Lähtikö Kuznetsov?

27

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Putten käsky matruuseille kuului: Pankaa Kuzze äkkiä tulille tai Siperia kutsuu.

    • Anonyymi

      Taas oltu humalassa töissä sillä ei Venäjää kestä venäläinenkään selvin päin.

    • Venäjä upotti kuivatelakan sekä sytytti lentotukialuksen .

      Siellä suunnitellaan uusia aseita jotka Vlad the Seiväs julkistaa uuden vuoden jälkeen Torilla. Josta ne hinataan sulattamoon.


      - Jokaisen Maatuskan sisältä löytyy pieni Putte!

      • Anonyymi

        ketku harhailee.

        Kuivatelakan upottaminen ja miten se tehdään?

        Sytyttääkö ketku?

        MUAHAHAHAHAHAHAHAHA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketku harhailee.

        Kuivatelakan upottaminen ja miten se tehdään?

        Sytyttääkö ketku?

        MUAHAHAHAHAHAHAHAHA

        Vaan ei kellu telakka enää ei...…
        Huutonaurua!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ei kellu telakka enää ei...…
        Huutonaurua!!!!!

        Korjaus edelliseen:

        Hullunnaurua!!!!!

        Upposi kuin F-35 tyyneenmereen.

        Huutonaurua!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaus edelliseen:

        Hullunnaurua!!!!!

        Upposi kuin F-35 tyyneenmereen.

        Huutonaurua!!!!!

        ''MUAHAHAHAHAHAHAHAHA''
        Siinä esimerkki hullun naurusta.....

        Mutta mitä muuta voi odottaakaan tyypiltä joka kehuskelee itse keksityllä koulutuksella, jota ei edes ole olemassa?
        Huutonaurua!!!!!


    • Maa joka kuljettaa valtion autoilla säteilyn saaneita ruumiita ympäri Venäjää muovipusseissa onnistuu kuivatelakan upottaminen.

      Uutta telakkaa sekä uutta lentotukialusta tuskin saavat aikaiseksi.
      Neukku tekniikalla mennään seuraavatkin 50v.

      Hip hurray, perunaa tuskin mutta ainakin kaalia ensi kesänä tulee....sano Igor

    • Anonyymi

      Puntarpäät hei, Venäjä toimitti Ugin telakalle uivan telakan jo 60-luvulla.

      Vladimir muuten sanoi noista lentotukialuksista, emme tarvii sellaisia, tarviimme aseita joilla ne upotetaan ja kuinka oikeassa hän taas olikaan.

    • Anonyymi

      Siellä on luultavasti jonkunmoinen nippu sähkökaapeleita palanut, eristeet ovat hiiltyneet tai sulaneet. Mahdollinen korjaustyö kaiketi muuttui taas entistäkin laajemmaksi ja vaikeammaksi. Onkohan jo kyseenalaista tuon aluksen käyttöön saaminen?

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Parhaat päivänsä nähnyt lentotukialus on tehnyt vain kuusi pidempää matkaa. Vuonna 2016 alus matkasi Syyriaan, jossa kolme venäläishävittäjää syöksyi mereen yrittäessään laskeutua sen kannelle.

      Tuohon ei eläin pysty mutta ihan hyvä saavutus venäläisiltä.
      Parempaankin olisi pystytty mutta hävittäjät loppuivat.

      • Anonyymi

        Onko se tehnyt yhtään matkaa ilman hinausta, joka paikassahan se on nähty vaijerin jatkona.


    • Anonyymi

      Venäjä on panostanut ohjuksiin, joilla upotetaan alus kuin alus. Alusten omasuojat eivät ehdi mukaan alkuunkaan.
      Lentotukialuksia on käytetty terroritoimintaan pieniä valtioita vastaan, jolloin vastaiskun mahdollisuus on minimaallinen, nykyään tuokin alkaa olla historiaa.

      Lentotukialusta ei tarvii edes upottaa toimintakyvyn eliminoimiseksi.

      • Anonyymi

        Niin, venäläistä lentotukialusta.


      • Anonyymi

        Riittää, kun vie sen venäläiselle telakalle korjattavaksi ja se on hetkessä toimintakyvytön.


    • Anonyymi

      Venäjän ainoalla lentotukialuksella Amiraali Kuznetsovilla on syttynyt tulipalo korjaustöiden aikana Murmanskissa.

      Venäjän valtiolliset uutistoimistot Tass(siirryt toiseen palveluun) ja Ria Novosti(siirryt toiseen palveluun) kertovat, että loukkaantuneita on ainakin kymmenen ja ainakin seitsemän heistä on sairaalahoidossa.

      Uutistoimisto Interfax(siirryt toiseen palveluun) puolestaan kirjoitti aluksi, että kolme henkilöä on kateissa. Nämä olivat ruumassa palon syttymishetkellä eikä heihin saatu yhteyttä. Sittemmin kaksi on löydetty(siirryt toiseen palveluun) elossa ja kateissa on enää yksi, Interfax kertoo.20 on edelleen kateissa.

      Palo syttyi alustavien tietojen mukaan aluksen ensimmäisessä voimayksikössä, jossa tehtiin hitsaustöitä.

      Aluksi palo raivosi 20 neliömetrin alueella ja laajeni sitten 120 neliömetrin alueelle. Interfaxin mukaan(siirryt toiseen palveluun) palo levisi laajimmillaan noin 600 neliömetrin alueelle. Liekkejä tukahdutetaan vaahdolla. Sakea savu on vaikeuttanut sammutustöitä, mutta palo on uutistoimistojen mukaan saatu rajattua.

      Aluksella ei ollut ammuksia tai aseistusta eikä WC pönttöjä.

    • Anonyymi

      Nimiz luokan alukset ovat yleisiä usa:ssa mutta venäjällä ei ole mitään.

      Ei edes sairaalalaivaa.

    • Anonyymi

      Putin on sanonut että venäjä ei tarvitse lentotukialuksia että laittaaneeko nyt admiraalia sen verran kuntoon että sillä pääsee romuttamolle. Alus on alunperin ranskalainen

    • Anonyymi

      Lentotukialusta ei tarvii edes upottaa toimintakyvyn eliminoimiseksi.

      Snadi GPS häirintä ja Nimiz hoitelee itsensä välimeren tai persianlahden pohjaan.

      Halpa dronen torjunta on jenkeille ylivoimainen rasti. ;D

    • Anonyymi

      Ukraina rakensi Kuznesovin, Venäjän tietotaito riittää vain sen romuttamiseen.

      • Anonyymi

        Jääpähän Ukrainalle voimia itä-Ukrainasta pakenemiseen.


    • Anonyymi

      Miksi Sputnik ei uutisoinut tapausta?
      Heheheheeeeee

    • Anonyymi

      Maailman aseistariisujien paras ystävä on - ruoste.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe