https://www.is.fi/politiikka/art-2000006336988.html
Toimittajan mielestä Suomea johtaa nyt naisviisikko. Luoja Suomea varjelkoon!
Sama suomalaisvastainen hallitus, mutta nyt vain lisää naisellista ajattelumaailmaa ja logiikkaa.
En edes uskalla ajatella, mitä avauksia ja politiikkaa tämä uusi hallitus tulee esittämään...
Femakkotoimittaja innoissaan "naiskvintetistä"!
33
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ohisalo, Andersson ja nyt vielä pääministerikin MeToo-tyyppi!? Huhhuh!
Viro alkaa tunutumaan yhä houkuttelevammalta pysyvältä asuinpaikalta.- Anonyymi
Enpä sinne vielä tässä kohtaa muuttaisi, pelastetaan mieluummin suomi.
Metoo tyyppi ja vaikuttaa telaketjufeministiltä. Eilen 10.12 A studiossa pääministerimme kehoitti kaikkia naisia yleislakkoon jotta saadaan palkka oikealle tasolle.
Mun mielestä on lähes järkyttävää miten maan johto voi lietsoa tuollaiseen vastakkainasetteluun sukupuolen mukaan. Varsinkin kun on kyseenalaista mikä se naisen euro nyt on, 80% vai 96% vai mikä. Tällainen yleislakko kohdistuu loogisesti ajatellen miehiin, niihin jotka käy niska limassa duunissa ja elättävät perheensä. Palkat pitää saada kohdalleen, mutta hoitakoot AY liikkeet ne alakohtaisesti, kuten tähän asti.
Voi olla jos pääministeri lähtee tälle tielle, tulee joku vastareaktio. En tiedä mikä, mutta ainakaan mitään luottamusta miesten ja naisten välillä "samariini" ei näillä heitoillaan rakenna.- Anonyymi
jouMan kirjoitti:
Metoo tyyppi ja vaikuttaa telaketjufeministiltä. Eilen 10.12 A studiossa pääministerimme kehoitti kaikkia naisia yleislakkoon jotta saadaan palkka oikealle tasolle.
Mun mielestä on lähes järkyttävää miten maan johto voi lietsoa tuollaiseen vastakkainasetteluun sukupuolen mukaan. Varsinkin kun on kyseenalaista mikä se naisen euro nyt on, 80% vai 96% vai mikä. Tällainen yleislakko kohdistuu loogisesti ajatellen miehiin, niihin jotka käy niska limassa duunissa ja elättävät perheensä. Palkat pitää saada kohdalleen, mutta hoitakoot AY liikkeet ne alakohtaisesti, kuten tähän asti.
Voi olla jos pääministeri lähtee tälle tielle, tulee joku vastareaktio. En tiedä mikä, mutta ainakaan mitään luottamusta miesten ja naisten välillä "samariini" ei näillä heitoillaan rakenna.Etkä siekään kommentillasi herätä juuri muuta kuin vaivautunutta hupaisuutta veli hyvä. Herää jo hyvä mies patriaattisista päiväunistasi tähän päivään. ;)
Anonyymi kirjoitti:
Etkä siekään kommentillasi herätä juuri muuta kuin vaivautunutta hupaisuutta veli hyvä. Herää jo hyvä mies patriaattisista päiväunistasi tähän päivään. ;)
Oi, miten hyvin perustelut viesti. Jo vain, olen herännyt matriarkaariseen aamuun.
Toisaalta, tämä on hyvä homma. Jos nyt vihdoin päästäisiin feministien ikuisesta porusta ja valituksesta, miten patriarkka pitää valtaa ja alistaa. Kohta nähdään miten päivähoitolaki pistetään kuntoon, naisen eurosta tulee euro ja tosifeminismin nimissä, miesten tasa-arvo-ongelmia ryhdytään pistämään kuntoon (en luettele niitä, koska se usein aiheuttaa agresioita feministeissä).
- Anonyymi
Eikös se ollut niin, että ihmisiä ei pitäisi valita sukupuolensa perusteella? Sukupuolen pitäisi olla täysin yhdentekevä asia?
Toisaalta, jos nyt oltaisiin oikein loogisia, niin pitäisi kai olla huolissaan miesten vähäisestä määrästä hallituksessa? Tasa-arvo ei toteudu.
Tässä se taas nähdään, miten nolosti feministit puhuvat itsensä pussiin. Syyllistyvät itse siihen, mistä muita syyttävät ja mitä väittävät vastustavansa. Ainoat standardit ovat tuplastandardit. Ei mitään logiikkaa missään. Naisellista meininkiä siis, saattaisi sovinisti todeta."Eikös se ollut niin, että ihmisiä ei pitäisi valita sukupuolensa perusteella? Sukupuolen pitäisi olla täysin yhdentekevä asia?"
Missä kolhoosissa oikein elät.
Sukupuolen perusteella, maantieteellisen sijainnin perusteella ja iänkin perusteella täytyy nykyään kaikki paikat täyttää, ettei tulisi huutoa.
Vielä pari kiintiökeeneriäkin pitää mukaan saada.
-----> laatu ei kukoista.- Anonyymi
räkäpää kirjoitti:
"Eikös se ollut niin, että ihmisiä ei pitäisi valita sukupuolensa perusteella? Sukupuolen pitäisi olla täysin yhdentekevä asia?"
Missä kolhoosissa oikein elät.
Sukupuolen perusteella, maantieteellisen sijainnin perusteella ja iänkin perusteella täytyy nykyään kaikki paikat täyttää, ettei tulisi huutoa.
Vielä pari kiintiökeeneriäkin pitää mukaan saada.
-----> laatu ei kukoista.Eihän tänä päivänä edes tiedä mitä sukupuolta ovat!!
Päivällä toista ja illalla toista, aina tilanteen mukaan. Mitkä sateenkaaren värit miellyttää.
Toivottavasti polla kestää, saahan tuleva "puolisko" nyt hynää. Vai vaihtuuko joku vanhempi "käppäkuutonen" tilalle. Sitä odotellessa....
- Anonyymi
Hesarin feministitoimittajat ovat aivan limat housuissaan kun pääsevät tykittämään agendaansa. Vaan mistä lähtien naissukupuoli tai nuori ikä ovat olleet merkittäviä osaamisen takeita, joita pitää oikein hehkuttaa?
Vasurilogiikassahan näin tietysti on ja valkoinen setämies saisi kuolla sukupuuttoon.Nuori ikä on usein tarkoittanut keltanokkaisuutta, aloittelijaa, harrastelijaa tai muuta ei kovin hyvää, tai kokemusta omaavaa.
Marin ei ansainnut paikkaansa, vaan sattui päätymään sinne olosuhteiden johdosta.
Haastaja ei saanut kuin pari ääntä vähemmän.
Tosin ei se olisi sen parempi ollut.
Nuori mies hänkin.- Anonyymi
Kas kun hupakoilta puuttuu se elämänkokemus vai onko nykyään huppeli-puppeli-etuveitikka-kokemus? Sillä ei kyllä pitkälle potkita.
Kiva kun lapset jo päiväkodeissa puhuvat mun äiti/täti perheistä tai mulla on kaksi isää muttei äitiä. Voi kun mää oon sulle kateellinen mulla ei ole isää/äitiä mitä mä teen? Vedän itseni kiukkuun kun en jaksa katsoa tätä menoa. Femen kirjoitti:
Nuori ikä on usein tarkoittanut keltanokkaisuutta, aloittelijaa, harrastelijaa tai muuta ei kovin hyvää, tai kokemusta omaavaa.
Marin ei ansainnut paikkaansa, vaan sattui päätymään sinne olosuhteiden johdosta.
Haastaja ei saanut kuin pari ääntä vähemmän.
Tosin ei se olisi sen parempi ollut.
Nuori mies hänkin.Vähän kuin Vanhanen.
Vanhanen tuli täysin puskista, kun Jäätteenmäki sai lähteä.
Jäätteenmäelle ei pedattu uutta ministerin salkkua.
Moraali on mennyt politiikassa alaspäin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas kun hupakoilta puuttuu se elämänkokemus vai onko nykyään huppeli-puppeli-etuveitikka-kokemus? Sillä ei kyllä pitkälle potkita.
Kiva kun lapset jo päiväkodeissa puhuvat mun äiti/täti perheistä tai mulla on kaksi isää muttei äitiä. Voi kun mää oon sulle kateellinen mulla ei ole isää/äitiä mitä mä teen? Vedän itseni kiukkuun kun en jaksa katsoa tätä menoa."Vedän itseni kiukkuun kun en jaksa katsoa tätä menoa."
Ota pari viherturhaketta mukanasi, pliis. räkäpää kirjoitti:
Vähän kuin Vanhanen.
Moraali on mennyt politiikassa alaspäin."Moraali on mennyt politiikassa alaspäin."
Poliittisesta farssista toiseen raahustava hallitus v2 on jo vaikeuksissa.
On tämä kyllä kumma juttu.
Jokainen tuntuu olevan kiihkoajattelija nykyisin.
Se ei ole islamistien yksinoikeus.
Haaviston kujanjuoksu vain kärkevimpänä piikkinä, joka ei tietty ole kuin se jäävuoren huippu.
Vallassa roikkuminen ja siihen takertuminen on uutta.
Ennen poliitikko erosi ja oli vaihtoaitiossa muutaman vuoden.
Nyt hallitukset uusitaan vain jakamalla salkut uusiksi.
Tämä on jo hupaisaa viihdettä, paitsi valitettavasti totta.- Anonyymi
Femen kirjoitti:
"Moraali on mennyt politiikassa alaspäin."
Haaviston kujanjuoksu vain kärkevimpänä piikkinä, joka ei tietty ole kuin se jäävuoren huippu.
Tämä on jo hupaisaa viihdettä, paitsi valitettavasti totta.Ovatko pihlajanmarjat happamia? --- ;)
Femen kirjoitti:
Tämä on jo hupaisaa viihdettä, paitsi valitettavasti totta.Politiikkaa ei seuraa enää pian kukaan, paitsi viihteenä.
räkäpää kirjoitti:
Politiikkaa ei seuraa enää pian kukaan, paitsi viihteenä.
Persut saavat tästä käyttövoimansa.
Kylmänviileä rationalisen oloinen politiikka tuhoaa fiilispolitiikan joka tuottaa fiaskoja ja moraalitappioita esim Vihreille ja SDP:lle.räkäpää kirjoitti:
Vähän kuin Vanhanen.
Moraali on mennyt politiikassa alaspäin."Moraali on mennyt politiikassa alaspäin."
Tuo ministerin salkkujen uusjako on kyllä aika ongelmallista.
Paatero ei varmaan juurikaan moraalista ymmärrä.
Ainakin hän on ostettavissa kiiltävillä nimityksillä.
Tämä "paaterointi" on uusi hieno adjektiivi.Femen kirjoitti:
Tuo ministerin salkkujen uusjako on kyllä aika ongelmallista.
Paatero ei varmaan juurikaan moraalista ymmärrä.
Ainakin hän on ostettavissa kiiltävillä nimityksillä.
Tämä "paaterointi" on uusi hieno adjektiivi.Paatero on ilmeisesti uudestaan saikulla
kun ei ole liikaa mediassa esiintynyt.räkäpää kirjoitti:
Paatero on ilmeisesti uudestaan saikulla
kun ei ole liikaa mediassa esiintynyt.Ei taida olla kovonkaan järkevää hänen naamaansa uutisiin laittaa.
- Anonyymi
Tämä hallitus saattaa ajaa Suomen sisällissotaan ja/tai terroritekoihin
- Anonyymi
Kyllä ne ovat aivan muut tolvanat jotka tuollaista aihetta päissään hautovat. -Eiks vaan?
Femakkotoimittaja keksi älynväläyksen.
"Kylmin vuodenaika on vääjämättä täällä juuri nyt, joten ehkäpä enemmän palelevan asukkaan olisi aika ottaa lämpötila haltuun tulevana talvikautena – jo pelkästään biologisiin syihin vedoten."
Ei tahvo tajunnut, että tietenkin asunnon lämpötila säädetään sen mukaan kuka tykkää viileämmästä.
Eikä siksi että naisella olisi kivaa.
Lisäksi feministit haluavat aina mediassa säästää energiaa, joten kylmä kämppä on myöös vihreä valinta.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/22a3f4ab-fcfa-4c80-a175-dcb468a720a6- Anonyymi
Feministien unelma on jättimäiset kasvukeskukset täynnä pienissä betonikuutioissaan onnellisesti soijalattea ryysteleviä ei-valkoihoisia, onnellisia marxilaisia, joille ei raha merkitse mitään, ja joita johtavat nuoret naiset parempaan huomiseen.
Ei varmaan hirveän hankala nähdä mikä voisi mennä pieleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feministien unelma on jättimäiset kasvukeskukset täynnä pienissä betonikuutioissaan onnellisesti soijalattea ryysteleviä ei-valkoihoisia, onnellisia marxilaisia, joille ei raha merkitse mitään, ja joita johtavat nuoret naiset parempaan huomiseen.
Ei varmaan hirveän hankala nähdä mikä voisi mennä pieleen.Paskalapioija pysyy vaan siellä menneisyydessä haisemassa suonsilmässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskalapioija pysyy vaan siellä menneisyydessä haisemassa suonsilmässä.
Eiköhän ne pahimmat paskanlapioijat löydy noista teidän vasurihörhöjen kommuuneista, joissa kukaan ei ansaitse penniäkään.
Ja muutenkin kerrassaan typerä vastike; mikäli kirjoittamani - mistä otit tunteisiisi - edustaa sinun mielestäsi tulevaisuutta niin olen enemmänkin surullinen visioidesi köyhyydestä. Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan hirveän hankala nähdä mikä voisi mennä pieleen."joita johtavat nuoret naiset parempaan huomiseen."
Mitä tapahtuu nun nuoremmasta naisesta tulee vanhempi nainen?
Eihän AnnaMaja/RKP kelpaa enää edes valokuviin muiden naisministerien kanssa- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan hirveän hankala nähdä mikä voisi mennä pieleen.Ne uskovat ihan oikeasti, että pistorasiasta tulee vain tuulella tuotettua vihreää sähköä ja että kaukolämpö on ekologinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskalapioija pysyy vaan siellä menneisyydessä haisemassa suonsilmässä.
Paskaa lapioidaan enää vain yliopistojen naistutkimuksen osastoilla. Siellä tosin sitäkin enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Paskaa lapioidaan enää vain yliopistojen naistutkimuksen osastoilla. Siellä tosin sitäkin enemmän.
Siitä jalostetaan suurta tietouuta siitä, että jokainen laiskuri on palkkansa korotuksen ansainnut, sukupuolen perusteella.
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan hirveän hankala nähdä mikä voisi mennä pieleen."soijalattea ryysteleviä ei-valkoihoisia, onnellisia marxilaisia, joille ei raha merkitse mitään"
Tämä stereotypia on kyllä aika vahvasti kallellaan enemmänkin egon kehittäjiin , elostelijoihin ja besserwissereihin.
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11127486
Tätä kuvaa on ihan odotettu femakkotoimitajan mielestä!?
Niin? Ketkä ovat odottaneet? No vain muutamat harvat femakot ja femakkotoimittajat! ;-)
Feministipuolue sai "peräti" 3 000 ääntä EU-vaaleissa koko maassa. Pelkästään Halla-aho sai yli 10 kertaa enemmän.
Kuitenkin femakkotoimittaja otsikoi juttunsa, kuin KOKO Suomi olisi odottanut mokomaa kuvaa... ;-) - Anonyymi
Olisipa meillä Thatcherin kaltainen oikeistolainen ja konservatiivinen pääministeri eikä nuorta äärifeministi ja äärisvasemmistolaista tyttöä pääministerinä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934