Hahaha, moinen naismainen kukkakeppi ajattelee että sillä olisi saumoja johonkin normaaliin naiseen. Koittaisi pysytellä siinä Nella-hiirulaisessa ja muissa lajitovereissaan
Ressu-kka yrittää sannia
14
52
Vastaukset
- Anonyymi
Res-sukka sais suksia kuseen salkkareista
- Anonyymi
Sehän näyttää ihan Larin tyttöystävältä.
- Anonyymi
Voin kuvitella kuinka Lari antaa sille pientä suupalaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella kuinka Lari antaa sille pientä suupalaa
Siis oikein tosi pientä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis oikein tosi pientä.
Mä voin kuvitella että Lari antaa sille peppua, peppua ja vielä kerran peppua.
- Anonyymi
Toi ressu on rasittava piipittäjä. Käyttäytyy ku pikku kakara ja sit se muka on täys ikänen joka ostelee alaikäsille bissee vaikka oikeesti sen pitäs juua vielä tissimaitoo. Kaikenlisäks se vielä valittaa minkä kerkee vaikka ismo tekis sille vaikka mitä ja näkis sen eteen kaikkee hyvää. Sais häipyy ja kauas.
- Anonyymi
Ressukat katsoo salkkareita ja uskovan sen olevan jopa totta ))
- Anonyymi
Eiks se muka ole realityä???
- Anonyymi
Salkut on parasta realitya, mitä telkusta tulee.
- Anonyymi
Ressukka on oikeasti homo. Tosta kehonkielestä ei voi erehtyä. Suusta näkee että sauva maistuu..
- Anonyymi
Res-sukka haluu sauvaa hanuriin.
Mieluummin sellasta aika paxuu!
Kevään tiiserissä näytti Ressu olevan puku päällä. Pääseekö Dahlian pupu kakkoseksi?
- Anonyymi
Ressu pääsee Daalian pupun kakkoselle.
Vaiko sitten Akin Firmaan? Mitä aikoo avaimilla? Joko hankkii suuren asiakkaan tai sitten alkaa Rikollisliigan juoksupojaksi, jos ei sitten Aki olekin se pomo ja Ressu saa sen selville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134628Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3583949Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373500Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk193268Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122583- 2802420
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231850- 1001822
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481526Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_91195