Ruotsin kokoomus pyytää anteeksi

Anonyymi

" -Kokoomuksen sisarpuolueet ympäri Eurooppaa tekevät yhä selvempää pesäeroa takavuosien maahanmuuttonaivismiin, Kokoomuksen kansanedustaja Wille Rydman sanoo Facebookissa.

Kansanedustaja viittaa Ruotsin moderaattien puheenjohtaja Ulf Kristerssonin tiistaina julkaisemaan päivitykseen, jossa Kristersson pyysi anteeksi maahanmuuton ongelmista vaientamista.

Ulostulossaan Kristersson totesi, että ”minun puolueeni on ollut mukana haukkumassa ja eristämässä niitä, jotka uskalsivat nostaa ongelmat esille. He ansaitsevat minulta ja puolueeltani vilpittömän anteeksipyynnön”.

– Kehitys on siis ollut mitä suurimmassa määrin ennustettavissa. Mutta aivan liian monet poliitikot katsoivat liian pitkään tarkoituksella toisaalle, Kristersson kirjoitti."

Saa nähdä kuinka kauan suomessa mennee ennen kuin uskalletaan puhua maahanmuuton ongelmista totuudenmukaisesti?


https://www.verkkouutiset.fi/wille-rydman-ruotsista-merkittava-viesti-kokoomukselle/

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Realismi ei ole edellenkään rasismia tai vihapuhetta!!!!

      • Anonyymi

        Kyllä on. Kysy vaikka Ohisalolta.


    • Anonyymi

      Lopulta totuus voittaa!

    • Anonyymi

      Wille Rydman on niitä harvoja fíksuja kokoomuslaisia nykyisessä Sekoomuksessa.

      MUTTA Sekoomuksen johto on täysin vasurisoluttautujien käsissä. Nyt vain annetaan noille muutamalla järkevälle esiintymistilaa, jotta kannatus ei valuisi Perusuomalaisiin.

      Toivottavasti entiset kokoomuslaiset äänestäjät eivät mene tuohon halpaan! Ei yksi pääsky kesää tee, kuten sananlasku sanoo.

      Noiden fiksujen kokoomuslaisten tulisi yrittää reivata Sekoomus takaisin Kokoomukseksi tai jättää pilalle solutettu puolueensa.

    • Anonyymi

      eliitti on alkanut pelätä ettei rahat riitäkään tarpeeksi korkean ja pitkän muurin rakentamiseen että sen sisäpuolella voisi elää ilman klaustrofobisia kokemuksia.

    • Anonyymi

      Kauankohan mahtaa mennä siinä, että vihervasemmiston valhekuplassa eläviltä alkaa silmät aukeamaan?
      Kommunismin kaikkivoipaisuuteenkin uskoivat vuosikymmeniä.

      • Anonyymi

        Ennemmin helvetti jäätyy kuin kupla puhkeaa.


    • Anonyymi

      Toivon että jo ennen seuraavia vaaleja Haavisto, Ohisalo ja kumppanit ovat hattu kourassa Halla-Ahon edessä anomassa kyyneleet silmissä anteeksipyyntöä auheuttamastaan vahingosta Suomen kansalle.

      • Anonyymi

        Hvin saattavat ollakkin. Kansa senverran tyhmää että uskoo politiikkojen puhetta.
        Wille Rydman sanoo yhtä ja pyrkii kuitenkin kaikissa tilanteissa lisäämään maahanmuuttoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      219
      3337
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2029
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1504
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1352
    5. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      33
      1184
    6. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      21
      1173
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      103
      1139
    8. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1073
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      46
      1037
    10. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      1010
    Aihe