Lämminveriset

suski

Muistaako kukaan hevossarjaa Lämminveriset? Tuli maikkarilta n.vuona -95.
Sarjassa oli kyseessä Ypäjän hevosopistolla opiskelevista nuorista naisista ja tapahtumat perustuivat siihen, kun he opiskelivat ratsastuksen ohjaajiksi.
Muistaako kukaan? Olen jäänyt hirvittävästi kaipaamaan kyseisä sarjaa, josta näytettiin muistaakseni 10 jaksoa.
Sarja oli erilainen, koska se näytti suhteellisen totuudenmukaisesti millaista elämä hevosten kanssa on ja kuinka paljon pitää tehdä työtä, että osaa ratsastaa saati sitten opettaa toisia ratsastamaan. Kyllähän televisiosta on tullut näitä hevossarjoja, mutta niissä pikkutytöt seikkailevat tallilla ja ottavata tallin hevosen maastolenkille.. kun ei se mene niin...
Pistäkää kommenttia kyseisestä sarjasta: lämminveriset.

39

7260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henni8

      itsekin olen kaivannut sarjaa.. oli tosi hyvä, vaikka en hevsohullu olekaan..pitäisi laittaa maikkarille palautetta että uusintana kiitos, tuleehan tuolta muitakin uusintoja..:)

      • Suski

        Olen pistänyt jo palautetta maikkarille, kun alkaa tympimään nuo salkkareitten kesäuusinnat ja frendien uusintojen uusintojen uusinnat.. kun perjaatteessa lämminveriset kuuluisi samaan kategoriaan kun Käenpesä ja siihen se sitten jääkin oikeastaan... Kauniita ja Rohkeita & Tunteita ja Tuoksuja tulee kyllä tarpeeksi Salattujen elämien kanssa.. mutta niinkun jo taisin 100 kertaa mainita on Lämminveriset erilainen sarja.
        Kiva kun joku muukin muisti, etten ole ainoa.. sitten voikin jo alkaa miettiä mielenterveyttä jos olisin ollut ainut joka sen muisti. :)


    • Marianne II

      Lämminveriset oli yksi parhaimmista sarjoista, joita nuoruudessani näin.

      Mielelläni näkisin uudelleenkin!!!

      • Suski

        Pistin Maikkarin 3 päähenkilölle (tai siltä niiden nimikkeet kuulostivat) mailitse viestiä kyseisestä sarjasta ja sen uusinta mahdollisuuksista, kun palautteen anto kaavake ei toiminut. Nyt sitten vaan odottelemaan, että pääkihot ehtivät sähköpostilleen.

        Lämminveriset oli ja on paras sarja myös mitä olen koskeen nähnyt.


      • henni8
        Suski kirjoitti:

        Pistin Maikkarin 3 päähenkilölle (tai siltä niiden nimikkeet kuulostivat) mailitse viestiä kyseisestä sarjasta ja sen uusinta mahdollisuuksista, kun palautteen anto kaavake ei toiminut. Nyt sitten vaan odottelemaan, että pääkihot ehtivät sähköpostilleen.

        Lämminveriset oli ja on paras sarja myös mitä olen koskeen nähnyt.

        minäkin palautetta,että olis kiva nähdä sarja uudelleen. Voisi sitten nauhoittaa sen itselle


      • Suski
        henni8 kirjoitti:

        minäkin palautetta,että olis kiva nähdä sarja uudelleen. Voisi sitten nauhoittaa sen itselle

        Hyvä etät joku muukin pisti palautetta Maikkarille! Eivät pidä mua ainoana tärähtäneenä. :D Ei vaan...
        Olen suunnitellut kanssa, että nauhoitan koko sarja, kun tulee.. mieluusti vielä vaikka dvd:ille niin jää pidemmäksi aikaa "eloon" sarja.


      • Suski
        Suski kirjoitti:

        Hyvä etät joku muukin pisti palautetta Maikkarille! Eivät pidä mua ainoana tärähtäneenä. :D Ei vaan...
        Olen suunnitellut kanssa, että nauhoitan koko sarja, kun tulee.. mieluusti vielä vaikka dvd:ille niin jää pidemmäksi aikaa "eloon" sarja.

        Hyviä uutisia kaikille Lämminveriset tv-ohjelmaa kaipaaville!! Maikkarilta tuli palautteeseeni vastaus jossa luvattiin, että sarja esitetään uusintana ensi kesänä! Ongelma vaan on, että joudutaanko odottamaan vuosi vai puolitoista.. pääasia, että asia on mennyt läpi ja saamme sarja televisioon!


      • laukkaa
        Suski kirjoitti:

        Hyviä uutisia kaikille Lämminveriset tv-ohjelmaa kaipaaville!! Maikkarilta tuli palautteeseeni vastaus jossa luvattiin, että sarja esitetään uusintana ensi kesänä! Ongelma vaan on, että joudutaanko odottamaan vuosi vai puolitoista.. pääasia, että asia on mennyt läpi ja saamme sarja televisioon!

        Tätä sarjaa olen monesti kaipaillut myös..en hyvin muista enää tapahtumia, mut muistan että oilin ihan koukussa ja odotin aina iltapäiviä ja sarjan alkua! En ole koskaan ollut heppahöperö, mut hyvä oli...sit toiseks muistaaks joku täyttä laukkaa sarjan, eiks sekin samoihin aikoihin tullut...se oli hyvä!!


      • Suski
        laukkaa kirjoitti:

        Tätä sarjaa olen monesti kaipaillut myös..en hyvin muista enää tapahtumia, mut muistan että oilin ihan koukussa ja odotin aina iltapäiviä ja sarjan alkua! En ole koskaan ollut heppahöperö, mut hyvä oli...sit toiseks muistaaks joku täyttä laukkaa sarjan, eiks sekin samoihin aikoihin tullut...se oli hyvä!!

        Mä en kyllä itse muista sarjaa täyttä laukkaa.. mistä se kertoi... on kiva saada uusia-vanhoja sarjoja maikkarille, kun oikeasti, ei niitä Frendejä jaksa enää katsoa.. tai mä en ainakaan jaksa.


      • henni8
        Suski kirjoitti:

        Mä en kyllä itse muista sarjaa täyttä laukkaa.. mistä se kertoi... on kiva saada uusia-vanhoja sarjoja maikkarille, kun oikeasti, ei niitä Frendejä jaksa enää katsoa.. tai mä en ainakaan jaksa.

        olis myös kiva nähdä uusintana


      • Suski
        henni8 kirjoitti:

        olis myös kiva nähdä uusintana

        Miks mä en muista kumpaakaan sarjaa... kuvailkaa!


      • Kurre
        Suski kirjoitti:

        Hyviä uutisia kaikille Lämminveriset tv-ohjelmaa kaipaaville!! Maikkarilta tuli palautteeseeni vastaus jossa luvattiin, että sarja esitetään uusintana ensi kesänä! Ongelma vaan on, että joudutaanko odottamaan vuosi vai puolitoista.. pääasia, että asia on mennyt läpi ja saamme sarja televisioon!

        Minäkin muistan kyseisen sarjan, ja vanhana heppahulluna tykkäsin siitä paljon! Hieno juttu, että uusivat sen!


      • suski
        Kurre kirjoitti:

        Minäkin muistan kyseisen sarjan, ja vanhana heppahulluna tykkäsin siitä paljon! Hieno juttu, että uusivat sen!

        Tuli uusi maili, kun niin monella pääkiholle pistin mailia, että Lämminveriset sarja uusitaan 3.7 alkaen.. eli kesää odottaessa on sentään joku muukin tavote, kun vaan se kesä ja loma koulysta. :D


      • minski84
        suski kirjoitti:

        Tuli uusi maili, kun niin monella pääkiholle pistin mailia, että Lämminveriset sarja uusitaan 3.7 alkaen.. eli kesää odottaessa on sentään joku muukin tavote, kun vaan se kesä ja loma koulysta. :D

        minäki laitoin joskus palautetta et ois kiva nähä uudestaa tää sarja..muistan ku tuli ekaa kertaa telkkarist ni jäin iha koukkuu..oli kyl hyvä sarja!hyvä vaa jos tulee uudestaa telkkarist..mut oon miettiny monesti et mikis tääkää ei voi tulla dvd:lle!! joo ja itekki tosissaa jo täynnä noita kesäsi näytettävii uusintoja salkkareista!!! saavat nyt kyl tehä meille palveluksen ja näyttää tän sarja uudestaa:):)


      • oli hyvä
        minski84 kirjoitti:

        minäki laitoin joskus palautetta et ois kiva nähä uudestaa tää sarja..muistan ku tuli ekaa kertaa telkkarist ni jäin iha koukkuu..oli kyl hyvä sarja!hyvä vaa jos tulee uudestaa telkkarist..mut oon miettiny monesti et mikis tääkää ei voi tulla dvd:lle!! joo ja itekki tosissaa jo täynnä noita kesäsi näytettävii uusintoja salkkareista!!! saavat nyt kyl tehä meille palveluksen ja näyttää tän sarja uudestaa:):)

        Huomasithan vuosiluvun? Sarja on siis uusittu 2005 ja ei varmaan näytetä ihan heti. Vaikka sarjasta kiinnostuneita onkin, voi olla, ettei olisi tarpeeksi markkinoita dvd:lle.


      • sarnos
        oli hyvä kirjoitti:

        Huomasithan vuosiluvun? Sarja on siis uusittu 2005 ja ei varmaan näytetä ihan heti. Vaikka sarjasta kiinnostuneita onkin, voi olla, ettei olisi tarpeeksi markkinoita dvd:lle.

        jeps=)


      • Rutanen
        Suski kirjoitti:

        Hyvä etät joku muukin pisti palautetta Maikkarille! Eivät pidä mua ainoana tärähtäneenä. :D Ei vaan...
        Olen suunnitellut kanssa, että nauhoitan koko sarja, kun tulee.. mieluusti vielä vaikka dvd:ille niin jää pidemmäksi aikaa "eloon" sarja.

        Jess,jos/kun sarja tulee nauhoita mullekin dvd:lle. Äsken laitoin palautetta Maikkarille että uusinta esitettäis. -Rutanen-


    • yksi.muistamaton.

      muistaako kukaan tapahtuiko kyseisessä sarjassa hevostallilla murha jota selviteltiin?

      • katsoin silloin

        Ei tapahtunut. Ainoa kuollut oli yksi hevonen, joka jouduttiin lopettamaan sairastumisen vuoksi. Muuten sarja keskittyi enemmän ihmissuhdesotkuihin.


    • MK

      SARJASTA KUULLAAN VIELÄ ! ;) malttakaahan...

    • Melina13123t5246

      Milloin? Onko kenelläkään tietoa DVD:stä, tai sattuisiko jollakin olemaan mahdollisuuksia levittää torrentina? Yritin kovasti haeskella ympäri nettiä jotain toimivaa torrentia, mut eihän niitä löytynyt.. Löytääkö joku muu?

    • jessicaponi69

      ite lovetan heppoi

    • riutuva romantikko

      Lämminveriset voi ottaa lähinnä viihteenä - mikään hyvä opetussarja ei ollut. Siinä oli paljon virheitä. Ärsytti myös, kun Henkka raiskasi Mariannen, eikä joutunut siitä minkäänlaiseen vastuuseen.

    • Mirkku

      Se olis kyl kiva nähdä taas. Siinähän oli aika paljon kaikkee muutaki, ku heppoi, esim. se bändi. Pitäiskö laittaa taas pyyntö MTV3:lle?
      Ei nykyään tule hirveesti sarjoja nuorille. Ei ainakaan heppasarjoja.
      Enkä mä löytäny siitä mitään DVD:täkään....

    • coco3

      Mie laitoin mtv:lle palautetta uusittavaks. Olin 2005 vielä niin nuori etten enää edes kunnolla muista mitä sarjassa tapahtui.

    • ana7

      Laitoin myös maikkarille palautetta että toivoisin sarjan uusittavan. Tehkää kaikki muutkin niin ja vielä pariin kertaan eri aikoina ;)

    • hevosnainen3

      Hei mäki laitoin palautetta sarjan uusimisesta! :) olen joskus aikaisemminkin laittanut. Eiköhän me se vielä ruutuun saaha, ja sit äkkiä nauhalle..

    • ratsastaja3

      Katsoin sarjan taas kerran vhs:ltä. Lähinnä viihdettä se on, ei mikään opetussarja todellakaan. Sarjan tekijöillä on mennyt vähän suomenhevoset ja lämminveriset sekaisin, koska Misty oli selvästi suokki ja muka astutettu saksalaisella Rothchildillä. Paljon virheitä, paljon ärsyttävyyksiä, mutta viihteenä ok.

    • poni

      Tämä sarja tulossa DVD:lle helmikuussa 2014! :)

    • Sansku

      DVD näyttää olevan enimmäkseen loppuunmyyty tai ole vielä saatu nettikauppoihin. Helsingin kaupunginkirjastoon oli tarjottu pari viikkoa sitten, mutta he eivät ottaneet valikoimiin. Tämän vastasivat minulle juuri, kun kysyin. Ilmeisesti olettavat, ettei olisi kiinnostuneita lainaajia.

      Kannattaa kysellä kirjastoista itse kukin, jotta ottaisivat valikoimiin! Vaikuttaa kuitenkin sen verran kysytyltä tavaralta.

    • Jjlkcjnvhjk

      Lämminveriset tv-sarja, juu muistan, mun mummo ja täti ovat vähä tähtenä siinä sarjassa, oon nähny koko sarjan, mut ei mun isoäiti kuitenkaan mikään näyttelijä ole, näköjään vaan sattunu kameran eteen, tätistä en oo varma, oliskos valittu, ei kuitenkaan mainita näyttelijä tiedoissa mitään, ellei si joku pikku rooli oo? Täytyis se saada, muiston takia, mun mummosta ja tätiä mukava katella.

    • Jjlkcjnvhjk

      En oo sarjan fani mitenkään, muiston takia vaan vois kerätä omiin kokoelmiin.

      • anssiiiiiii

    • Anonyymi

      Tilasin juuri dvd:n, ihanaa ajan kuvaa 90-luvulta =) Huvittaa kun tupakkaa vedellään ihan huolella hevosten lähelläkin :D oli lempparisarja teininä ja onhan tätä kiva katella vieläkin

    • Anonyymi

      Lämminveriset on nyt dvd.nä :)

    • Anonyymi

      muistan oliko toi vuos 95 vai 96 kun tuli....

    • Anonyymi

      1996 toi tuli vai 1995 sais tulla dvdeena

    • Anonyymi

      TÄÄ UUSINTAKIERROKSELLE OLI KYL LOISTAVA

    • Anonyymi

      MUISTAN TÄN JOKSENKIN HÄMÄRÄSTI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe