Monika lähti dramaattisesti toiselle puolelle maapalloa...…..Espooseen! Piti oikein huone varata Amandasta, kun Espoostahan on Helsinkiin niin kamalan piiiitkä matka. Bussilla noin puoli tuntia.
Monika lähti
6
192
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen salkkareissa sentään lähdettiin vähän kauemmas maailman ääriin kuten esim. Nakkilaan.
- Anonyymi
Monacoon ja Malagalle ne lähtevät ihan tuosta vaan, mutta eihän Helsingistä pääsekään lentokoneella Espooseen.
- Anonyymi
Välimatkat muutenkin aivan valtavat. Liisa/Kristiina asuu Hämeenlinnassa,kukaan ei vieraile siellä tai henkilöstä ei edes puhuta. Talen vanhemmat asuu Ruotsissa sama juttu, kukaan ei vieraile siellä,ei edes Tale. Ulla sen sijaan lentää kerran viikkoon Espanjaan.
- Anonyymi
Yhtä kaikki: sillä on kusinen jatta!
- Anonyymi
Teinipoika-Severi olis mielellään nuolassu puhtaaks.
- Anonyymi
Monica tuli Espoon asunnon rempan vuoksi Hesan Eiraan, majoittuakseen Amandaa. Kuten moni muukin Pihlajakadun asuja majoittuu...
Tosiaan Dahlian kommentin mukaan tuntui, kuin olisi toisella puolen maapalloa, kun asuu Espoossa.
Mutta missä on Magnus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17617- 48526
- 36526
- 25515
- 43492