Katsoessani ulos pimeyteen, näen taivaalla yksinäisen tähden, joka yrittää loistaa valoaan pimeyden syvää olemusta vasten. Välillä häviten pimeyteen ja hetken kuluttua tullen takaisin näkyviin. Tähdestä tulee mieleen oma olemukseni. Kuinka vaikeina aikoina vajoan pimeyteen, antaen sen vallata sydämeni, ajaen ajatukseni synkkyyden syövereihin, kuoleman porteille asti. Pohjalla maatessasi, kuoleman kylmän käden syleilessä kehoani, näen pienen valonpilkahduksen, kulkien kohti minua. Pian tunnen lämpöisen ja rakastavan kosketuksen, joka vetää minut takaisin elämään. Se olet sinä, elämäni valo, joka asuu sydänmaillani.
Tiedän, että olet huolissani minusta, suotta olet. Olen pohjimmiltani selviytyjä. Olen pohjoisen karaisema, kovien elämänkokemusten kyllästämä. En kiellä sitä, etteikö elämäni olisi vaikeaa ja haastavaa. Aamu kertoo hyvin pitkälle päivän laadun, jos aamulla kykenen muistamaan oman nimeni ja kuinka kahvinkeitin toimii, päivästä on tulossa suhteellisen hyvä. Vaikeista ajoista ja syvistä tunnemaailman repivistä kokemuksista huolimatta jaksan yhä yrittää. Yllätän itseni usein, miten jaksan pimeydestä nousta yhä uudelleen ja uudelleen takaisin elämään. Kaipa minussa asuu pieni sinnikäs toivonkipinä (sissi), joka ei anna periksi eikä antaudu :-)
Toivottavasti et pelkää kantamaani salaisuutta? En valehtele sinulle, se on rankkaa lähipiirissäni oleville ihmisille. En ole helppo ihminen vaan vaikealuontoinen jääräpää, oikukas taiteilijaluonne, kaikkeutta pohtiva, rohkea seikkalija, herkkä romantikko, johon kantamani salaisuus tuo oman sävynsä. Pyydän sinua harkitsemaan tarkkaan päätöstäsi. Oletko aivan varma, että haluat "työntää lusikkasi keittooni?" Jos kuitenkin päätöksessäsi päädyt rohkeuteen, sinun tulee selvitä myrkyllisistä piikeistä ja raapivista ohdakkeista. Tulet tarvitsemaan kaiken rohkeuden ja älyn, joka sinussa asuu niin tiedostettu kuin tiedostamaton. Jos selviydyt, perillä sinua odottaa se, mitä olet aina sydämessäsi halajanut.
Yhdeksi tuleminen tulee vaatimaan paljon työtä ja luottamusta. Polku ei ole helppo, ei sinulle eikä minulle. On väistämätöntä, että satutamme toisiamme, käydessämme läpi historiamme kipukohtia. Nyt erona on se, että olemme toistemme tukena ja yhdessä me niistä selviämme. Asioiden läpi käyminen auttaa vahvistamaan sidettä välillämme entisestään. En halua väliin salaisuuksia enkä valheita. Haluan sinut sellaisena kuin oikeasti olet, ilman naamiota.
Kaipaan, ikävöin ja rakastan sinua. Kokemani tunteet, joita minussa olet herättänyt ovat ylittäneet oman käsityskykyni. Miten toista voi rakastaa näin? "Uinuminen" unimaailmassa useamman vuoden ajan taisi korottaa kertoimia entisestään. Myönnän, että herätät niin mieleni kuin kehoni tasolla moninaisia tunteita, joita on välillä vaikea hallita. Ne ylittävät rajani kaikkialta. En edes uskalla kuvitella, millainen olisi kohtaaminen kahdestaan sinun kanssa. Miten se kaikki vuosien aikana kertynyt tunne-energia purkautuisi välillämme? Kyynelten virtana, fyysinenä intohimona vai minä? Myönnän, kohtaaminen kanssasi pelottaa, mutta samalla tunnen voimakkaana tunteen "kahdesta tulee yksi".
Usein olen miettinyt, miksi? Ehkäpä kaikki oli tarkoitettu, jotta saavuttaisimme henkisen kärsimyksen kautta kasvupisteemme. Nuorena aika ei ollut otollinen, henkisellä tasolla ei tarpeeksi kypsä. Meidän molempien piti kasvaa kokemustemme kautta niin hyvässä kuin pahassa. Uskon ajan kypsyneen sopivaksi meille molemmille ja omat kasvupisteet löytäneenä. Voimme aloittaa askelten ottamisen toisiamme kohden ja kohdata toisemme puolivälissä. Siellä minä sinua odotan...
P.S. Muistan lähettämäsi kortin (kuva meistä) ja tekstin, jonka olit siihen kirjoittanut. Nyt lähetän sen sinulle virtuaalisesti takaisin :-)
Rakkaudella hänelle
Tähtitaivaan alla kirjoitettu
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi Luoja!
Kiitos!
S♥️💋 - Anonyymi
Toivotan onnea tulevaisuuteenne, Olette ansainnet toisenne, niin uskon 🙌
- Anonyymi
Kielenkäytössä pienet nyanssit ovat tärkeitä ja paljastavia, palstatrolli.
- Anonyymi
Tää on jännä juttu, heti kun joku kirjoittaa syvällisesti ja kauniisti on väistämättä palstatrolli. Kateellisuus ja katkeruus kukoistaa jälleen.
Aloittaja, aloitus on koskettava. Toivottavasti sinun hän tulee sen lukeneeksi. Vaikka luulen et täällä se menee hukkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on jännä juttu, heti kun joku kirjoittaa syvällisesti ja kauniisti on väistämättä palstatrolli. Kateellisuus ja katkeruus kukoistaa jälleen.
Aloittaja, aloitus on koskettava. Toivottavasti sinun hän tulee sen lukeneeksi. Vaikka luulen et täällä se menee hukkaan.Aloitus on kaunis.
- Anonyymi
https://youtu.be/ZB4urPREFS0
siitä on jo kauan, kun nähtiin viimeksi, mutta mä en oo unohtanu sua, enkä aio unohtaa.- Anonyymi
Aivan ihana🎅🤶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan ihana🎅🤶
Samaa mieltä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä!
Kiitti! Muutkin on kehunu ihanaksi! Varsinkin poikaystävä.
- Anonyymi
Kerro jo, kuka hän on? Jokainen rakkaudella hänelle kirjoitus on koskettava, syvällinen ja kaunis. Olen aika varma, et kirjoittaja on nainen. Ei mies tollaista kykene kirjoittamaan🤔
- Anonyymi
Huomasin. Kuuntelin eilen ja itkin... ✨
- Anonyymi
Mitä kuuntelit? Eikö kirjoitus yleensä lueta? Vai lukiko toinen ihminen sen sinulle?
- Anonyymi
Mikä sai sinut itkemään? Kirjoitus on herkkä ja saa varmasti monelta kyyneleen silmäkulmaan myös itseltäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai sinut itkemään? Kirjoitus on herkkä ja saa varmasti monelta kyyneleen silmäkulmaan myös itseltäni.
Joskus musiikki ja pätkä youtubesta koskettavat enemmän kuin tuhat sanaa...
Tunsin liikutusta jostain jonka säilytän sydämessäni. Kirjoituskin puhutteli..
- Anonyymi
Toivottavasti sinun hän lukee aloituksesi, joka on kaunis. Toivottavasti hän myös vastaa sinulle. Täällä palstalla kun harhat ja ristiriidat kukoistavat, valitettavasti🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728