Turkistarhaajan ansioluettelo

Anonyymi

Meriitit
- empatiakyvyttömyys
- kouluttamattomuus
- työelämästä vieraantuneisuus
- keskiajalle jääminen
.- heikompien kärsimyksellä rahastava
- ammattikuntana katoava puoskari

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lisään edelliseen vielä
      - omillaan toimeentuleva
      - maksaa veroja
      - ainut yrittäjä joka ei saa avustuksia
      - työllistää
      - tuo valuuttatuloja ulkomailta
      - ei karehdi muita
      - ei yritä halveksia muiden ammatteja
      - ei kitise eikä valita
      Kaiken edellisten lisäksi iso plussa
      ei koskaan äänestä vihreitä.

    • Anonyymi

      Juuri niin, kyllä sinulla meneekin hyvin...mutta, kerro vähän tuotantoeläimiesi elämästä ja niiden hyvinvoinnista.

      - millaiset elinolot, vastaako se niille normaalia elämää ?
      - niiden liikuntamahdollisuudet?
      - kuinka suuret tilat ?
      - millaisia virikkeitä, luita, palloja ym ?
      - saako muuta ruokaa, kuin "mämmin" näköistä" sotkua?
      - miksi niiden ruoka haisee niin pahalta ?
      - sisältääkö ravinto lajitoverin jäänteitä ?
      - kuinka usein juoma-automaatit ja annostelupaikka pestään ?
      - miksi jalat ovat usein väärät ja silmät vuotaa ?
      - kuinka niitä lääkitään ?
      - mistä johtuu liikehdintä edestakaisin?
      - miten usein on lääkärintarkastus?
      - niiden tappaminen, miten ?
      - näkeekö lajitoveri, kun toista nyljetään ?

      • Anonyymi

        Minulla menee välillä ihan kohtuullisesti ja välillä tosi heikosti, siitä olen iloinen, että sain tehdä töitä työnantajani kouluttamana, enkä rasittanut
        yhteiskuntaa potkällä koulutusajalla joksikin byrokraatiksi ja paperipinon k ääntelijäksi, vaan sain tehdä käsilläni arvokasta työtä.
        En halua, enkä välttämättä osaakaan vastata kaikkiin kysymyksiisi. Minä en halua sekaantua sellaisiin asioihin, jotka ovat niden virkamiesten ja päättäjien vastuulla jotka niistä asioista ymmärtävät.
        Turkistarhaajam ammatti on rehellistä ja luvallista yritystoimintaa, kuten muukin yrittäminen.
        Valitettavasti yhteiskunnassamme on myös kaikenlaisia häiriköitä ja rikollisia, jotka terrorisoivat mm. turkistarhoja ja aiheuttavat yrittäjille ja eläimille suurta kärsimystä.
        Enempää minulla tähähän asiaan ei ole sanotyavaa.


      • Anonyymi

        täs sivsutakatsojana mietin että mitä mieltä olet muuten jauhojulpeista tai kansanedustajista
        noin niiku yleensä tai narsistisista liike-elämän yrittäjistä ?


      • Anonyymi

        HAHA!

        Mämmin näköinen, pahalta haiseva sotku ruokana!!

        HAHA!!

        Haiseeko hapantunut raato sinusta herkulliselta? Tai näyttääkö hapantunut raato sinusta hyvältä? Sellaisia turkiseläimet luonnossa syövät. Tiesitkös sitä?

        Ja se hapantunut raato voi luonnossa vallan hyvin kuulua myös huono-onnisemmalle lajitoverille.

        Mietipä sitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        täs sivsutakatsojana mietin että mitä mieltä olet muuten jauhojulpeista tai kansanedustajista
        noin niiku yleensä tai narsistisista liike-elämän yrittäjistä ?

        En tiedä ketä on jauhojulpit. Kansanedustajista olen kahta mieltä. On hyviä, päteviä ja täysin surkeita ja turhia. Vaasan vaalipiiristä on vain hyviä edustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAHA!

        Mämmin näköinen, pahalta haiseva sotku ruokana!!

        HAHA!!

        Haiseeko hapantunut raato sinusta herkulliselta? Tai näyttääkö hapantunut raato sinusta hyvältä? Sellaisia turkiseläimet luonnossa syövät. Tiesitkös sitä?

        Ja se hapantunut raato voi luonnossa vallan hyvin kuulua myös huono-onnisemmalle lajitoverille.

        Mietipä sitä!

        Kyllä se ruoka oli tumman ruskeaa ja haisi pahalle. Olisiko joukossa lihankasvatuksen sivutuotteita.

        MIETI ITSE !
        Oletko niin luonnosta vieraantunut, että luulet turkiseläinten selviävän pelkillä raadoilla !

        Supi ja Kettu syövät luonnossa hiiriä,myyriä, sammakoita, marjoja, hedelmiä, viljaa ja juureksia. Supi tankkaa mustikoita ja puolukoita runsaasti, jolla se selviää kevääseen nukkuessaan talviunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ruoka oli tumman ruskeaa ja haisi pahalle. Olisiko joukossa lihankasvatuksen sivutuotteita.

        MIETI ITSE !
        Oletko niin luonnosta vieraantunut, että luulet turkiseläinten selviävän pelkillä raadoilla !

        Supi ja Kettu syövät luonnossa hiiriä,myyriä, sammakoita, marjoja, hedelmiä, viljaa ja juureksia. Supi tankkaa mustikoita ja puolukoita runsaasti, jolla se selviää kevääseen nukkuessaan talviunta.

        Onko joku väittänyt turkiseläinten elävän pelkillä raadoilla?

        Kuka?

        Kiistämätön tosiasia kuitenkin on se, että raadot muodostavat luonnossa elävien turkiseläinten ravinnosta merkittävän osan. Koska ne ovat niin helppoja saaliita.

        Entä mikä saa sinut luulemaan, että sinun ja eläimen hajuaistit ovat samaa mieltä rehun aromeista? Tuoksuvatko raadot sinun mielestäsi herkullisilta?

        Mietipä pikkuisen asioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ketä on jauhojulpit. Kansanedustajista olen kahta mieltä. On hyviä, päteviä ja täysin surkeita ja turhia. Vaasan vaalipiiristä on vain hyviä edustajia.

        Jauhojulpit on ituniskoja ,kyllä tuon sun nyt pitäis tietää...lähinnä kysymys on miksi witussa ne saa tukiaisia kun tavallinen työläänen saa mitää tukia....kansanedustajien palkkiot suhteessa työaikaa ja osamiseen on kohtuuttoman suuria.torkkupeittoja vaan ittelle hamuavat,nekin veronmaksajien piikkiin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku väittänyt turkiseläinten elävän pelkillä raadoilla?

        Kuka?

        Kiistämätön tosiasia kuitenkin on se, että raadot muodostavat luonnossa elävien turkiseläinten ravinnosta merkittävän osan. Koska ne ovat niin helppoja saaliita.

        Entä mikä saa sinut luulemaan, että sinun ja eläimen hajuaistit ovat samaa mieltä rehun aromeista? Tuoksuvatko raadot sinun mielestäsi herkullisilta?

        Mietipä pikkuisen asioita!

        MISSÄ OLEN VÄITTÄNYT " Haiseeko hapantunut raato sinusta herkulliselta? Tai näyttääkö hapantunut raato sinusta hyvältä? Sellaisia turkiseläimet luonnossa syövät. Tiesitkös sitä? "
        EN OLE LUULLUT
        Entä mikä saa sinut luulemaan, että sinun ja eläimen hajuaistit ovat samaa mieltä rehun aromeista? Tuoksuvatko raadot sinun mielestäsi herkullisilta" En ole ihastellut raatojen hajua. Olen nimenomaan sanonut SUPIEN ja KETTUJEN SYÖVÄN hiiriä,myyriä, sammakoita, marjoja, hedelmiä, viljaa ja juureksia.

        ÄLÄ KEKSI EPÄOLENNAISIA JUTTUJA OMASTA PÄÄSTÄSI !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSÄ OLEN VÄITTÄNYT " Haiseeko hapantunut raato sinusta herkulliselta? Tai näyttääkö hapantunut raato sinusta hyvältä? Sellaisia turkiseläimet luonnossa syövät. Tiesitkös sitä? "
        EN OLE LUULLUT
        Entä mikä saa sinut luulemaan, että sinun ja eläimen hajuaistit ovat samaa mieltä rehun aromeista? Tuoksuvatko raadot sinun mielestäsi herkullisilta" En ole ihastellut raatojen hajua. Olen nimenomaan sanonut SUPIEN ja KETTUJEN SYÖVÄN hiiriä,myyriä, sammakoita, marjoja, hedelmiä, viljaa ja juureksia.

        ÄLÄ KEKSI EPÄOLENNAISIA JUTTUJA OMASTA PÄÄSTÄSI !

        Supikoira on kaikkiruokainen, ja sen ravinnonkäyttö vaihtelee elinalueen ja vuodenaikojen mukaan.[11] Se syö myyriä, hiiriä, sammakoita, kaloja[11], marjoja, hedelmiä, juureksia,[15] viljaa[11], hyönteisiä, matoja, etanoita, raatoja ja linnunmunia[15], jopa ruohoja[10] ja vihanneksia[15]. Eteläisten alueiden yksilöt syövät enemmän hyönteisiä ja kasviravintoa kuin pohjoisten alueiden.[11] Eläin vierailee mielellään tunkioilla ja kaatopaikoilla etsimässä ruuantähteitä. Valmistautuessaan
        syksyllä talviuneen, supikoira keskittyy syömään etupäässä marjoja, varsinkin mustikkaa ja puolukkaa, sekä viljaa.[5][1] Niillä eläin kerryttää nahkansa alle ja sisäelinten ympärille paksun rasvakerroksen.[5

        Kettu on kaikkiruokainen. Ravinto koostuu lähinnä jyrsijöistä, mutta sille kelpaavat myös hyönteiset, kasvit. Kettu jahtaa hiiriä, jäniksiä, kanalintuja ja kaloja. Kasveista se syö marjoja ja hedelmiä sekä viljaa. Kettu voi saalistaa myös metsäkauriin tai valkohäntäpeuran vasoja. Kaupungeissa se voi tonkia jätteitä. Ketun tyypillinen saalistustapa on vahtia jyrsijän kololla ja hyökätä salamannopeasti saaliin kimppuun sen tullessa ulos aukosta. Kettu metsästää pääasiassa hämärässä ja öisin.

        TÄSSÄ FAKTAA !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MISSÄ OLEN VÄITTÄNYT " Haiseeko hapantunut raato sinusta herkulliselta? Tai näyttääkö hapantunut raato sinusta hyvältä? Sellaisia turkiseläimet luonnossa syövät. Tiesitkös sitä? "
        EN OLE LUULLUT
        Entä mikä saa sinut luulemaan, että sinun ja eläimen hajuaistit ovat samaa mieltä rehun aromeista? Tuoksuvatko raadot sinun mielestäsi herkullisilta" En ole ihastellut raatojen hajua. Olen nimenomaan sanonut SUPIEN ja KETTUJEN SYÖVÄN hiiriä,myyriä, sammakoita, marjoja, hedelmiä, viljaa ja juureksia.

        ÄLÄ KEKSI EPÄOLENNAISIA JUTTUJA OMASTA PÄÄSTÄSI !

        Älä sinä höpöttele joutavia!

        Turkiseläinten rehu on niille mitä mainiointa ja terveellisintä ravintoa, vaikka se sinun nirppanokkaasi saattaa vähän haiskahtaa.

        Niinhän ne raadotkin haiskahtavat.

        Luonnossa elävien supien ja kettujen ravinnosta merkittävä osa on raatoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Supikoira on kaikkiruokainen, ja sen ravinnonkäyttö vaihtelee elinalueen ja vuodenaikojen mukaan.[11] Se syö myyriä, hiiriä, sammakoita, kaloja[11], marjoja, hedelmiä, juureksia,[15] viljaa[11], hyönteisiä, matoja, etanoita, raatoja ja linnunmunia[15], jopa ruohoja[10] ja vihanneksia[15]. Eteläisten alueiden yksilöt syövät enemmän hyönteisiä ja kasviravintoa kuin pohjoisten alueiden.[11] Eläin vierailee mielellään tunkioilla ja kaatopaikoilla etsimässä ruuantähteitä. Valmistautuessaan
        syksyllä talviuneen, supikoira keskittyy syömään etupäässä marjoja, varsinkin mustikkaa ja puolukkaa, sekä viljaa.[5][1] Niillä eläin kerryttää nahkansa alle ja sisäelinten ympärille paksun rasvakerroksen.[5

        Kettu on kaikkiruokainen. Ravinto koostuu lähinnä jyrsijöistä, mutta sille kelpaavat myös hyönteiset, kasvit. Kettu jahtaa hiiriä, jäniksiä, kanalintuja ja kaloja. Kasveista se syö marjoja ja hedelmiä sekä viljaa. Kettu voi saalistaa myös metsäkauriin tai valkohäntäpeuran vasoja. Kaupungeissa se voi tonkia jätteitä. Ketun tyypillinen saalistustapa on vahtia jyrsijän kololla ja hyökätä salamannopeasti saaliin kimppuun sen tullessa ulos aukosta. Kettu metsästää pääasiassa hämärässä ja öisin.

        TÄSSÄ FAKTAA !!

        Tarhaajat ovat jo niin kauan syöttäneet raatomössöa eläimille, että eivät ymmärrä enää eläimen luontaisista saalistusviettiä.

        Olen Lauhaluoman kanssa kyllä keskustellut, mistä tuo tarharuoka koostuu. Kun hain oman lemmikki Naalin tarhalta, niin tiedän, sekä näin omin silmin eläin raukkoja, Täällä ei kukaan höpöttele joutavia, vaan tutkittua tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarhaajat ovat jo niin kauan syöttäneet raatomössöa eläimille, että eivät ymmärrä enää eläimen luontaisista saalistusviettiä.

        Olen Lauhaluoman kanssa kyllä keskustellut, mistä tuo tarharuoka koostuu. Kun hain oman lemmikki Naalin tarhalta, niin tiedän, sekä näin omin silmin eläin raukkoja, Täällä ei kukaan höpöttele joutavia, vaan tutkittua tietoa.

        Kyllä vain sinä höpöttelet joutavia.

        Ihan täysin tyhjänpäiväisiä joutavia.

        Hyihyi sinua!


    • Ketun paska haisoo työkkärin rahoja nostellaan elämä hymyilee kun yksin elää ja välillä tumputtaa

    • Anonyymi

      Lapualla ei ole turkistarhoja muualla kun lapualaisnaisten haarojen välissä, niin miksi nostaa turkistarhaus Lapuan framille?

    • Anonyymi

      Joukkoeläinrääkkäystä ja pahemmansortin

    • Anonyymi

      Tarpeen mukaan näitä kasvatetaan, ei tämä suomesta lopetettuna lopu
      -kasvatus siirtyisivät vain ja melkovarmasti julmemmille alueille

      • Anonyymi

        Kyllä, ja pitäisi nyt puhua vaikka moniosaajien rituaaliteurastukset.


    • Anonyymi

      Söisitkö itse sitä löyhkäävää mössöä jota pakotat kauniit eläimet syömään henkensä pitimiksi?

      Eläimelle pitäisi suoda mahdollisuus itse valita haluaako elää tarhalla sen lyhyen elämän.
      Sodan aikana kiinni saadut venäläiset tappoivat mieluummin itsensä, kuin antautuivat suomalaisten fasistien vangeiksi.

      • Anonyymi

        Ymmärrä nyt hyvä lapsi, että se mössö on turkiseläimen herkkua. Turkiseläin syö rehua mielellään.

        Herkkua turkiseläimelle ovat myös raadot, vaikka ne sinun pikku nenussasi saattavatkin vähän haiskahtaa.

        Ja lopeta heti valehtelu venäläisistä sotavangeista! Jos sodan aikana kiinni saadut venäläiset olisivat tappaneet itsensä, niin ei olisi ollut sotavankeja. Kuitenkin heitä oli toisen maailmansodan aikana aikamoinen määrä, wikipedian mukaan n. 70000.

        Näkemyksesi sotavangeista taitaa olla suunnilleen yhtä totuuden mukainen kuin turkistarhauksestakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrä nyt hyvä lapsi, että se mössö on turkiseläimen herkkua. Turkiseläin syö rehua mielellään.

        Herkkua turkiseläimelle ovat myös raadot, vaikka ne sinun pikku nenussasi saattavatkin vähän haiskahtaa.

        Ja lopeta heti valehtelu venäläisistä sotavangeista! Jos sodan aikana kiinni saadut venäläiset olisivat tappaneet itsensä, niin ei olisi ollut sotavankeja. Kuitenkin heitä oli toisen maailmansodan aikana aikamoinen määrä, wikipedian mukaan n. 70000.

        Näkemyksesi sotavangeista taitaa olla suunnilleen yhtä totuuden mukainen kuin turkistarhauksestakin...

        Heitä jäi vangiksi kun oli riistetty mahdollisuus itsemurhaan. Panokset loppu ja siitä vankeuteen. Suomalaisetkaan ei halunneet vangeiksi, vaan haavoituttuaan pyysivät jättämään ja paljon patruunoita, joista viimeinen itselle. Kyllä minä nämä jutut tiedän!
        Turkiseläimille pitäisi olla tarjolla mahdollisuus päättää oma elämänsä, ettei tarvitse seilata hulluna häkin laidalta toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä jäi vangiksi kun oli riistetty mahdollisuus itsemurhaan. Panokset loppu ja siitä vankeuteen. Suomalaisetkaan ei halunneet vangeiksi, vaan haavoituttuaan pyysivät jättämään ja paljon patruunoita, joista viimeinen itselle. Kyllä minä nämä jutut tiedän!
        Turkiseläimille pitäisi olla tarjolla mahdollisuus päättää oma elämänsä, ettei tarvitse seilata hulluna häkin laidalta toiselle.

        Ja sinä sivari, rintamalla... Ei mielellään.
        Kun miehet taisteli, sivarit luisteli.
        Koin kauhun hetket. Kun ylihoitaja lukitsi minut liinavaate varastoon. Pimeään. Sivari muistelee.


      • Anonyymi

        Ruoka turkiseläimille, on paljon tutkitunpa kuin se ruoka mitä esim. kouluissa, vanhusten hoivakodissa tarjoillaan.
        Pitäisi olla ns. faktat hallussa, ennenkuin kirjoittelee. Mitä sattuu.
        Keskittyisit sinäkin aloittaja lukemaan kommunismin mustaa kirjaa. Montako miljoonaa ihmistä on aatteen palolla tapettu. Luotiin, naruun ja nälkään.
        Kettu/minkki suomalaisella tarhalla saa ruokaa, hyvin kontroiltua ruokaa.
        Kun 1918 vankileirillä Suomessa olisi ollut yhtä hyvät ruokalistat. Voisit vaikka siitä mesta.
        Vastustan tuskallisia eläinkokeita, käyttäkää vankeja. Tai sivareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrä nyt hyvä lapsi, että se mössö on turkiseläimen herkkua. Turkiseläin syö rehua mielellään.

        Herkkua turkiseläimelle ovat myös raadot, vaikka ne sinun pikku nenussasi saattavatkin vähän haiskahtaa.

        Ja lopeta heti valehtelu venäläisistä sotavangeista! Jos sodan aikana kiinni saadut venäläiset olisivat tappaneet itsensä, niin ei olisi ollut sotavankeja. Kuitenkin heitä oli toisen maailmansodan aikana aikamoinen määrä, wikipedian mukaan n. 70000.

        Näkemyksesi sotavangeista taitaa olla suunnilleen yhtä totuuden mukainen kuin turkistarhauksestakin...

        "Ymmärrä nyt hyvä lapsi, että se mössö on turkiseläimen herkkua. Turkiseläin syö rehua mielellään."
        Olen 71 vuotias, jos se on lapsi, niin sinä ole sikiö.

        Eikä se raatojauhe ole mitään herkkua eläimelle. Turkiseläimillä on tallella villien lajitoveriensa käyttäytymistarpeet, kuten TARVE SAALISTAMISEEN, reviirin puolustamiseen, pariutumiseen ja lajille tyypillisten sosiaalisten suhteiden muodostamiseen.
        Ahtaissa ja virikkeettömissä verkkohäkeissä lähes kaikkien luontaisten käyttäytymistarpeiden toteuttaminen estyy ja turkiseläimet kärsivät käytöshäiriöistä, pelkotiloista ja monista sairauksista.

        Jos niin ihannoit niiden elämää, toivon sinun olevan seuraavassa elämässäsi tarhakettu. Voithan jo nyt muuttaa komeroon asumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä jäi vangiksi kun oli riistetty mahdollisuus itsemurhaan. Panokset loppu ja siitä vankeuteen. Suomalaisetkaan ei halunneet vangeiksi, vaan haavoituttuaan pyysivät jättämään ja paljon patruunoita, joista viimeinen itselle. Kyllä minä nämä jutut tiedän!
        Turkiseläimille pitäisi olla tarjolla mahdollisuus päättää oma elämänsä, ettei tarvitse seilata hulluna häkin laidalta toiselle.

        Höpöhöpö! Sinä et tiedä mitään.

        Itsemurhan voi tehdä hyvin monin tavoin, jos oikeasti moiseen tekoon on luonnetta.

        Joiltakin ihmisiltä semmoista luonnetta löytyy, useimmilla ei.

        Ainahan turkiseläimellä on mahdollisuus nälkälakkoon. Tosin tiedossa ei taida olla yhtään ainoata nälkälakon takia menehtynyttä turkiseläintä.

        Eikä myöskään turkiseläinten pakkosyötöstä annettuja tuomioita.

        Vai onko sinun tiedossasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ymmärrä nyt hyvä lapsi, että se mössö on turkiseläimen herkkua. Turkiseläin syö rehua mielellään."
        Olen 71 vuotias, jos se on lapsi, niin sinä ole sikiö.

        Eikä se raatojauhe ole mitään herkkua eläimelle. Turkiseläimillä on tallella villien lajitoveriensa käyttäytymistarpeet, kuten TARVE SAALISTAMISEEN, reviirin puolustamiseen, pariutumiseen ja lajille tyypillisten sosiaalisten suhteiden muodostamiseen.
        Ahtaissa ja virikkeettömissä verkkohäkeissä lähes kaikkien luontaisten käyttäytymistarpeiden toteuttaminen estyy ja turkiseläimet kärsivät käytöshäiriöistä, pelkotiloista ja monista sairauksista.

        Jos niin ihannoit niiden elämää, toivon sinun olevan seuraavassa elämässäsi tarhakettu. Voithan jo nyt muuttaa komeroon asumaan.

        Ja minä olen terve ja vireä 1678-vuotias, joten lapsukainen sinä minun rinnallani olet. Korkeintaan vaippaikäinen housuihin päästelevä räkänokka.

        Ihan turhaan sinä turkiseläinten rehusta tunteilet. Mietipä vähän asioita!

        Jos rehu maistuisi turkiseläimistä pahalta, ne eivät söisi sitä riittävästi, vaan ainoastaan sen verran, että juuri ja juuri selviäisivät hengissä. Em. seurauksena ne kärsisivät vakavasta aliravitsemuksesta ja tuottaisivat kelvottomia turkiksia, mikä olisi tarhaajalle hyvin paha juttu.

        Tarhaaja saisi kelvottomista turkiksistaan ostajilta paljon vähemmän tai pahimmillaan ei ollenkaan rahaa.

        Siltä osin olemme samaa mieltä, että saalistaminen saattaa häkissä olla hiukan haasteellista.

        Reviirin puolustaminen taas; sehän on taistelua, jossa voi vammautua tai haavoittua. Kuka semmoista oikeasti haluaa?

        No entä pariutuminen? Sitäkin useimmat häkissä elävät turkiseläimet pääsevät harjoittamaan. No jotkut poikamiehet saattavat jäädä ilman pesää, koska tarhaaja valitsee siitokseen mielestään parhaat ja tuottavimmat urokset, mutta onhan ihmistenkin joukossa poikamiehiä, jotka eivät ikinä pääse parittelemaan.

        Sosiaalisia suhteita turkiseläimet voivat muodostaa helposti, sillä lajitovereitahan on lähistöllä runsaasti. Ainoastaan fyysistä kontaktia rajoittavia aitoja saattaa muutama olla välissä.

        Katso sinäkin asioita valoisammalta puolelta ja lopeta turha tunteilu ja synkistely!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitä jäi vangiksi kun oli riistetty mahdollisuus itsemurhaan. Panokset loppu ja siitä vankeuteen. Suomalaisetkaan ei halunneet vangeiksi, vaan haavoituttuaan pyysivät jättämään ja paljon patruunoita, joista viimeinen itselle. Kyllä minä nämä jutut tiedän!
        Turkiseläimille pitäisi olla tarjolla mahdollisuus päättää oma elämänsä, ettei tarvitse seilata hulluna häkin laidalta toiselle.

        Venäläiset sotavangit, siis ne jotka selvisivät suomalaisilta vankileireiltä vietiin kotimaassa suoraan Siperiaan tai teloitettiin maanpettureina. Oliko sekin turhaa, että pidettiin hengissä suomalaisilla leireillä?


    • Anonyymi

      Katelkaas miten luonto syö toistansa, jotta tätä se on hengis pysyminen noilla
      Kaikki sukulaisetkin kelpaa YoutyBe näyttää

      • Anonyymi

        Ei ole montakaan lajia joka ei tällätavoin eläisi ja lintuja on jotka ylimääräisiksi katsomansa poikaset pudottaa pesästä, saattaapi vielä ensin tätä nokallaan kopsutellen heikentää ja sitten työntää kohti tuntematonta yli laidan.


      • Anonyymi

        Hakekaas tuolla jos kiinostaa -
        - kissa synnyttää ja syö pentunsa?? -


    • Anonyymi

      NYT keskustelun aihe on HÄKISSÄ ELÄVISTÄ TURKISELÄIMISTÄ !!

      • Anonyymi

        Keskustele sinä siitä häkistäs
        -muut keskustelevat kokonaisuudesta, miten luontoeläimet muutenkin elää


    • Anonyymi

      Kenestäköhän täällä nyt kirjotellaan ?

    • Anonyymi

      HaHahaaa täällä joku typerys väittää tarharuokaa koulu ja vanhusten ruokailuun.

      "Pitäisi olla ns. faktat hallussa, ennen kuin kirjoittelee. Mitä sattuu."
      Honkajoelta on vielä pitkä matka koulu /vanhusten ruokapöytään.

      • Anonyymi

        Se on sitä kun häkki heiluu


      • Anonyymi

        Hep hep... satutko tietämään rannikon Frys loppuiset tuotantolaitokset. Ei, et tiedä.
        Siellä tehdään turkistarhoille ruokaa. Siellä joka ruokaerästä tehdään analyysit. Kuinka koulutuksesta, tai vanhusten. Onko analyysitodistukset, vitamiineista ym.
        Honkajoella hävitetään polttaen raatoja, nyt tiedät senkin.
        Valitettavaa on että suurin osa Suomen silakan kalastuksesta saadusta saaliista käytetään turkistarhojen rehuksi. Kannattaisi sinunkin syödä suomalaista kalaa, silakkaa. Eikä sitä tonnikalaa purkista. Holkerikin, Harri jo tiesi että silakka on terveellinen, maukas ja halpa ruoka. Mutta kun sitä pitäisi itse valmistaa. Helpompi kiinalainen nuudeli, lisää kuuma vesi ja avaa idonesialainen tonnikala purkki, lapsi työvoimalla tehty, rahdattu toiselta puolen maapalloa. Anarkistin pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hep hep... satutko tietämään rannikon Frys loppuiset tuotantolaitokset. Ei, et tiedä.
        Siellä tehdään turkistarhoille ruokaa. Siellä joka ruokaerästä tehdään analyysit. Kuinka koulutuksesta, tai vanhusten. Onko analyysitodistukset, vitamiineista ym.
        Honkajoella hävitetään polttaen raatoja, nyt tiedät senkin.
        Valitettavaa on että suurin osa Suomen silakan kalastuksesta saadusta saaliista käytetään turkistarhojen rehuksi. Kannattaisi sinunkin syödä suomalaista kalaa, silakkaa. Eikä sitä tonnikalaa purkista. Holkerikin, Harri jo tiesi että silakka on terveellinen, maukas ja halpa ruoka. Mutta kun sitä pitäisi itse valmistaa. Helpompi kiinalainen nuudeli, lisää kuuma vesi ja avaa idonesialainen tonnikala purkki, lapsi työvoimalla tehty, rahdattu toiselta puolen maapalloa. Anarkistin pöytään.

        Ketut ja minkit syököön teurasjätteet, minäkin tykkään silakasta. Ruisjauhoissa pyöriteltynä ja voissa paistettuna.


    • Anonyymi

      Säälittävät tarhaajat herkuttelevat hanhenmaksapalleroilla, mutta siitä tehdään loppu. Heistä tehdään niin köyhiä ettei heillä ole varaa edes rehuksi nimittämäänsä toksiintahnaan.

      Turkiselänten selviytymisprosentti tarhoilta on huonompi kuin juutalaisten natsien keskitysleireiltä. Siitä on myös tehtävä loppu!

      • Anonyymi

        Aivan selvää kateellisen panettelua.


    • Anonyymi

      Eipä tällä lutunaporukalla paljon oo jälkiä tullut hankeen tehtyä
      -eikä oo pelekoa jotta näistä tulis joskus tarhureita
      -mankuminen viepi kaiken ajan, eikä muukaan tuottava oo näille sopivaa
      -kaikki aherrus on näille liikaa ja yli hilseen

    • Anonyymi

      Erääseen luonnehäiriöön kuuluu epäsosiaalisuus ja julmuus, yleinen tunneköyhyys. Itsekeskeisyys ja kyvyttömyys rakastaa, syyllisyyden tunteen puuttuminen, usein myös eläinten kiduttaminen.

    • Anonyymi

      Töyhtö hyypiä piisoo näin talvellakin elätettynä tietenkin.

      • Anonyymi

        Siinähän viherpiiperot pohtivat asioita joihin eivät voi vaikuttaa kuten turkistarhaus.

        Nyt kannattaisi keskittyä ulkoministeri Haaviston esiintymiseen julkisuudessa.

        Huulipunahallitus kaatuu Haaviston sähläilyyn. Keskustan takinkääntö voi pelastaa hallituksen mutta ei vihreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän viherpiiperot pohtivat asioita joihin eivät voi vaikuttaa kuten turkistarhaus.

        Nyt kannattaisi keskittyä ulkoministeri Haaviston esiintymiseen julkisuudessa.

        Huulipunahallitus kaatuu Haaviston sähläilyyn. Keskustan takinkääntö voi pelastaa hallituksen mutta ei vihreitä.

        Kyllähän tuo triio itse kaataa itsensä, sille ei voida mitään ja kannatus lähtee täysin vasurivihiriöitten alta

        Suomalaisuutta vain sopivasti esille ja yhtenäisyyttämme suomen puolesta
        Tätä me tarvitsemme ja kaikin puolin mailman melskeissä.

        Toisaalta hupakotkin ja toiminnan miehet vetävät puoleensa
        Boris Johnson, Donald Trump


    • Anonyymi

      Käyttääkö kukaan nainen enää kettupuuhkaa, ennen niitä käytti vähän semmoset hupakot

    • Anonyymi

      Ei katukuvassa enää turkiksia juurikaan näe, jos joku vielä käyttää se on jäänyt jollekin 1940 luvulle. Venäläiset maatuskat niitä käyttävät, mutta siellä nyt on kehitys jäänyt jälkeen kaikessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe