Nyt on kaksi vaihtoehtoa

Anonyymi

joko olen tulossa harhaiseksi tai sitten sä oot olemassa mulle. Molemmat kelpaa, kunhan sä oot. Hyvää yötä.

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet tulossa harhaiseksi.

• Anonyymi

Niin kai sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai sitten.

Perun ettei tuo alempi vastaaja saa sut. Olin tosin eka tässä huutokaupassa.

• Anonyymi

Sinä ja minä tiedämme totuuden. Meillä on käsittämätön yhteys.Miten tämä yhteytemme olisi muuten mahdollista?
      Voimme mennä hetkeksi etäämmälle toisiatamme, mikäli haluat niin?
      Me olemme kokeneet yhdessä sen valtavan rakkauden energian, intohimon, lämmön. voiman. Minä olen hyväksynyt tämän ja onnellinen, että se olet juuri sinä.

Kiitos.

Tiedätkö mitä?

NYT SAA TUULETTAA, NYT SAA TUULETTAA!

• Anonyymi

Ei kun kyllä mä ehdin jo valita nuo harhat - ne nimittäin katosi ne harhat, tajusin, että upposin haavemaailmaan liikaa hetkeksi

• Anonyymi

mutta vielä siltä varalta, että jos jokin jossain olisikin totta niin: Etäämmälle en kyllä haluaisi :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun kyllä mä ehdin jo valita nuo harhat - ne nimittäin katosi ne harhat, tajusin, että upposin haavemaailmaan liikaa hetkeksi

Huomenta, Ajattelin heti näin aamutuimaan ottaa selvää sinun tuulista. Millä tuulella olet herännyt? Mietin tässä. myös eilistä iltaa ikään kuin siinä olisi ollut jotain kummallista, jopa omituista. Tapasin eilisiltana edelle ehtineet julkkiksesi, nuo keskenkasvuiset harhasi.
        En vain siitä saanut selvää, että tulivatko he luokseni omasta tahdostaan, vaiko sinun.
        Näin, kun sinä tiedät minusta niin paljon, tai ainakin vähän, mutta silti et sitä sitä tiennytkään, että nuo epämukavat riitapukarit häiritsivat minua. Eivat he minua totelleet kun heitä kehotin lähtemään, olinhan heille kuin pelkkää ilmaa.
        no, lopulta he läksivät tiehensä, eivätkä enää koskaan palanneet minun keskittymistäni häiriköimään .
        Mikäli nyt olisin luonasi... näin kun.. sinulle aamukahvin sänkyyn!
        Hyvää syntymäpäivää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta vielä siltä varalta, että jos jokin jossain olisikin totta niin: Etäämmälle en kyllä haluaisi :)

Halaus : )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta, Ajattelin heti näin aamutuimaan ottaa selvää sinun tuulista. Millä tuulella olet herännyt? Mietin tässä. myös eilistä iltaa ikään kuin siinä olisi ollut jotain kummallista, jopa omituista. Tapasin eilisiltana edelle ehtineet julkkiksesi, nuo keskenkasvuiset harhasi.
        En vain siitä saanut selvää, että tulivatko he luokseni omasta tahdostaan, vaiko sinun.
        Näin, kun sinä tiedät minusta niin paljon, tai ainakin vähän, mutta silti et sitä sitä tiennytkään, että nuo epämukavat riitapukarit häiritsivat minua. Eivat he minua totelleet kun heitä kehotin lähtemään, olinhan heille kuin pelkkää ilmaa.
        no, lopulta he läksivät tiehensä, eivätkä enää koskaan palanneet minun keskittymistäni häiriköimään .
        Mikäli nyt olisin luonasi... näin kun.. sinulle aamukahvin sänkyyn!
        Hyvää syntymäpäivää!

ei mulla kyllä mitään synttäreitä nyt oo :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halaus : )

Toinen :)

• Anonyymi

Olen olemassa sinulle ja sinua varten T. Naiselta M.

• Anonyymi

Tunnistitko hänet palstalta?

• Joskus toivoisin itsekin leijuvan vain pois ajatuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe