Onko tietä koskaan oikeasti huimannut, heittäny kunnolla päästä, kun olette nähneet kaivattunne?
Jännityksestä
25
55
Vastaukset
- Anonyymi
näik sä tänää sun kaivattus
koska mä taisin nähä omani se oli pyöräl vissii shiiiit - Anonyymi
Tottakai on.
- Anonyymi
Ei, jännityksestä mutta silloin kun hän kertoi tunteensa mun luona ollessaan mulla oli tunne et tää on epätodellista. Päässä pyöri ja kuumia väreitä meni läpi vartalon, ja mietin et olispa upeeta jos puhuisi totta.. sitten mietin mistä
voin tietää mikä totta kun hän pystyy ilmekään värähtämättä silmiini katsoen myös suoraan valehteleen ja jopa raivoissaan syyttää mua siitä et väitän hänen valehtelevan, jos en olisi paremmin tiennyt ja olisin joku hyväuskoinen sinisilmäinen pikkutyttö olisin voinut uskoa kaiken epäilemättä yhtään...
Eikä nyt ole sen valtakunnan varattu ukkeli kyseessä joten valtsu voi laskee nyrkit. Sinkkuja ollaan molemmat- Anonyymi
mut kuumottaa jos valtakunta asuu tääl pohjois karjalass
en luota siihe.. Anonyymi kirjoitti:
mut kuumottaa jos valtakunta asuu tääl pohjois karjalass
en luota siihe..En asu pohjois karjalassa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En asu pohjois karjalassa.
TARKOTIN ETELÄ KARJALAS STTIEN
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En ole Karjalassa koskaan ollut.
no et saa olla savolaine et vaa voi olla sellane ei mut jostai helsingits sitte? mut kuha et oo lapist tai oulust nii hyvä on
Anonyymi kirjoitti:
no et saa olla savolaine et vaa voi olla sellane ei mut jostai helsingits sitte? mut kuha et oo lapist tai oulust nii hyvä on
Pohjois-Suomesta mun vanhemmat on.
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan asunut siellä vaikka kylässä oon lapsena ollut sukulaisilla
valtakunta kirjoitti:
Pohjois-Suomesta mun vanhemmat on.
Eikun se meneekin Lapin puolelle kun katsoin näitä rajoja vaikka pohjois-Suomessa on sukulaisia.
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noissa Lapissa ja Oulussa on vikana?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
tota keroon myöhemmi oulun ehkä jos kerron mut lapis ei oo mitää joteki ahistava apiakka
ÄLÄ MEE SINNE Ja viitiks kertoo mis päi asut ei tarvii paikkakuntaa - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
ja käysk sie töis
Anonyymi kirjoitti:
ja käysk sie töis
En käy hoidan kotona lapsia kuntoutuksia en saa koska olen toisen asteen kansalainen
Tietkö kun lapsi on pulassa kouluun ei tipu apua, nytkin ne väänsi väkisin läpi 3h koulupäivän vuoden loppuun lapseni oli menossa kaiteelle koska häntä ei ymmärretty.
Luokassa oli vain koulunkäynnin ohjaaja joka hälyytti turvamiehet pitää kiinni pojasta.
Mietin miten pojan tulevaisuudelle tapahtuu jos hän ei saa apuja olen pyytänyt henkilökohtaista avustajaa mutta mitään ohjeita ei anneta.
Minä voin niin huonosti kun tiedän ettei lapsi saa apua eikä kuntoutuksia edes kouluunkaan apua ollaan taisteltu tätä 3 lk lähtien. Miehen koulu kärsii koska minulle ne soittaa kun poika on tunnejumissa.
Ja on aiheutunut todella paljon vaara tilanteita.
4vuotiaan kohdalla ne yrittää saada päiväkotiin ja en suostu vaikka lastensuojelu ilmoituksen teki koska lapsella juoksee puheterapia ja tukiviittoma kotona ja opetellaan koko perhe tukiviittomia. Vetosivat lapselta puuttuu tuki . Esikoinen oli päiväkodissa ja minusta tuntuu ettei huomioitu vaikeuksia ja tuettu niitä ja haluan nyt hoitaa 4vuotiaan paremmin perehtyen näihin asioihin enemmän.
Me eletään köyhyydessä ja todenäköisesti ei koskaan päästä köyhyydestä jos en saa hyviä opastajia kuin neuropsykologiaa.
Eli olen kotona kun oon katsonut tätä koulun painostusta ettei lapsi tukea saa kun resussit on vähäisiä koulu on kuitenkin jokaisen ihmisen tärkeys pärjätä elämässä nykyinen hallitus vasta satsaa peruskouluun kun poika on teillä tai pääsee ysiltä eli kolmen vuoden päähän kun nyt on kuitenkin jo 6 lk.
Joten ne eivät sijoita vieläkään kouluun josta tulee osaajat.
Minua oksettaa🤢 yritän unohtaa ja keskittyä vain pärjätä elämässä ja työhöni kotonani, Täällä yritän unohtaa ja tukea muita.
Mutta sinulla on elämä vasta alussa Ja taas minä olen heikko ja kuulemma liian vanha kuntoutukseen.
Enköhän näytä niille kun opiskelen pohjan vankaksi ne lentää sit samalle tasolle mun nöyryytys on jo tappo kama elämän valona on vain lapset ja en todellakaan anna niiden viedä mun onnea elämästä nauttimiseen.
Mulla on niin rankkaa ollut vain yhteiskunnan puolelta, ettei niillä olen empatian kykyä en tajua ja viisautta.
miksi eivät tajua, että jokainen meistä on elämämme tähtiä ja jokainen pitää kehittää että kehitämme maailmaa yhdessä ei siten, että lyödään 2 luokan kansalaisia koska emme sovi muottiin.
Jatkuvasti oon syynissä minusta tämä on perheen kiusaamista.Onhan nyt ihmisten tajuttava että koulu on avainsana ja osaan kuitenkin kasvattaa lapsiani ongelma on että minua syynnätään että oon sovelias vanhempi esikoiselle mutta taas sitten en muka nelivuotiaalle.
Minusta ne on kohtuuttomia jos auttaisivat eikä vain resusseja vahtaisi, ja sekin vielä esim normaali ryhmät saavat paremmin etuja kuin kokonainen tuntikäytettäväksi opiskeluun mutta taas pojan erityisluokalla jaettu toisen lk kanssa ja opiskelevat eri aineita ja mieti miten keskittymisen vaikeuksien oppilaan on vaikea keskittyä opiskeluun vielä toisella on vaikeus hallita turhautumista itsetunnon ongelmia myös harmitusta ja myös innostumisuuttaan.
Voin sanoa minun paino lasti on hyvin myrkyllinen edes kuultavaksi koska voin niin pahoin kun lapsen itsetunto on kadonnut ja motivaatio opiskeluun.
Minun on paiskittava enemmän hommia lapsien eteen etten pysty olemaan niin usein paikalla. Mutta kun tulen tänne haluan vain auttaa kun vielä on paljon edessä ja kaikki me ollaan tärkeitä ja jokaisella on elämä rakennettava ja keskittyä itsensä kehittämiseen ja myös elättävä ja olla rakastettava.valtakunta kirjoitti:
En käy hoidan kotona lapsia kuntoutuksia en saa koska olen toisen asteen kansalainen
Tietkö kun lapsi on pulassa kouluun ei tipu apua, nytkin ne väänsi väkisin läpi 3h koulupäivän vuoden loppuun lapseni oli menossa kaiteelle koska häntä ei ymmärretty.
Luokassa oli vain koulunkäynnin ohjaaja joka hälyytti turvamiehet pitää kiinni pojasta.
Mietin miten pojan tulevaisuudelle tapahtuu jos hän ei saa apuja olen pyytänyt henkilökohtaista avustajaa mutta mitään ohjeita ei anneta.
Minä voin niin huonosti kun tiedän ettei lapsi saa apua eikä kuntoutuksia edes kouluunkaan apua ollaan taisteltu tätä 3 lk lähtien. Miehen koulu kärsii koska minulle ne soittaa kun poika on tunnejumissa.
4vuotiaan kohdalla ne yrittää saada päiväkotiin ja en suostu vaikka lastensuojelu ilmoituksen teki koska lapsella juoksee puheterapia ja tukiviittoma kotona ja opetellaan koko perhe tukiviittomia. Vetosivat lapselta puuttuu tuki . Esikoinen oli päiväkodissa ja minusta tuntuu ettei huomioitu vaikeuksia ja tuettu niitä ja haluan nyt hoitaa 4vuotiaan paremmin perehtyen näihin asioihin enemmän.
Me eletään köyhyydessä ja todenäköisesti ei koskaan päästä köyhyydestä jos en saa hyviä opastajia kuin neuropsykologiaa.
Eli olen kotona kun oon katsonut tätä koulun painostusta ettei lapsi tukea saa kun resussit on vähäisiä koulu on kuitenkin jokaisen ihmisen tärkeys pärjätä elämässä nykyinen hallitus vasta satsaa peruskouluun kun poika on teillä tai pääsee ysiltä eli kolmen vuoden päähän kun nyt on kuitenkin jo 6 lk.
Minua oksettaa🤢 yritän unohtaa ja keskittyä vain pärjätä elämässä ja työhöni kotonani, Täällä yritän unohtaa ja tukea muita.
Mutta sinulla on elämä vasta alussa Ja taas minä olen heikko ja kuulemma liian vanha kuntoutukseen.
Enköhän näytä niille kun opiskelen pohjan vankaksi ne lentää sit samalle tasolle mun nöyryytys on jo tappo kama elämän valona on vain lapset ja en todellakaan anna niiden viedä mun onnea elämästä nauttimiseen.
Mulla on niin rankkaa ollut vain yhteiskunnan puolelta, ettei niillä olen empatian kykyä en tajua ja viisautta.
miksi eivät tajua, että jokainen meistä on elämämme tähtiä ja jokainen pitää kehittää että kehitämme maailmaa yhdessä ei siten, että lyödään 2 luokan kansalaisia koska emme sovi muottiin.
Jatkuvasti oon syynissä minusta tämä on perheen kiusaamista.Onhan nyt ihmisten tajuttava että koulu on avainsana ja osaan kuitenkin kasvattaa lapsiani ongelma on että minua syynnätään että oon sovelias vanhempi esikoiselle mutta taas sitten en muka nelivuotiaalle.
Minusta ne on kohtuuttomia jos auttaisivat eikä vain resusseja vahtaisi, ja sekin vielä esim normaali ryhmät saavat paremmin etuja kuin kokonainen tuntikäytettäväksi opiskeluun mutta taas pojan erityisluokalla jaettu toisen lk kanssa ja opiskelevat eri aineita ja mieti miten keskittymisen vaikeuksien oppilaan on vaikea keskittyä opiskeluun vielä toisella on vaikeus hallita turhautumista itsetunnon ongelmia myös harmitusta ja myös innostumisuuttaan.
Voin sanoa minun paino lasti on hyvin myrkyllinen edes kuultavaksi koska voin niin pahoin kun lapsen itsetunto on kadonnut ja motivaatio opiskeluun.
Minun on paiskittava enemmän hommia lapsien eteen etten pysty olemaan niin usein paikalla. Mutta kun tulen tänne haluan vain auttaa kun vielä on paljon edessä ja kaikki me ollaan tärkeitä ja jokaisella on elämä rakennettava ja keskittyä itsensä kehittämiseen ja myös elättävä ja olla rakastettava.Siis ei teillä vaan ysillä tai pääsee ysiltä kun peruskouluun santsataan.
valtakunta kirjoitti:
Minun on paiskittava enemmän hommia lapsien eteen etten pysty olemaan niin usein paikalla. Mutta kun tulen tänne haluan vain auttaa kun vielä on paljon edessä ja kaikki me ollaan tärkeitä ja jokaisella on elämä rakennettava ja keskittyä itsensä kehittämiseen ja myös elättävä ja olla rakastettava.Siis en tajua miksi niillä ei ole empatia kykyä tai viisautta
Ymmärtää isompaa kokonaisuutta.
- Anonyymi
No kyllä sellaisissa tilanteissa saattaa humista päässä ja sanat menee sekaisin.
- Anonyymi
On todellakin. Joskus kun odotan ja jännitän hänen näkemistään niin humisee jo etukäteen päässä ja kohdatessa saattaa käydä ihan kunnon humahdus. Mutta jotenkin siitä tokenee kun vaan skarppaa tilanteessa.
- Anonyymi
Mulla pyörii nyt päässä. Ja sydän lyö kiivaasti..
- Anonyymi
Niskat jumissa, liikaa netissä?
- Anonyymi
Miksi nyt? Onko hän lähistöllä?
- Anonyymi
On, mutt narrasin ;)
Mahasta kipristänyt.
- Anonyymi
Ok ja oikein kunnolla. Hyvä, etten pyörtynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965