Missä saatte parhaiten tavarat myytyä, kun perinteiset kivijalka-kirpparit eivät vedä yhtään, olisin kiitollinen tiedoista, muutto ???
Missä nopeasti tavarat rahaksi
4
228
Vastaukset
- Anonyymi
Missä tahansa kauppa käy, jos hinta on oikea.
- Anonyymi
Tiedetään, mutta missä nopeinta menoa ? Saisko asiallisia vastauksia, kiitos.
- Anonyymi
Ei muuten pidä paikkaansa, on ollut 100 e tuotteita kahdella eurolla ja hyväkuntoisia ja niin vain kotiin tuli takaisin. Pitääkö aina kettuilla, eikö voi vastata asiallisesti, valitettavasti minullakaan ei ole antaa vinkkejä.
- Anonyymi
Kyllä nämä sanomalehtien pikkuilmoituksissa ilmoittlevat ostavat eränä melkein mitä tahansa. Hinta vaan on melko vaatimaton, mutta toki heidänkään ei paljoa kannata maksaa, kun pääosin kirppiksillä myyvät roiniaan eteenpäin. Hyvä keino päästä tavarsta eroon on myös lahjoittaa niitä johonkin kolmannen sektorin ylläpitämään kirpputoriin. Näitähän on esim. Fida, Pelastusarmeija, SPR-KOntit sekä joka paikkakunnalta löytyvät kierrätyskeskukset. Hyvän hinnan saaminen käytetystä tavarsta edellyttää aikaa, tietoa markkinoista ja tuotteista sekä niistä satavissa olevista hinnoista. Sitä ei aloittajalla taida olla, vaan jonkun pitäsi vaan antaa rahaa hänen romuistaan ilman, että joutuu näkemään vaivaa ja opettelemaan asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314034- 442751
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422725- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142283- 381989
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481662Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643- 1411497