Suomen Domain Palvelu

Anonyymi

Onko teille soitettu koskaan jostain Suomen Domain Palvelulta? Onko palvelu toimiva ja turvallinen niin kun mainostetaan?

14

691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei tosiaan ole toimiva ja turvallinen tuo firma. Kaikkein sairaimmat ja eniten pelkän humbuugin ja huijauksen päälle rakentuvat firmat ne eniten just soittelee.

      Puhelinmyyntifirmassa on nuoria jannuja, jotka on ELY-keskuksen työllisyystuen tukirahoilla siellä jonkun viikon tai kuukauden hommissa. Ne tyrkyttää nuoruuden innolla jotain ihme Domain-palveluita, ja sanoo että tää on tosi luotettavaa hommaa ja palvelua, ja tilaa nyt äkkiä.

    • Anonyymi

      Tuttavani on heidän kanssaan tehnyt sopimuksen tässä hiljattain, kehui heidän toimintaansa vaivattomaksi eikä hintakaan ollut paha. Henkilökohtaista kokemusta ei ole mutta hyvää olen siis kuullut.

      • Anonyymi

        Jos minä tilaan jonkun Web-palvelun tai vaikka jonkin uuden kännykkäkikkareen firmalle, niin ei se sentään niin kiinnostava asia ole, että alkaisin sitä puheenaiheeksi "tuttavan" kanssa ottamaan.

        Ei oikein kuulosta uskottavalta, keskustelun kululta. Että jollekin jäisi vielä mieleenkin jonkin pikkufirman nimi, jolta jotakin kikkaretta on tilattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos minä tilaan jonkun Web-palvelun tai vaikka jonkin uuden kännykkäkikkareen firmalle, niin ei se sentään niin kiinnostava asia ole, että alkaisin sitä puheenaiheeksi "tuttavan" kanssa ottamaan.

        Ei oikein kuulosta uskottavalta, keskustelun kululta. Että jollekin jäisi vielä mieleenkin jonkin pikkufirman nimi, jolta jotakin kikkaretta on tilattu.

        Kyllä minä ainekin muistan firmojen nimet jos olen heiltä jotain ostanut/tilannut, ei se minusta oudolta ainekaan kuulosta. Uskon, että itsekin muistat kyllä firman nimen jos olet jostain jotain puhelinvälityksellä/internetistä tilannut.. Aika outoa, jos et. Itseäni ainekin huolettaisi, jos tulisi jostain laskuja enkä edes tiedä mitä sieltä on?? Huhhuh..


    • Anonyymi

      Ensimmäisen kommentin kirjoittaja on hyvin asiaton. Suomen Domain Palvelu on erittäin toimiva ja arvostettu palvelu.
      Et myöskään varmaan tiedä, että Suomen Domain Palvelussa on töissä alan rautaisia ammattilaisia useiden vuosien kokemuksella, ei työllisyystuella työskenteleviä nuoria.
      Kyseinen yritys tekee kotisivuja ja olen ollut heidän kanssaan tekemisissä ja käyttänyt heidän palveluitaan. Tiedän heidän palvelunsa luultavasti paremmin kun sinä.
      Hyvähän se olisi myös jos Suomen Valtio pystyisi tarjoamaan työttömille nuorillekin töitä, vai eikö olisi?
      Sinulla ei itselläsi taida olla lapsia, sillä tuomitset nuoret ketkä joutuvat tekemään töitä työllisyystuella. Tai sitten jos sinulla on ja lapsesi ovat päässeet hyviin hommiin, niin ole onnellinen ja lopeta muiden tylyttäminen.

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.. Kateellisuus vain paistaa ensimmäisestä kommentista jo kilometrin päähän. Onneksi on vielä tälläisiä yrityksiä jotka auttavat ja neuvovat mielellään eikä äkäile puhelimessa, Itse olen ainekin suhteellisen onneton tietokoneella ylipäänsä ja heidän avullaan sain suojattua oman yritykseni domainit. Erittäin tyytyväinen!


    • Anonyymi

      Puhelinmyynti on markkinoinnin syöpä, joka pitäisi lainsäädännöllä tehdä sellaiseksi, että jo pelkkä yhteydenotto vaatisi markkinoinnin kohteen taholta suostumuksen. Muuten näistä humpuugimaakareista ei päästä eroon. Puhumattakaan tahoista, jotka pyrkivät valmistelemaan ja jopa tekemään rikoksia puhelinmyyntiä apunaan käyttäen.

    • Anonyymi

      > Ensimmäisen kommentin kirjoittaja on hyvin asiaton. Suomen
      > Domain Palvelu on erittäin toimiva ja arvostettu palvelu.

      Jos olette noin tunnettu yritys, niin ihmettelen ettei Google tiedä teistä mitään. Kaikenlaista domainien tarjonnan kikkarefirmaa pukkaa ruudulle, mutta ei teidän "Suomen Domain Palvelu":stanne sanaakaan.

      Myöskäään YTJ-rekisteri ei firmaanne tunne, minnekä Karibialle lie rekisteröity?

    • Anonyymi

      Mie sain puhelun puhelun ja päätinpä rekisteröidä verkkotunnukseni heidän kautta. Jälkeenpäin tulin lukemaan kommentteja, jotka ovat aika eri ääripäistä. Toiset kehuu ja toiset haukkuu, noh se siitä. Nyt on rekisteröity ja omalta osalta sujui tällä kertaa mainiosti.

      • Anonyymi

        Kerro paljonko maksoit Suomen Domainpalvelulle tuosta rekisteröinnistäsi?

        Voin saman tien kertoa miten olisit saanut saman domainin rekisteröityä itsellesi noin 30...60% edullisemmalla vuosimaksulla.

        Tällöin olisit saanut ko. Domain-nimen oman yrityksesi haltuun, eikä se olisi jäänyt välikäden haltuun, kuten sinun tapauksessasi nyt kävi.


      • Anonyymi

        Mitähän vuosimaksua joudut maksamaan, kun uusit sopimuksen tulevaisuudessa. Maksat maksua domaineista, joita et edes omista ja jos halauaisit ne itsellesi, joudutkin maksmaan jo ihan toisenlaisia maksuja. Taas on yksi idiootti saatu uunotettua tai sitten kelvottoman "palvelun" tarjoaja harjoittaa täällä sissimarkkinointia.


      • Anonyymi

        Täällä tuota kelvotonta palvelua arvostelevat lähinnä omilla aivoilla ajattelevat ja puolustavat palvelun tarjoajien bulvaanit ja palvelun tarjoajaan liittyyvät tahot itse.


    • Anonyymi

      Jo pelkällä vilkaisulla heidän "sivustolle" koko tilanne selviää. Sieltähän löytyy mm. perinteistä sivustopohjien täytetekstiä "Lorem ipsum..." :) On hyvin epätodennäköistä, että tällaisen tekaistun "kansikuvan" takana olisi oikea domain-välittäjä.

      Ja jos puhutaan asiallisista suomalaisista palvelutarjoajista, niin https://www.domainhotelli.fi/ veloittaa .fi domainista vain 9€/vuosi, sisältäen nimipalvelun. Kyseisen turkulaisen toimijan palvelut toimii ongelmitta, ja asiakaspalvelu vastaa parin tunnin sisällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1840
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      836
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe