Oli juuri valtuuston kokous. SAAKO ( yleisellä tasolla kysyn.)
Esim kaup. Hall. puh johtaja epäillä toisen valtuutetun älykkyyttä..tai kyseenalaistaa ymmärrystä.
Eipä silti tuollaista muokkamaista, lapsellista, alatyylistä asioiden hoitoa on Kokoomus ylläpitänyt jo entisestäänkin.
Kun ei asioita pystytä,osata jne hoitaa.Alkaa lapsellista henkilöön käyvää repliikkejä kuulua. Julkisessa kokouksessa vaan odottaisi arvokasta käytöstäkin kuuluvan..Eikö vaan...
Lehdistökin oli paikalla..
Saako näin toimia
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hei. Jos kyse on Ähtäristä, en ole lainkaan yllättynyt. Sama meno siis jatkuu. Voi...voi.
- Anonyymi
Jos oma ymmärrys ei riitä, niin se laittaa helposti mollaamaan muita. Tätä samaa aina vaan ...
- Anonyymi
Joo. Muistan hyvin kun aikoinaan mobbasivat mummua oikeen urakalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Muistan hyvin kun aikoinaan mobbasivat mummua oikeen urakalla.
Peruskauraa etenkin Kokoomuksen taholta.
Ne testaamattomatko huutelee älykkyyttä itselleen.
Sitähän se on aina ollut,jos kuntalaisten oikeuksia perää.
Eikö heimo pidä kokousta lapasessaan..
Vai oliko mukana...
- Anonyymi
Rahat on loppu se kiristää ilmapiiriä, ja kuntaliitos ovella.
- Anonyymi
Niin ne henkilöt valtuustoon on valinnut kuntalaiset. Samat naamat istuu kaikissa luottamustehtävissä.HERÄTKÄÄ PAHVIT
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117