäsky, ja se uskonto on valloitususkonto. Imaamit ja mullahit ohjaa kansaa lisääntymään ja täyttämään maan. sekä syrjäyttämään muut vääräuskoiset alemmat ihmiset !!! --- näin on ikävä kyllä, - eikä naivsti politikkomme tätä ikävää asiaa halua kertoa kansalle....

• Anonyymi

orjien pito on vanha arabikansojen tapa ja täällä saa nauttia siitä ja neitsyistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8489
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4177
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1468
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1179
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1150
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe