1Pietarin kirje neljäs luku jae 1 eteen
aina kun kärsii oikeutensa tähden, niin ei tee yhtä ainutta syntiä,
ei edes alitajuista syntiä, eli oman luonteensa alitajuntainen puolustaminen(se voi nousta näkyville) sekä itselleen tai muille tai oman itsensä arvostaminen maallisesti,
halu saada hengellistä kunniaa ihmisiltä, ja muitakin on
toinen saarnaaja
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mikä on ihminen, joka ei tee syntiä, hän on tietämätön hyvän ja pahan tiedosta, kuten vauvan kaltainen hän on.
ymmärrys on vähintään näitä asioita:
epätäydellisen neuvon antaminen, kuten politiikassa, neuvo, vanhimmiston kokouksessa, neuvo minne kokoukseen hengellisissä kokouksissa kannattaa mennä,
neuvo tehdä syntiä pienessä asiassa, että tulisi pääsy synninteosta irti, kuten runkkaus, eli masturbointi (se tuottaa nöyryyttä, myös muut edut kuin nöyryys on siinä mahdollisia synninteon tekemisessä ymmärryksen jälkeen
ja kaikki ne epätäydelliset neuvot, joita Herra arvostaa - Anonyymi
1Joh.3:9 Biblia Jokainen, joka Jumalasta syntynyt on, ei se syntiä tee; sillä hänen siemenensä pysyy hänessä, ja hän ei taida syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. 1Kun.8:46. 1Aikak.6:36. Sananl.20:9. Saarn.7:21. 1Joh.1:8 Jos me sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
- Anonyymi
1Joh.2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi. Joh.13:15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt. 1Piet.2:21 Sillä siihen te olette kutsutut, koska Kristus kärsi teidän puolestanne, jättäen teille esikuvan, että te noudattaisitte hän jälkiänsä. Fil.2:5.
- Anonyymi
1Mooses 3jae 3 eteen
se, että he sitoivat yhteen fikunalehtiä ja tekivät itselleen peitteitä tarkoittaa
lihallista itsessään yrittämistä pois synnin teosta, ja tavoittelevat kunniaa luoduilta, hengellisessä ja maallisessa mielessä, koska ovat tehneet ihmisen ensimmäisen synnin - Anonyymi
Herra Jumalan ääni, joka käyskenteli Paradisissa, tarkoittaa joko Jumalan puhetta ilman ruumista tai sitten Jeesusta
- Anonyymi
Herra on puhunut minulle, että Hänellä on valtavat joukot sotaenkeleitä ja pahalla on vainrippeet niihin verrattuna, sillä ilman niitä Hän ei olisi mitään. koska pahan joukot voittaisivat heti HerraJumalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra on puhunut minulle, että Hänellä on valtavat joukot sotaenkeleitä ja pahalla on vainrippeet niihin verrattuna, sillä ilman niitä Hän ei olisi mitään. koska pahan joukot voittaisivat heti HerraJumalan.
näin se on, koska muuten Lucifer pääsisi heti tuhoamaan Luomakuntaa, liikkuuhan Hän lähes ajattomuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
näin se on, koska muuten Lucifer pääsisi heti tuhoamaan Luomakuntaa, liikkuuhan Hän lähes ajattomuudessa.
Mikael, sotaenkeleistä Suurin on 100 000 miehen vahvuinen sotaväkevyydessä, ku n Lucifer on 80 000 vahvuinen
Mikaelin päätehtävä on taistella häntä vastaan.
aina joskus arkkienkelille jää aikaa muuhunkn
hyvällä, eli Herralla on 4 50 000 vahvuista väkevyydessä, ja pahalla 2 sellaista
muut ovat 1000 vahvuisia ja kaikista pienimmät sotaenkelit vielä pienempiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Herra on puhunut minulle, että Hänellä on valtavat joukot sotaenkeleitä ja pahalla on vainrippeet niihin verrattuna, sillä ilman niitä Hän ei olisi mitään. koska pahan joukot voittaisivat heti HerraJumalan. <<
Raamattu ei todista väitettäsi oikeaksi, sillä siellä sanotaan, että Jeesuksen alle ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut. Siis myös pahan joukot ja kaikki, mitä olemassa on. Jeesus kielsi riivaajia puhumastakin ja ajoi niitä sikalaumaan, eivätkä ne mahtaneet mitään Korkeimman Pojalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Herra on puhunut minulle, että Hänellä on valtavat joukot sotaenkeleitä ja pahalla on vainrippeet niihin verrattuna, sillä ilman niitä Hän ei olisi mitään. koska pahan joukot voittaisivat heti HerraJumalan. <<
Raamattu ei todista väitettäsi oikeaksi, sillä siellä sanotaan, että Jeesuksen alle ovat enkelit ja vallat ja voimat alistetut. Siis myös pahan joukot ja kaikki, mitä olemassa on. Jeesus kielsi riivaajia puhumastakin ja ajoi niitä sikalaumaan, eivätkä ne mahtaneet mitään Korkeimman Pojalle.sen takia asia olisi niin, että Hera ei olisi mitään ilman valtavia joukkoja sotaenkeleitä, koska silloin Hänen suuunnitelmansa olisi epätäydellinen,
- Anonyymi
Lucifer on niin typerä omissa päämäärissään, niin, että se haluaa komentaa alamaisiaan saadakseen vieteltyä ihmisiä, muuten hän ehtisi paljon enemmän tulla maailmaa tuhoamaan, se haluaa kiduttaaa omia alaisiaan siis henkivaltoja, ja koska ei voi samaan aikaan tutkia ja tuhota, niin siihenkin kuluu aikaa,
hän haluaa vietellä sanoin ketä vain, sillä se ajattelee, että ehkä sanat toimvat paremmin kuin voima- Anonyymi
turha on asiaa "äärettömyyksiin" asti väitellä,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770