Ensin toinen ateisti tekee kovan työn ja näkee kauheasti vaivaa rakentaakseen siltaa ja luodakseen rauhaa, mutta sitten tulee toinen ateisti ja tekee sen tyhjäksi lietsomalla vihaa ja eripuraa meidän ja uskovaisten välille.
En ymmärrä vieläkään kaikkia atristeja
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä kumpuaa sellainen ajattelu, että jos kaksi ihmistä ei usko mihinkään jumaluuteen, niin heidän voisi olettaa molempien suhtautuvan tuohon pohtimaasi hommeliin samalla tavalla tai toimivan sen suhteen keskenään samalla tavalla?
- Anonyymi
Ateisti vaetlaa homosuossa joka pv......... ja juo viinaa
- Anonyymi
Minä olen absolutisti ja homojen kanssa voitte painua sinne taivaaseenne.
- Anonyymi
Jos luulet, että ateistit, kristityt ja muslimit ovat kaikki yhtenäisiä ryhmiä olet joko trolli tai idiootti.
- Anonyymi
Et siis ymmärrä että ihmiset ovat yksilöitä ja reagoivat eri tavalla?
Onneksi kukaan uskova ei lietso täällä vihaa ja eripuraa esittämällä vääriä ja valheellisia väittämiä kaikista ateisteista, tietenkin törkeiden loukkausten kera, eikö niin? - Anonyymi
"meidän ja uskovaisten välille"
Epäilen vahvasti että kirjoittaja EI OLE itse mikään ateisti vaikka niin kovasti väittääkin. Kukaan ateisti ei ole niin typerä että kirjoittaisi mitään noin tyhmää. - Anonyymi
Artistit ne vasta ovat .....sakkia. Lesboja viinanjuojia keltapäisiä ja jotka ajaa vormuloillansa ylinopeutt avioeroon
atistista toimintaa sano Nvidian omistaja- Anonyymi
Nyt taisi mennä sekaisin Abbasillit ja vehnäset vee-1turhailu sekä wc-pelaaminen
pahoittelee avaaja
- Anonyymi
Atristit ovat naurettavaa sakkia. Ruuasta nauttiminen on turhaa ja hyödytöntä, paljon helpommalla pääsee kun syö ruuan nopeasti ja poistuu sitten kun on syönyt eikä jää vitkuttelemaan. Ruoka on pelkkää ravintoaenergiaa ja jaksamista varten, polttoainetta, ei sitä ole tarkoitus nautiskella.
Missä sellainen viha muka ilmenee? Uskovaiset ne toisiaan vihaa ja murhailee. Ja näin on aina ollut.
- Anonyymi
eikös se Luterilaisen käyttämä termi kirkkonsa "homoudensallivista" papeistå ollut "sähisevät" ?
- Anonyymi
Minulle tulee se saatanan silta lehti vaikka olen kirkosta eronnut jo viisivuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3895892- 805278
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484306- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623390Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195