Antaisitpa nainen joululahjaksi itsesi rakasteluun kanssani ensi vuodeksi. Sopivaan vihjeeseen vastaus.
Kaikki kommentit ovat vihjeitä kommentoijasta itsestään. Mitä negatiivisempi sen enemmän kertoo kommentin antajasta.
Joululahjaksi
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän lupasin, tulla joulupakettina ovesi taakse.
- Anonyymi
Tuossa ei ole vihjettä. Vastailen mikäli vihje tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Kyllä saisi jo tulla pakkasta ja lunta.
- Anonyymi
Yläpeukku pakkaselle ja lumelle :)
- Anonyymi
Olitko lähellä tänään?
- Anonyymi
Tuossa ei mitään vihjettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ei mitään vihjettä.
Aika asiaan en sano mitään. Vain kunnon vihjeeseen vastaus.
- Anonyymi
Tottakai rakas. Saat lahjaksi lahjakortin rajattomaan rakasteluun ensi vuodelle😊
- Anonyymi
Parempi vihje....
- Anonyymi
Ei ole ketään kenen kanssa niin haluaisin tehdä. Aika näyttää löytyykö charmikas ikäiseni mies joskus. Olen varautunut siihen että saattaa kestää useamman vuoden ennen kuin löytyy. On hyvin tarkat kriteerit, joista ei jousteta yhtään. Sekin vaikuttaa että nyt kun voi huonosti, ei ole tarvetta. Aika näyttää siinäkin kuinka kauan menee siihen, että voi paremmin.
- Anonyymi
Ei kiitos mitään vuoden suhteita. Jää paska maku vain sellaisista.
- Anonyymi
Saat matkan Pattayalle
- Anonyymi
Tästä seuraakin tapahtumaketju, joka saa vielä 100v mummona häpeän punan poskilleni. Mä siis ojennan nyt unelmieni miehelle tuollaisen lahjakortin ennen joulua. Hän katsoo sitä ihmeissään ja soittaa puhelun "meetoo miehille"-asianajajalle heti.. Mitäs menin lukemaan nimettömiä pyyntöjä netissä. Ja vielä niihin tartuin. Idea on hieno, mutta toteutus pikkusen ontuu :)
- Anonyymi
Lue tarkemmin, sisäistä ja toteutus onnistuu tai ei, mutta ei johtuu siitä ettei vihjeesi ollut kohdallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue tarkemmin, sisäistä ja toteutus onnistuu tai ei, mutta ei johtuu siitä ettei vihjeesi ollut kohdallaan.
En minä mitään vihjettä tarkoittanut antaakaan. Ihan huvituin tuosta aloituksesta ja siksi vastailin. Ja toisaan idea on huippu hyvä. Se, jolle tuon option ensi vuodeksi antaisin, tuskin olisi tuohon kelloaikaan täällä kirjoittamassa. En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoitat vihjeen antamisella, ai että oltasiin tutut, tuskinpa vaan:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä mitään vihjettä tarkoittanut antaakaan. Ihan huvituin tuosta aloituksesta ja siksi vastailin. Ja toisaan idea on huippu hyvä. Se, jolle tuon option ensi vuodeksi antaisin, tuskin olisi tuohon kelloaikaan täällä kirjoittamassa. En oikeastaan ymmärrä mitä tarkoitat vihjeen antamisella, ai että oltasiin tutut, tuskinpa vaan:)
Emme ole ja tämä kommentointi ohi ellei järkevä vihje saa vastaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole ja tämä kommentointi ohi ellei järkevä vihje saa vastaamaan.
Samaa mieltä, pistetään poikki. Annankin sen lahjakortin sun sijaan joulupukille, kun tulee kuitenkin oven taakse kolkuttelemaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, pistetään poikki. Annankin sen lahjakortin sun sijaan joulupukille, kun tulee kuitenkin oven taakse kolkuttelemaan,
Hahaa
- Anonyymi
Antaisin...vihje:nimessäsi neljä kirjainta
- Anonyymi
Tuo naisesta siis, hmm, näin tuo pelaa tässä ketjussa. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo naisesta siis, hmm, näin tuo pelaa tässä ketjussa. sivusta
Naisesta ja miehestä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta ja miehestä :)
Vihjeen oltava vähintään sellainen mikä on oikea vihje. Kirjain,monta kirjainta nimessä eivät ole sellaisia mitkä ovat hyviä vihjeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihjeen oltava vähintään sellainen mikä on oikea vihje. Kirjain,monta kirjainta nimessä eivät ole sellaisia mitkä ovat hyviä vihjeitä.
Onhan aihe sellainen, missä kaiken osuttava kohdalleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan aihe sellainen, missä kaiken osuttava kohdalleen
Ootko rappari vai räppäri
- Anonyymi
Parempi vihje
- Anonyymi
Milloin näin sinut? sivusta
- Anonyymi
Mikä on vihjeen antaja naisen nimi? muu kirjoittaja.
- Anonyymi
Pitäis jo nukkua 😗
Olipas ihana viesti hänelle🥰
- Anonyymi
Sä oot aika ehdoton noitten vihjeittesi kanssa. Ihan kuin vain sinä saat päättää miten tässä ketjussa keskustellaan. Ootko livenä yhtä tiukka ja ehdoton?
Tämä ei ole vihje. Tämä on kysymys sulle.- Anonyymi
Tekstissäsi vihje sinusta.. hmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekstissäsi vihje sinusta.. hmm.
Olkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkoon!
Tuo vihje menee hukkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo vihje menee hukkaan
Rauhoitu:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu:)
Tuokaan ei ole mikään hyvä vihje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokaan ei ole mikään hyvä vihje
voisitko sä itse näyttää mallia miten vihjataan? Eihän kukaan osaa tyydyttää sun vihjenälkääsi. Mä voisin sulla antaa vihjeen muuten, mutta kun en yhtään tiiä kuka oot ja mitä pitäs vihjata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voisitko sä itse näyttää mallia miten vihjataan? Eihän kukaan osaa tyydyttää sun vihjenälkääsi. Mä voisin sulla antaa vihjeen muuten, mutta kun en yhtään tiiä kuka oot ja mitä pitäs vihjata.
Tuo ei ole hyvä vihje
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei ole hyvä vihje
kerro nyt jo millainen on hyvä vihje. Anna mulle oppitunti, jooko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro nyt jo millainen on hyvä vihje. Anna mulle oppitunti, jooko.
:)Vaikka sisältää sellaisia asioita, että sen luettuaan pystyy menemään siihen koettuun hetkeen.
- Anonyymi
Huoh. Ja mä siis oikeasti luen sun vihjetoiveita silmät ristissä täällä yön pimeydessä. Yritän löytää sun tavan ajatella kai :) en niinkään ole tulossa sulle rakkauskäyttöön
- Anonyymi
Tuo sinun aloituksesi kertoo sinusta.
- Anonyymi
Kuka voi haluta vuodeksi rakastelusuhteen tai panosuhteen?
Ihan kuin tekisi kaupat vuoden koeajolla. Ihan kummalliselta kuulostaa.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760