Nordea pankin konttoriin että saa tilinsä irtisanottua???? chact ei vastaa joutuisi odottaa 30min lypsävät kuiviin!
Miten ihmeessä saa ajan
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi tili pitäisi sanoa irti? Itselläni oli 80-luvulla tili Helsingin osuuspankissa. Vuoden 1991 alussa en enää tarvinnut sitä ja yritin lopettaa sen Kaisaniemenkadun konttorissa. Se ei pankille käynyt. Tili jäi voimaan.
En tehnyt tyhjällä tilillä mitään, mutta pankki lähetteli vuosikymmeniä kaikenlaisia kirjeitä, joissa pyydettiin tai ehdotettiin milloin mitäkin. En koskaan reagoinut kirjeisiin mitenkään.
Lopulta pankki ilmoitti lakkauttavansa tilini vuosi tai pari sitten. Sitähän minä olin yrittänyt jo vuonna 1991, joten lopputulos oli toivottu, joskin toteutus kesti kauan.- Anonyymi
En tiedä Nordeasta, mutta nykyään pankki saattaa veloittaa kuukausimaksua ihan vaan tilin olemassaolosta. Jos tili on tyhjä, laittavat saatavat perintään kun maksamattomia palvelumaksuja on kertynyt riittävästi.
- Anonyymi
Eikö ajan voisi varata toisen pankin verkkopankki tunnuksilla, koska Nordean verkkopankin pystyi lopettamaan heidän omassa verkkopankissa?
Miten voi olla näin tympeän vaikea palvelu, pahin pankki maailmassa, pvä ei riitä 3 min asian hoitoon, 020 lypsävät vanhuksilta rahaa surutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760