Onko firmaa johon kannastas hakea
Elektroniikka töitä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pysyt vaan kotonas, sohvalla odottelet. Kyllä sinut sieltä töihin haetaan. Ei kannata kysellä, odottelet vaan... siellä sohvalla.
Tällä hetkellä firmat tappelee sinusta... voittaja tulee sitten sinut hakemaan töihin voittaja firmaan. Odottele vaan kaikessa rauhassa. Mee powerii saat ainakin sitä sinne
- Anonyymi
Jos et osaa mitään etkä edes tiedä, mitä muut osavat ja tekevät, ei kannata hakea mihinkään.
- Anonyymi
Nuorten, terveiden ihmisten paikka Suomessa on olla kotona. Turhaa enää tämän sukupolven on lähteä itteänsä repiin mitään töitä hakemaan ja vuosikausiksi jonkun käskyläisenä niitä tekemään.
Moderni automaatio, digitalisaatio ja ulkomainen työvoima takaa sen, että kaikki suomalaiset pystytään hyvin elättämään. Myös kotiin jäävistä pidetään sosiaaliturvan ja lääkäripalveluiden kautta yhtä hyvää, tai parempaakin huolta kuin työpaikoilla rehkivistä.- Anonyymi
En kyllä ole enää mikään nuori enkä edes terve eikä minulla mitään kotia ole. Siksi juuri kyselenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä ole enää mikään nuori enkä edes terve eikä minulla mitään kotia ole. Siksi juuri kyselenkin.
Suosituksena olisi hakeutua Ruotsiin pakolaiseksi, siinä nimikin valmiina Alah Ishadol, osaat vaan arabiaa huonosti ja pyllistää Mekkaan päin, laitat kämmenet vastakkain, siten että sormet osoittavat ylöspäin. Passia ja muita papereita ei tarvita. Saat sosiaalitunnuksen ja tilinpankkiin avattuna, kortin jolla voit nostaa sinne tulevaa rahaa. Asuntokin on valmiina odottamassa. Kaikki kuten Suomessakin, aivan ruotsalaisen mallin mukaan, voit tulla vielä Suomeenkin samalla tavoin vähän nimeä vaihtaen. Saat kahdesta paikasta rahaa, kruunuina ja euroina.
- Anonyymi
E. K. E
Etsiin väkeä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433474Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4032757Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182718Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821827- 871457
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541350- 881077
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711066- 80943
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.30868