Tavallinen avaus pyynnöstä

Carmencita

Eli HUOMENTA kaikille huuhaalaisille.
Kömpikäähän peittojenne alta ja naattikee keväisestä auringon paisteesta. ;-)))

82

1398

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydänystävä

Kömmitty on jo ajat sitten ylös,kai se tuo kevät mielen virkistää,jottei nukutakkaan aamuisin ;))
      Naattikkee,naattikkee ennen kun laakasetta,vae mitä olet mieltä ;)))

• Carmencita

on, ja pitkän kaavan mukaan. ;-))
        Valoisuus on ihmeellinen, aamut on paljon pirteempiä ja mieli aurinkoisempi. ;-))

• sydänystävä
        Carmencita kirjoitti:

on, ja pitkän kaavan mukaan. ;-))
        Valoisuus on ihmeellinen, aamut on paljon pirteempiä ja mieli aurinkoisempi. ;-))

jos menee muutenkin hyvin,niin mielikin on pirteä :))
        Ei naurata minua tällä hetkellä,mutta yritän täältä saada piristystä, taas kerran :)

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

Ei naurata minua tällä hetkellä,mutta yritän täältä saada piristystä, taas kerran :)

Saanko minäkin "naattia"jotakin;=))?
        Jos,niin mitä namia on tarjolla:))?

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

Saanko minäkin "naattia"jotakin;=))?
        Jos,niin mitä namia on tarjolla:))?

vaikka kupponen kahvia juuri nyt :))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

vaikka kupponen kahvia juuri nyt :))

Jäi vain muikkumiehen jutut mieleen..kahvia on mennyt jo pannullinen:))Jospa hakis huomiseksi pari siideriä saunajuomaksi..EI enempää..ok?

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

Jäi vain muikkumiehen jutut mieleen..kahvia on mennyt jo pannullinen:))Jospa hakis huomiseksi pari siideriä saunajuomaksi..EI enempää..ok?

sinun siidereitäsi määräillä,itsehän sinä tiedät :)

• antza
        sydänystävä kirjoitti:

...tekis mieli töist tulles poiketa huoltsikal...
        yks sikspakki työputken päättäjäisiks....
        On kyl vaarallinen tie....(((( jatkoo aatellen.
        no,miltä ilta näyttää.....

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

mitä juteltiin saunajuomasta ja ryyppäämisestä:)2pulloa siideriä riittää,niin kenenkään mieli ei pahoitu:=)))

• sydänystävä
        antza kirjoitti:

...tekis mieli töist tulles poiketa huoltsikal...
        yks sikspakki työputken päättäjäisiks....
        On kyl vaarallinen tie....(((( jatkoo aatellen.
        no,miltä ilta näyttää.....

vastaamaan teidän puolesta,tehkää niinkuin haluatte,muutama kaljan tai siiderin voi ottaa jos osaa rajansa sitten pitää.Pitää olla todella vahva luonne sit kanssa!
        Toinen vaihtoehto vois olla vaikka muutama pullo limpparia ;))
        No, itsekukin taaplaa tyylillään ;))

• antza
        sydänystävä kirjoitti:

vastaamaan teidän puolesta,tehkää niinkuin haluatte,muutama kaljan tai siiderin voi ottaa jos osaa rajansa sitten pitää.Pitää olla todella vahva luonne sit kanssa!

.....tarkotus kiusata Sinua SY.Anteeks!
        oikein ko aivoil aattelen,mitä mäkin tääl yksin muutamaa keppanaa ryystäsin,on mul tuoremehuu,ihan hyvää saunajuomaa....)))))

• sydänystävä
        antza kirjoitti:

.....tarkotus kiusata Sinua SY.Anteeks!
        oikein ko aivoil aattelen,mitä mäkin tääl yksin muutamaa keppanaa ryystäsin,on mul tuoremehuu,ihan hyvää saunajuomaa....)))))

mutta minusta tuollaisella asialla ei pidä leikkiä :((
        Itselläni on huono olo,kun puhelin voi soida koska vaan ja tuoda suruviestiä :((
        Anteeksi mun puolesta,taidan poistua linjoilta loppupäiväksi,mukavaa päivän jatkoa sinulle kuiteskin ;))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

Eihän sitä mikään pakko ole alkoholipitoisia aina saunassa juoda..olet oikeassa.

• antza
        sydänystävä kirjoitti:

mutta minusta tuollaisella asialla ei pidä leikkiä :((
        Itselläni on huono olo,kun puhelin voi soida koska vaan ja tuoda suruviestiä :((
        Anteeksi mun puolesta,taidan poistua linjoilta loppupäiväksi,mukavaa päivän jatkoa sinulle kuiteskin ;))

....perskule,mitä mun pitimennä höliseen,SY:n
        sain pahal mielel....((((
        Häveten, antza

• sydänystävä
        antza kirjoitti:

....perskule,mitä mun pitimennä höliseen,SY:n
        sain pahal mielel....((((
        Häveten, antza

et sinä mua saanut pahalle mielelle,se oli jo tullut aikasemmin.
        On vaan niin paljon asioita, jotka tällä hetkellä saa minut surulliseksi :((
        Mutta nyt lähen ulos aurinkoon ja SINÄ antza..et korviasi lotkauta mun höpinöille,minä nyt olen tämmönen liian herkkä ihminen.

• antza
        sydänystävä kirjoitti:

et sinä mua saanut pahalle mielelle,se oli jo tullut aikasemmin.
        On vaan niin paljon asioita, jotka tällä hetkellä saa minut surulliseksi :((
        Mutta nyt lähen ulos aurinkoon ja SINÄ antza..et korviasi lotkauta mun höpinöille,minä nyt olen tämmönen liian herkkä ihminen.

...SY,tiedät varmaan,en ketään halua loukata.
        miekii tunnin pääst lähen läävään. tääl ei aurinko paista,mut suht. lämmin muutoin...)))

• Carmencita
        sydänystävä kirjoitti:

sinut saataisiin pirteäksi ja iloiseksi.
        suklaahan on kuullemma hyvä mielen virkistäjä. Vai olisiko se joku tietty mopinvarsi?? ;-))

• ..mä oon jo ollut yli tunnin hereillä.. tutkiskellut netin saloja.. saatan olla lievä addikti..

• Carmencita

täältä kun löytyy kaikkea kivaa ja kummallista.
        Jonkinasteinen addikti taitaa olla vähän jokaisella. ;-))

• hamaryllis

huomenia ja vielä kerran huomenia...ja eikun vielä kerran oikeeeeein hyvää huomenta..
      Olen tänään niin reippaalla tuulella että huomenta vaan kaikille...

• Carmencita

huomenta ! Eikun sitten reippaasti reippailemaan ulos! ;-))

• antza

...myös Carmen ja SY..)) taidan kömpii peiton
      alle,liikkeel jo ennen puoli viittä...
      kaupas pitäs kyl käydä,eväät vähis.
      onhan mul näkkärii ja marksuu,kyl yhen päivän tulee niilläkin juttuun...))

• Carmencita

lämpöiseen peiton alle, heräilet sitten virkeänä myöhemmin. ;-))
        Minä lähden ulkoilemaan. ;-))

• jolppis

Virkeää mieltä ja vekkulia ilmettä simmuihin Carmencitalle ja muillekin huuhailijoille.
      Peiton alta on kömmitty, mutta kirkaan päivän nautinnot saa vielä odottaa. ;)

• Carmencita

päivää sinullekin Jolppis. ;-))
        Minkälaisia päivän nautintoja sinulla tänään on luvassa? Kenties jotain musisointia? ;-))

• jolppis
        Carmencita kirjoitti:

päivää sinullekin Jolppis. ;-))
        Minkälaisia päivän nautintoja sinulla tänään on luvassa? Kenties jotain musisointia? ;-))

Onhan sitä musiikinopettajan paikkaa tarjottu, - tosin siinä pitäisi kai itse toimia myös instrumenttina. ;)
        Kuvio on kyllä kovasti mielenkiintoiinen ja oppilaskin ehkä kehityskelpoinen, mutta vielä en ole varma uskallanko siihen rääkkiin ryhtyä. ;)

• Carmencita
        jolppis kirjoitti:

Onhan sitä musiikinopettajan paikkaa tarjottu, - tosin siinä pitäisi kai itse toimia myös instrumenttina. ;)
        Kuvio on kyllä kovasti mielenkiintoiinen ja oppilaskin ehkä kehityskelpoinen, mutta vielä en ole varma uskallanko siihen rääkkiin ryhtyä. ;)

ei kai se nyt rääkki ole??
        Miellyttävää soitantoa ja sen opettelua. Naapuritkin kuuntelee mielellään kun kuuluu seinän takaa innokasta musiikin soiton opettelua.
        Rohkeasti ja reippaasti viet oppilaan miellyttävään musiikin maailmaan. ;-))

• jolppis
        Carmencita kirjoitti:

ei kai se nyt rääkki ole??
        Miellyttävää soitantoa ja sen opettelua. Naapuritkin kuuntelee mielellään kun kuuluu seinän takaa innokasta musiikin soiton opettelua.
        Rohkeasti ja reippaasti viet oppilaan miellyttävään musiikin maailmaan. ;-))

Rääkki mikä rääkki. ;)
        Soittimia tulee käsitellä herkin sormin ja uuden poljennon, siis rytmin, löytäminen on sellainen musiikkiavain ettei paremmasta ole tietoa. ;)
        Tässä koulussa ei saa vitsaa riitasoinnuista. ;)
        *lurittelee hempeitä säveliä korvaan*

• Carmencita
        jolppis kirjoitti:

Rääkki mikä rääkki. ;)
        Soittimia tulee käsitellä herkin sormin ja uuden poljennon, siis rytmin, löytäminen on sellainen musiikkiavain ettei paremmasta ole tietoa. ;)
        Tässä koulussa ei saa vitsaa riitasoinnuista. ;)
        *lurittelee hempeitä säveliä korvaan*

saa vitsaa? ;-))
        Poljentoa kyllä löytyy, mutta oikean poljennan löytämisessä voi joskus olla vähän vaikeuksia, varsinkin jos on häiriötekiöitä ympärillä.
        Sorminäppäryydessä eikä niiden herkkyydessä ei ole vikaa. ;-))

• jolppis
        Carmencita kirjoitti:

saa vitsaa? ;-))
        Poljentoa kyllä löytyy, mutta oikean poljennan löytämisessä voi joskus olla vähän vaikeuksia, varsinkin jos on häiriötekiöitä ympärillä.
        Sorminäppäryydessä eikä niiden herkkyydessä ei ole vikaa. ;-))

Soittelu on sen verran herkyyttä vativaa hommaa, ettei häiriötä saisi olla. Tosin kokeneempi soittaja ei enää pikku häiriöistä hätkähdä. ;)

• Carmencita
        jolppis kirjoitti:

Soittelu on sen verran herkyyttä vativaa hommaa, ettei häiriötä saisi olla. Tosin kokeneempi soittaja ei enää pikku häiriöistä hätkähdä. ;)

sen taitavana ja kaiken kokeneena soittajana tiedät. ;-))
        Toivottavasti opetat oppilaasikin niin taitavaksi.

• jolppis
        Carmencita kirjoitti:

sen taitavana ja kaiken kokeneena soittajana tiedät. ;-))
        Toivottavasti opetat oppilaasikin niin taitavaksi.

Tiettyä herkkyyttä se soittelu vaatii. Kieli keskellä suuta soitellen herkillä sormilla pääsee aika pitkälle. ;)

• Carmencita
        jolppis kirjoitti:

Tiettyä herkkyyttä se soittelu vaatii. Kieli keskellä suuta soitellen herkillä sormilla pääsee aika pitkälle. ;)

oli opetus ja sormet oli herkät. ;-))
        Lissää opetusta, kiiittoooosss... ;-))

• Otso

kaikille! Valitettavasti ei pääse nauttimaan paisteesta vaan istuttava tässä pöydän ääressä ja nautittava muista asioista.

• yks typy

Nyt lähden kuitenkin nautiskelemaan tuosta ruoasta. Mitäpä tässä näin työpäivänä muitakaan nautintoja :=))))

• Carmencita

on molemmat jalat ehjinä laskettelun jälkeen??

Minulla pirskatti netti tökkii tosi pahasti tänä aamuna. Nämä langattomat on vähän lapsenkengissä näköjään. ;-((

• Otso
        yks typy kirjoitti:

Nyt lähden kuitenkin nautiskelemaan tuosta ruoasta. Mitäpä tässä näin työpäivänä muitakaan nautintoja :=))))

sinua typy, jos ainoat nautintosi tulevat syömisestä nykyään?????? Enpä tiedä uskoako. Nautihan kuiteski ruokasi rauhassa.

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

on molemmat jalat ehjinä laskettelun jälkeen??

Minulla pirskatti netti tökkii tosi pahasti tänä aamuna. Nämä langattomat on vähän lapsenkengissä näköjään. ;-((

ovat tallessa ja ehjinä! Molemmat ja sekin.Millanen langaton systeemi sulla? Mä ja olen ollut pettynyt, mut hätävarana hyvä.

• yks typy
        Otso kirjoitti:

sinua typy, jos ainoat nautintosi tulevat syömisestä nykyään?????? Enpä tiedä uskoako. Nautihan kuiteski ruokasi rauhassa.

hyviä lihapullia :=))
        No... täytyy tunnustaa, että vähän juomisestakin.
        Mutta aika vähän. Perjantaina pari punkkulasia otin. Onko sulla Otso sitten paljonkin nautintoja syömisen lisäks? :=))))

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

ovat tallessa ja ehjinä! Molemmat ja sekin.Millanen langaton systeemi sulla? Mä ja olen ollut pettynyt, mut hätävarana hyvä.

kun talonyhtiössä on langaton haminetti ja minulla piuha seinässä, Taloon on asennettu 2 megan yhteys, eli se jaetaan kaikkien käyttäjien kesken. En usko että nyt ruuhkaa olisi. En tiedä mikä tässä nyt mättää, kun kelikin on ihan ok. Sade esimerkiksi voi joskus haitata yhteyksiä, mutta nyt ei näy minkäänlaista pisaraa.

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

Mutta aika vähän. Perjantaina pari punkkulasia otin. Onko sulla Otso sitten paljonkin nautintoja syömisen lisäks? :=))))

Sateleekos siellä Oulussapäin vielä lunta?Tietäis mitä pukeä päälleen,jos vaikka poikkeaisi sielläpäin lähiaikoina;=)))

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

kun talonyhtiössä on langaton haminetti ja minulla piuha seinässä, Taloon on asennettu 2 megan yhteys, eli se jaetaan kaikkien käyttäjien kesken. En usko että nyt ruuhkaa olisi. En tiedä mikä tässä nyt mättää, kun kelikin on ihan ok. Sade esimerkiksi voi joskus haitata yhteyksiä, mutta nyt ei näy minkäänlaista pisaraa.

mulla kans langaton läppäriä varten mut pitäs vissiin olla lisäantenni kun ai tahdo pelittää joka paikassa taloa. On mulla sit gprs yhteys mut se niin toivottoman hidas. Lankoja pitkin parasta ja varminta.

• Otso
        yks typy kirjoitti:

tietäsit! Joskus joku mukava "reissu" mut kunhan vaan härnäsin sua ei ole nautintoja tai riippuu mitä niihin lasketaan . Joko se pari ylimääräistä kiloa kadonnut joista kerran mainitsit?

• yks typy
        Doe-10 kirjoitti:

Sateleekos siellä Oulussapäin vielä lunta?Tietäis mitä pukeä päälleen,jos vaikka poikkeaisi sielläpäin lähiaikoina;=)))

enää. Aurinko nytkin paistaa. :=)))
        Milloin olet tulossa, että tiedän panna saunan lämpenemään? :=))))

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

mulla kans langaton läppäriä varten mut pitäs vissiin olla lisäantenni kun ai tahdo pelittää joka paikassa taloa. On mulla sit gprs yhteys mut se niin toivottoman hidas. Lankoja pitkin parasta ja varminta.

Ennen oli minulla Elisa ja toimi moitteettomasti.
        mutta tänne en sitä saanut, ja jouduin tyytymään tähän. ;-((.
        Mites siellä laskettelemassa meni? Oliko rinnebaarissa ruuhkaa? ;-))
        ai niin, quistis oli nähnyt sinut telkussa.
        Se löytyy jostain tuolta kauempaa.
        ;-))

• yks typy
        Otso kirjoitti:

tietäsit! Joskus joku mukava "reissu" mut kunhan vaan härnäsin sua ei ole nautintoja tai riippuu mitä niihin lasketaan . Joko se pari ylimääräistä kiloa kadonnut joista kerran mainitsit?

lähtenyt vielä, mutta pakko kesäks saada ne pois.
        Pääsee rantakuntoon. :=)))
        Vähä ollut noita A-luokan reissuja nykyään.Jos ei sitten tässä kevään korvalla jotain keksi :=)))

• antza
        yks typy kirjoitti:

...mä tuun kesemmäl,****** tähden palvelu....)))
        eikö,no voi sun..((
        tuon omat eväät,siis syötävät,punkkusaavillesi
        vartijaksi...))))

• Doe-10
        yks typy kirjoitti:

lopullinen päivämäärä ei ole mun päätettävissäni;=))Se saunahomma olisi tosiaan mukava,jos vain SY suostuu:=))

• Otso
        Carmencita kirjoitti:

Ennen oli minulla Elisa ja toimi moitteettomasti.
        mutta tänne en sitä saanut, ja jouduin tyytymään tähän. ;-((.
        Mites siellä laskettelemassa meni? Oliko rinnebaarissa ruuhkaa? ;-))
        ai niin, quistis oli nähnyt sinut telkussa.
        Se löytyy jostain tuolta kauempaa.
        ;-))

sitten nähnyt mua? Se olin minä joka oli laskenut petäjän kylkeen ja sukset monella mutkalla. Aika vähänoloisesti oli porukkaa yllättävää kyllä.ei mitään ruuhkaa rinnebaareissa.Iltabailuissa nyt jonkin verran ja etupäässä naisia?????

• Doe-10
        antza kirjoitti:

eikö,no voi sun..((
        vartijaksi...))))

Meille riittää paketti näkkäriä ja 20L:n punkkusaavi:)))

• Doe-10
        Otso kirjoitti:

sinä,Otso lähiaikoina Ouluun tulossa:))Sullahan ei ole pitkäkään matka..?

• Otso
        Doe-10 kirjoitti:

sinä,Otso lähiaikoina Ouluun tulossa:))Sullahan ei ole pitkäkään matka..?

pitkä. Noin 10 km eli harvase päivä vierailen.

• sydänystävä
        antza kirjoitti:

eikö,no voi sun..((
        vartijaksi...))))

tuut sinäkin kohtpuoliin käymään oulussa,pidettäs kokoontuminen oikein porukalla ;))

• sydänystävä
        Doe-10 kirjoitti:

lopullinen päivämäärä ei ole mun päätettävissäni;=))Se saunahomma olisi tosiaan mukava,jos vain SY suostuu:=))

vaan haluat,voita kummallekkin puolen näkkäriä ;))

• antza
        sydänystävä kirjoitti:

tuut sinäkin kohtpuoliin käymään oulussa,pidettäs kokoontuminen oikein porukalla ;))

..etukäteen tietää,en oo viel päättäny,millon kesiksen pidän. ei sin parin kolmen päivän vapailla voi lähtee,eihän siel ehdi Typyn
        kaa kunnol vauhtiin.....)))))

• sydänystävä
        antza kirjoitti:

..etukäteen tietää,en oo viel päättäny,millon kesiksen pidän. ei sin parin kolmen päivän vapailla voi lähtee,eihän siel ehdi Typyn
        kaa kunnol vauhtiin.....)))))

että typyllä riittää varmaan vauhtia sitten.ihan minuakin hieman pelottaa tavata häntä,kun en varmaan pysy vauhdissa mukana ;))

• Doe-10
        Otso kirjoitti:

pitkä. Noin 10 km eli harvase päivä vierailen.

mieleen Ylempi kommentti..huuhaaporukan kevätkokoontuminen Oulussa:))Kiinnostaisiko??

• Otso
        yks typy kirjoitti:

lähtenyt vielä, mutta pakko kesäks saada ne pois.
        Pääsee rantakuntoon. :=)))
        Vähä ollut noita A-luokan reissuja nykyään.Jos ei sitten tässä kevään korvalla jotain keksi :=)))

sit huomenna matkaan? Ooot siellä loppuviikoksi valmiina?

• Otso
        Doe-10 kirjoitti:

mieleen Ylempi kommentti..huuhaaporukan kevätkokoontuminen Oulussa:))Kiinnostaisiko??

suunnittelette.En ole lukenut vielä. Täytyypä lukea ku vastaillut vaan tässä "kiireisenä".

• yks typy
        antza kirjoitti:

eikö,no voi sun..((
        vartijaksi...))))

tuut kesäällä antza. Enhän minä nyt voiskaan kaikkia huuhaamiehiä vastaanottaa kerralla :=))))
        Ei typykään nyt ihan mahottomiin kykene, vaikka aika paljon kykeneekin :=)))

• antza
        yks typy kirjoitti:

tuut kesäällä antza. Enhän minä nyt voiskaan kaikkia huuhaamiehiä vastaanottaa kerralla :=))))
        Ei typykään nyt ihan mahottomiin kykene, vaikka aika paljon kykeneekin :=)))

...tuun junalla,vaununovest näkyy ens matkalaukku, sit mies myös laukut molemmis käsis....)))))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

että typyllä riittää varmaan vauhtia sitten.ihan minuakin hieman pelottaa tavata häntä,kun en varmaan pysy vauhdissa mukana ;))

Onhan sulla henkivartija mukana..kröhöm..:))

• Doe-10
        sydänystävä kirjoitti:

vaan haluat,voita kummallekkin puolen näkkäriä ;))

sen päätät,milloin mun sopii sinne tulla:))

Ne muut asiat..toivottavasti menevät hyvin..

• yks typy
        Otso kirjoitti:

sit huomenna matkaan? Ooot siellä loppuviikoksi valmiina?

huomenna yks toinen, kylläkin epämielyttävä meno :=((
        Niin just. Loppuviikolla valmiina.Ja Otso tulis tietenkin pois sieltä jo keskiviikkona :=))))

• Otso
        yks typy kirjoitti:

huomenna yks toinen, kylläkin epämielyttävä meno :=((
        Niin just. Loppuviikolla valmiina.Ja Otso tulis tietenkin pois sieltä jo keskiviikkona :=))))

mä jäädä pitemmäksikin aikaa jos musta ois seuraa?

• yks typy
        Otso kirjoitti:

mä jäädä pitemmäksikin aikaa jos musta ois seuraa?

sun kunnosta, miten hyvää seuraa mulle olisit?
        Eli löytyykö sitä kuntoa Otsolta? :=)))))

• Carmencita
        Otso kirjoitti:

sitten nähnyt mua? Se olin minä joka oli laskenut petäjän kylkeen ja sukset monella mutkalla. Aika vähänoloisesti oli porukkaa yllättävää kyllä.ei mitään ruuhkaa rinnebaareissa.Iltabailuissa nyt jonkin verran ja etupäässä naisia?????

sinulla on ollut vara mistä valita. ;-))

En minä nähnyt sinua telkussa, harmillista.
        Hitsi tämä netti, nyt vasta toimii taas, saa nähdä kuinka kauan.

• Savonmies

...vaikkei tää oo ees risukasa.

• sydänystävä

paistaakin nyt Savossa aurinko :)
        Hyvä että sulla ei ole risukasa fiilis ;))

• quistis

mut aurinko ei paista ja peilistä mua tuijottaa täysin outo olio:o(((((

• antza

....peiliä,se väärentää vanhetessaan...))))

• quistis
        antza kirjoitti:

....peiliä,se väärentää vanhetessaan...))))

kaikissa peileissä:o(Pahus alkoi vapaat ja mua oksettaa ja viluttaa!

• antza
        quistis kirjoitti:

...alkaa muutaman tunnin pääst vapaat...)))
        ei okseta,ei vit... ei kun viluta...))))
        hiukka jano on..)))) illal saunaan pääsee,
        jos pari kolme kepua kaupast hakis...))

• quistis
        antza kirjoitti:

siis kivaa tiedossa..Naapuri toi mun kissan kotiin.Oli löytynyt kuolleen heidän kuistin alta.Oli misu nukkunut pois.Surku:o((

• antza
        quistis kirjoitti:

siis kivaa tiedossa..Naapuri toi mun kissan kotiin.Oli löytynyt kuolleen heidän kuistin alta.Oli misu nukkunut pois.Surku:o((

....voi Sun kissaparkaa...((( mihin se oli kuollut,tiedätkö?? eipä Sun vapaat sit nin hyvin alkaneet...(((

• quistis
        antza kirjoitti:

....voi Sun kissaparkaa...((( mihin se oli kuollut,tiedätkö?? eipä Sun vapaat sit nin hyvin alkaneet...(((

oli jo 17-vuotias.Mä nyt kiukkuinen itselleni,kun päästin sen ulos viikko sitten.Hän kyllä hyvästeli mut.Olisinpa ottanut syliini....

• perskuti
        quistis kirjoitti:

Tämä on tätä, Quistis, Sul on mun luontoni.
        Ei nää paljoo peiliä vaihtamalla parane.
        Se on eteenpäin, se polvilleen menokin;=O))))

• yks typy
        antza kirjoitti:

Antza ota. Se ei jää siihen kolmeen kuitenkaan.
        Osta vaikka ykköskaljaa se kolme pulloo. Kyllä siitäkin hyvä olo tulee :=)))

• quistis
        perskuti kirjoitti:

mä en välitäkkään peileistä.Onks tukka hyvin ja näkyyks kello;o)))

• perskuti
        perskuti kirjoitti:

Olen todella pahoillani, en ollut lukenut
        tuota suru-uutista.

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Olen todella pahoillani, en ollut lukenut
        tuota suru-uutista.

mut silti itkettää.Kotona syntyi poika!

• Carmencita

varmaan sama outo olio joka katsoo minuakin aamuisin peilistä. Aika pelottavaa vai mitä!!
        ;-))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40129
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      115
      8532
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5980
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4578
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3845
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3582
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3141
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      32
      2838
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2428
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2252
    Aihe