Miksi kiire?

Anonyymi

Nykyään tuntuu nuorilla naisilla olevan kiire päästä irti neitsyydestään ja nuorilla pojilla irti poikuudestaan.Kertokaa miksi.Asiallisia vastauksia.Itse olen 25v.nainen ja neitsyt,ja ylpeä siitä.

12

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, no kyllähän se tuo seksi ikäänkuin kuuluu nuoren normaaliin kehitykseen..
      Itselläni oli aikoinaan sama tilanne kuin sinulla, että aloittaminen pitkittyi ja jossain vaiheessa se alkoi käymään taakaksi ja tuntui vaikealta aloittaakkaan enää. Kuitenkin asiat lähtivät sitten etenemään jossain vaiheessa ja en toki enää ole kokematon, joskaan eipä sitä elämänkumppania ole vieläkään löytynyt.

      Oma mielipiteeni on, että kyllä siitä elämästä kannattaisi nauttia myöskin tuolla saralla, koska mitäpä hyötyä siitä on, että jättää sen osan elämättä ja kokematta.

      Aloittaja haluaisin kysyä sinulta, että haluaisitkohan saada ystävän ja vaki partnerin ketä voisit tavata kun sovitaan ja kenen kanssa aloitella myöskin tuota seksielämääsi?
      Olisin kiinostunut tutustumaan ja voidaan vaihtaa sähköposteja, jos haluat tutustua, vaihtaa ajatuksia ja kuulla minusta enemmän?

      • Anonyymi

        Moi


    • Minua surettaa nuorissa naisissa se, että menettävät terveytensä usein jo ekalla panollaan valitsemalla ns. saastuneita/taudeille altistuneita miehiä..
      Hpv- virukset(kaikki 40kpl) ovat erityisesti naisille vakava ongelma, mutta toki syöpää aiheuttavana sukupuoleen katsomatta. Myös herpes on todella yleinen.

      Itse kelpuutan seksipartnereikseni pelkästään neitseellisiä naisia..Tämä on ainoa tapa pysyä terveenä ja välttyä seksitaudeilta tässä maailmassa.
      Ja tämän vuoksi myös minä olen luotettava partneri neitseelliselle naiselle, joka ei halua altistaa itseään lukemattomille erilaisille virustyypeille, mitä ihmiset levittävät hyvin huolettomasti ympäriinsä.

      Vakituisempi fwb- suhde olisi hakusessa. Kiinostuneet voi laittaa viestiä mun sähkikseen, joka on sama kuin nimimerkkini.

    • Anonyymi

      Peruskoulu- ja lukioaika on hyvä aika harjoitella seurustelua ilman seksipaineita, vaikka mieli tekisi, läheiseksi ja hyväksi ystäväksi voi kasvaa muutenkin.
      Seksi on hyvä aloittaa lukion jälkeen kun opiskelupaikka ja paikkakunta on selvinnyt. Mitään kiirettä ei silloinkaan ole, panikoida ei kannata. Lähestymisen ja parin löytämisen ei pitäisi olla vaikeaa, jos on seurustellut jo kouluaikana ja on oppinut olemaan huomaavainen.
      Hyvä valita on suurin piirtein saman ikäinen ja yhtä kokematon kumppani. On ihanaa löytää seksi yhdessä ja vähitellen kasvaa siihen toisen kanssa. Paljon parempi kuin kerta rysäyksellä saatu kokemus. Eikä vauva ole katastrofi vaan palkinto rakkaudesta, hyvästä seksistä ja molemmin puolisesta luottamuksesta. Valmista, virheetöntä, kaiken tietävää kumppania ei saa kuin käytettynä. Luontevampaa on kasvaa yhdessä. Kyllä ne taidot ja osaaminen sitten karttuvat.

    • Anonyymi

      Toisaalta tutkimusten mukaan nuoria ei seksin harrastaminen kiinnosta, kuten ilmeisesti ei sinuakaan.
      Ihan mielenkiinnosta, miksi olet neitsyydestäsi ylpeä?

      • Anonyymi

        Miksi en saisi olla ylpeä neitsyydestäni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi en saisi olla ylpeä neitsyydestäni?

        Saat toki, en sanonut ettet saisi. Kysyin miksi olet.


    • Anonyymi

      Olen lukiossa ja ainoita tämän kylän tyttöjä jotka ovat olleet vielä lukion alkaessa neitsyitä. Ei minullakaan kiire ollut kaikki vain tapahtui omalla painollaan ja hetki oli juuri sopiva myöhemmin tuskin olisin suostunut ja aikaisemmin olisin ahdistunut joten miksi pitkittää sitä jos se tuntuu oikealta?

    • Anonyymi

      Kukin tyylillään. Voipi vain käydä, että jos toivottavasti joskus löydät taitavan kumppanin kiroat hukattuja vuosia. Huonon kumppanin kanssa toisaalta varmaan taputtelet itseäsi selkään hyvästä päätöksestä. Eiväthän kaikki edes pysty nauttimaan seksistä tai se edes kiinnosta heitä.

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä tarkoitat, ei aukene yhtään...
        Eikö s se mene niin että jos taitavan löytää niin kaikki hyvin ja huono laitetaan vaihtoon samantien, omasta aiemmasta kokemuksesta riippumatta.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe