Monika lähti dramaattisesti toiselle puolelle maapalloa...…..Espooseen! Piti oikein huone varata Amandasta, kun Espoostahan on Helsinkiin niin kamalan piiiitkä matka. Bussilla noin puoli tuntia.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ennen salkkareissa sentään lähdettiin vähän kauemmas maailman ääriin kuten esim. Nakkilaan.
- Anonyymi
Monacoon ja Malagalle ne lähtevät ihan tuosta vaan, mutta eihän Helsingistä pääsekään lentokoneella Espooseen.
- Anonyymi
Välimatkat muutenkin aivan valtavat. Liisa/Kristiina asuu Hämeenlinnassa,kukaan ei vieraile siellä tai henkilöstä ei edes puhuta. Talen vanhemmat asuu Ruotsissa sama juttu, kukaan ei vieraile siellä,ei edes Tale. Ulla sen sijaan lentää kerran viikkoon Espanjaan.
- Anonyymi
Yhtä kaikki: sillä on kusinen jatta!
- Anonyymi
Teinipoika-Severi olis mielellään nuolassu puhtaaks.
- Anonyymi
Monica tuli Espoon asunnon rempan vuoksi Hesan Eiraan, majoittuakseen Amandaa. Kuten moni muukin Pihlajakadun asuja majoittuu...
Tosiaan Dahlian kommentin mukaan tuntui, kuin olisi toisella puolen maapalloa, kun asuu Espoossa.
Mutta missä on Magnus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2281046Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "219801- 69696
- 56638
- 64566
- 85553
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513Rekkawelinehkä
Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 237499