Unohdetaan ja etsitään uudet

Anonyymi

Ainut järkevä ratkaisu tähän tilanteeseen. M>N

35

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jostain syystä miehet ja naiset kaipauksessaan eksyvät aina väärään syliin?

• Anonyymi

Ei se tarkemmin ajatellen ole väärä, pitää muuttaa vain ajattelutapaa, täysin oikea on jos sylissä on jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tarkemmin ajatellen ole väärä, pitää muuttaa vain ajattelutapaa, täysin oikea on jos sylissä on jo.

Ei pidä paikkaansa tämäkään, vaikka moni niin voisi luulla? Tämän kokenut ja loppui lyhyeen, alkoholillakin oli osuutta asiaan, Tilanteet tulivat yhtä yllättäen kuin lähtivätkin :(

• Anonyymi

Sinä voit etsiä. Minä en etsi.
      Unohtaa voit. Ei se haittaa mua.

• Anonyymi

Melkoisen huonot kommunikointitaidot pitää olla jos tuollaisen ehdotuksen tällaiselle palstalle heittää eikä saa sanottua suoraan kohteelle. Täältä tuo samainen nero luulee, että kohde sen löytää.

• Anonyymi

Mä taas näkisin tuommoisen läpi niin, että joku pököpää haluaa jonkun ajattelevan niin, katkeria trolleroita piisaa

• Anonyymi

Nojoo ensaa sanottua ja yleisestikkin ottakaa neuvosta vaari! Nykymaailman deittailu on kausiluonteista suurimmaksi osax. En kyllä heitä verkkoja vielä veteen, Voi olla hyvä olla yksin pidemmän aikaa. AP

• Anonyymi

Mulla on jo ollut uusi jonkun aikaa. Soronoo!!

• Anonyymi

Hienoa! toivottavasti vanhenette yhdessä :) mullekki saa sit sukan kutoo AP

• Anonyymi

Löytyykö se etsimällä? Eikö se yleensä tule vastaan, kun sitä ei osaa odottaa?

• Anonyymi

En laskis ton varaan AP mut glhf pygies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En laskis ton varaan AP mut glhf pygies

Tee niin. Etsi uusi ja unohda tai unohda ja etsi uusi, miten päin vain, kunhan sinulla on hyvä olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee niin. Etsi uusi ja unohda tai unohda ja etsi uusi, miten päin vain, kunhan sinulla on hyvä olla.

Näinpä teen! AP KIITTÄÄ JA KUITTAA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

samaa paskaa ne kaikki on vaikka etsis kuinka kauan, what a waste of time...

• Anonyymi

Miksi niin?

• Anonyymi

Matilta Niilolle... taas.

• Anonyymi

Jees hyvä ajatus, kiittää ja kuittaa tääkin !

• Anonyymi

Sinä voit tehdä niin, mutta mä en pysty unohtamaan ja muut eivät kiinnosta. Jos oikeasti välittäisit, selvittäisit asiat minun kanssani, koska mitään sellaista, mikä ei olisi korjattavissa ei ole tapahtunut sen jälkeen, kun vielä halusit.

• Anonyymi

Keneltä kenelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keneltä kenelle?

Miehelle, jonka näin noin 3kk sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle, jonka näin noin 3kk sitten.

Missäpäin suunnilleen näitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäpäin suunnilleen näitte?

Turussa.

• <o> -Hmmmm hmmmm hmmm
      _o/ - nyt tiedän, saanko saanko
      \o/ -juhuuu
      _o_ -ei ystävää jätetä

• Anonyymi

Sitten sinun pitää ottaa yhteys ja ehdottaa tapaamista. En jaksa enää epämääräisyyksiä, enkä keskeneräisyyttä, en yhtään.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitten sinun pitää ottaa yhteys ja ehdottaa tapaamista. En jaksa enää epämääräisyyksiä, enkä keskeneräisyyttä, en yhtään.

Ouh.
        =\o/= - Mitä jos altistan itseni vaaraan?
        =\=/= -Enkä pysy enää pinnalla
        <o> -enhän minä tunne kuin täältä palstoilta.
        ;( -se harmittaa

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Ouh.
        =\o/= - Mitä jos altistan itseni vaaraan?
        =\=/= -Enkä pysy enää pinnalla
        <o> -enhän minä tunne kuin täältä palstoilta.
        ;( -se harmittaa

Pinnalla tässä ollaan itsekin hädin tuskin. Käykö tässä niin, että jäljelle jää puoliorpoja lapsia.
        Sitä en haluaisi, mutta jaksamisen raja on tullut vastaan, valitettavasti. Yksin vuosia oltava että selviää stressistä ja sitten vasta tasapainossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Pinnalla tässä ollaan itsekin hädin tuskin. Käykö tässä niin, että jäljelle jää puoliorpoja lapsia.
        Sitä en haluaisi, mutta jaksamisen raja on tullut vastaan, valitettavasti. Yksin vuosia oltava että selviää stressistä ja sitten vasta tasapainossa.

Onneksi oot täällä🥰
        Täällä vähän selventää aivoja oikeiden ihmisten kanssa niin ei vedä mukana uppeluuksiin.
        Täällä on helpompi vetää pinnalle kun on välimatka.

• Anonyymi kirjoitti:

Noh stressiä täälläkin . Vedetään, Miestä maihin.
        Oon pahoillani, en omaa maagisia merenneidon voimia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Onneksi oot täällä🥰
        Täällä vähän selventää aivoja oikeiden ihmisten kanssa niin ei vedä mukana uppeluuksiin.
        Täällä on helpompi vetää pinnalle kun on välimatka.

Ei se muuta tilannetta, siksi että on kauan ollut keskeneräisiä asioita ja jos ne eivät selviä kohta, elämä käy yhä vaikeammaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se muuta tilannetta, siksi että on kauan ollut keskeneräisiä asioita ja jos ne eivät selviä kohta, elämä käy yhä vaikeammaksi.

Mitä keskeneräisiä asioita sinulla on?

• Anonyymi

Jos tilanne ei kohta selviä niin sitten olen yksin, en palaa myöhemmin enää taakse jääneisiin ihmisiin. Monta järkyttävää stressivuotta takana ja toivon vain että selviän niistä joskus paremmin voivaksi.

• Anonyymi

Ei ystävyyttäkään kenenkään kanssa. Kaikki, ihan kaikki pudotetaan pois. Organisoitu tiedonjako oli väärä valinta toimintatavaksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ystävyyttäkään kenenkään kanssa. Kaikki, ihan kaikki pudotetaan pois. Organisoitu tiedonjako oli väärä valinta toimintatavaksi.

Miksi sinä välttelet olen tässä ystävänä.🥺

• Anonyymi

Mistä päättelet ettei hän olisi jo aikaa sitten sinut unohtanut ja mennyt eteenpäin.

• Anonyymi

Luuletko tosiaan, että tuo toinen toimii, kuten sinä ehdottelet? Ja vielä jollain tällaisella paskapalstalla???!!!
      Voin lyödä vaikka mistä vetoa, että tuo ketä yrität ohjailla tällä pastalla, ei ole uhrannut sulle ajatustakaan, vaan on elänyt ja elää elämäänsä onnellisensa tietämättä sun harhaisista jutuistasi täällä. Ja hyvä niin, ettei tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe