Keskustellaan minusta ja elämästäni

Anonyymi

Olen ikäni työttömänä ollut, kouluja käymätön ja yksinäinen ihminen. Saa kysyä mitä haluaa.

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paljonko on ikää?

Joitakin kouluja olet varmaankin käynyt, kun osasit virheetöntä suomea kirjoittaa aloitukseen. Vai kirjoittiko joku puolestasi?

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi

31 vuotta. No peruskoulut käyty ja siihen alle vuosi iltalukiota päälle joka jäi kesken kun ei vaan kiinnostanut. Eli nykyajan mittapuulla olen vissiin kouluja käymätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

31 vuotta. No peruskoulut käyty ja siihen alle vuosi iltalukiota päälle joka jäi kesken kun ei vaan kiinnostanut. Eli nykyajan mittapuulla olen vissiin kouluja käymätön.

Jaha, minulla on parikymmentä vuotta enemmän mittarissa.

Jotkut eivät ole saaneet peruskoulua suoritettua, joten ihan alinta tyyppiä koulutustaustasi ei ole. Miten kävi asevelvollisuuden kanssa?

Jos lukio ei jaksanut kiinnostaa, niin eikö sitten ammatilliselta puolelta löydy mitään?

Pitkäaikatyötön

• Anonyymi

"Keskustellaan minusta ja elämästäni"

En nyt kyllä ihan ymmärrä mitä pointtia tuossa olisi?
      Millä tavalla olet niin erinomainen tai ihmeellinen että ihan pitäisi kiinnostua keskustelemaan?
      Tuossahan tuo tuli: kouluja käymätön ja yksinäinen ihminen. Yksi varmasti kymmenistä tuhansista suomalaisista. Mitä tästä nyt pitäisi saada revittyä?

• Anonyymi

Millä ilveellä olet oikein saanut aikasi kulumaan? Onko harrastuksia?

Itse olen ollut töissä ja opiskellut kaksi ammattia, neljällä eri alalla töitä tehnyt, välillä työttömyyspätkiäkin ja erilaisia työllisyys kursseja. On lukihäiriöö, hahmotus vaikeuksia ym. niin ettei ole helppoa ollut. Harrastukset siihen päälle vielä. Enkä ole yksinäinen. Ikä alkaa vähän painaa eikä kolhuiltakaan ole vältytty.

Miten voi elää noin ettei mitään tavoitteita aseta itselleen ja yritä? Oletko pata laiska?

• Anonyymi

Juu on vaikka minkälaista. Ihan kaikki muu kiinnostaa kuin se, että pitäisi ottaa vastuuta ja tehdä jotain muidenkin eteen. Kesäyöt on mahtavia viettää ulkona auringon nousuun asti ja sitten nukkumaan. Minä en näe elämälläni muuta tarkoitusta kuin elämän itse. Elän aikani ja kuolen sitten pois, mitätön kärpäsen paska maailmankaikkeudessa kuten kuka tahansa meistä muistakin. Ajan täällä maailmassa voin käyttää jotenkin hyödyllisesti omaa parastani ajatellen. Toinen homma on etten pysty ajattelemaan tulevaisuutta. Näen vain sinne minne silmät kantavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      190
      2661
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      33
      2285
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      207
      2259
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      269
      1741
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      143
      1371
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1224
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1178
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1062
    9. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1030
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      957
    Aihe