Hei! Kun olin nuori ja tyhmä niin onnistuin hommaamaan itselleni luottohäiriömerkinnän, maksoin kaikki velat pois ja merkintä poistui tiedoistani noin 3 vuotta sitten. Onko minun mahdollista siis saada luottokorttia vai onko se ikuisesti evätty?
Luottokortti ja poistuneet maksuhäiriö merkinnät
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
On se mahdollista, mikäli tulot ovat riittävän suuret ja vakaat ja riitävän pitkä työsuhde. Katsovat myös muutaman kuukauden tilihistoriaa, sieltä ei saa löytyä "tili tuli, tili meni"-elämää eikä maksuja vippifirmoihin eikä perintätoimistoihin.
- Anonyymi
Ei onneksi ole noita ollut, tulot on nyt hyvät ja luottokortin hommana ihan vaan pahanpäivänvaralle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi ole noita ollut, tulot on nyt hyvät ja luottokortin hommana ihan vaan pahanpäivänvaralle
Oma pankki saattaa olla joskus pitkävihainen, mutta omaa pankkia voi aina vaihtaa pankkiin, joka ei tiedä ikivanhaa maksuhistoriaasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma pankki saattaa olla joskus pitkävihainen, mutta omaa pankkia voi aina vaihtaa pankkiin, joka ei tiedä ikivanhaa maksuhistoriaasi.
Nuoruuden hölmöilyt vanhakin pankki antaa helpommin anteeksi kuin tuoreemmat aikuisiällä tapahtuneet.
- Anonyymi
Ainakin minä sain. Itse asiassa paristakin pankista on tällä hetkellä ja välillä oli vielä kolmaskin.
- Anonyymi
Kannattaa hakea kortille aluksi matalaa luottorajan määrää. Hoitaa kaikki hommat kunnolla ja pyytää nostamaan vuoden päästä luottorajaa, jos on tarpeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096