Onkohan sinne leirille edes oikeesti menny ketään täältä?vai onko keksitty.
oli miten oli, jos on suomalaisii, niin on käsittääkseni täytyny kotoutuu suomeen, muuten ei omaa suomalais statusta.
Al-holin lapset suomalaisia?
7
71
Vastaukset
- Anonyymi
Sieltä leiriltä tulee muitakin kuin vain lapsia, vaikka lapsilla tätä päätöstä on perusteltu...
Käytännössä suomalaisten on kotouduttava tulijoiden arvoihin, he ovat isis-ideologian kannattajia...- Anonyymi
Minkähän käytännön mukaan suomalaisten on kotouduttava Isis-ideolpgian mukaan?
Jotain rotia saisi olla suomaisten pilkkaamisessa ja aliarvioimisessa.
- Anonyymi
Hyvä kysymys!
Mamulapsi on kuulemma HETI suomalainen, kun ylittää maamme rajan. Mutta nuo puoliksi ulkomaalaiset lapset eivät kuitenkaan ole syyrialaisia, vaikka ovat asuneet siellä vuosikausia!?
Eikö olekin outo ja kuvaava ristiriita???- Anonyymi
Niinpä...
Ja mitä noihin Isis äiteihin tulee, niin olen kuullut että kuulemma olisivat tehneet jesideille
pahaa. Ja lapset kuulemma eivät sen parempia olentoja kuin ne äidit jn.
Aika paljon suomessa tuntuu päitä pensaissa kuitenkin olevan vielä tänäkin päivänä, vaikka
2015 peli oli selvä, eli että jo silloin ei ollut enää varaa pitää päätään pensaassa, ja uskomatonta, että kuitenkin pysyi päät pensaas silti silloin kaikesta huolimatta.
Kuitenkin esim. Moni vanha ihminen uskoo olevan turvassa syrjäseuduilla loputtomiin nykyäänkin, he ilmeisesti eivät tajua kuinka ne lisääntyy tulijat ja kuinka niiden ottaminenkaan lopu koskaan jos samanlaiset päättäjät ku nyt päättävät suomen asioista on aina vallan kahvassa maailman tappiin saakka.
Lisäksi Osa vanhuksista jne. luulee tulijoita harmittomiksi täysin kun täytyyhän niiden olla ku hädänalasii…...
- Anonyymi
Mamu naisetkin palanneet lähi itään kun saaneet oleskeluluvan suomeen, siinä sitä rehtiä peliä, oleskeluluvat pois ja lähtöpassit.
- Anonyymi
Joo siel on ainaki Pekka 6v ja Markku 8v. Sellaset likasen vaaleat hiukset ja siniset silmät kummallakin.
Mä en usko että siellä on yhen yhtä suomalaista. - Anonyymi
Suomalaiseksi lasketaan käsittääkseni täällä syntyneet ja sellaisten lapset, jos äidillä Suomen kansalaisuus.
Ainakin meidän nurkille viime kotiutuksessa ilmestyi jokunen kasvot peittäviä vaaleita, suomea puhuvia kaapunaisia katraineen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153