Esimerkiksi toimeentulo, terveydenhuolto, vanhusten kohtelu ym. En varmaan sopisi Perussuomalaisten pöytäseuraan.
Minua pelottaa enemmän arkiset asiat kuin ISIS äitien lapset
17
<50
Vastaukset
Hienoa, miksi et sitten ilmoita noista huolistasi puolueellesi, edustajillesi, vaan pohdit sopisitko Perussuomalaisten kanssa samaan pöytään.
- Anonyymi
Minä en edes haluaisi persujen oppositiopöytään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en edes haluaisi persujen oppositiopöytään.
Göbbellsin näköinen jätkä nieleksimässä vastapäätä pistävä katse silmissään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Göbbellsin näköinen jätkä nieleksimässä vastapäätä pistävä katse silmissään...
Kafkamainen kauhuskenaario persujen hallitsemasta Suomesta. Suomen kansalaisuus osoitetaan hyväksyttävästi vain persujen jäsenkirjalla, joka myönnetään todistettavasti seitsemättä suomalaista sukupolvea edustaville kansalaisille. Muut kaasutetaan erityisistä syistä hengiltä tai lievemmässä tapauksessa karkoitetaan maasta, ellei heitä voi käyttää hyödyllisenä työvoimana erikseen tarkoitukseen rakennetuilla keskitysleireillä.
On siinä saatana papinkirjoissa kaivelemista, jos tuollainen kauhukuva toteutuisi.
Parasta pitää persut pois vallan kahvasta. Se on niille itselleenkin loppupeleissä parasta, vaikka ne ei itse sitä vielä tajua. - Anonyymi
En ole. Jos olisin tuolla perusteella persujen pöydässä, olisin muilla samankaltaisilla perusteilla samaan aikaan myös monien muidenkin pöydässä.
Ajattelen itse ja syön omassa pöydässäni. - Anonyymi
Persuthan oli tosiaan pakolaiskriisiä järjestämässä 2015.
- Anonyymi
Ei minuakaan huoleta yhtään se, jos jossain kauppakeskuksessa kuulemani ”Allahu Agbar!” kiljahdus jää viimeiseksi muistokseni tästä maailmasta, vaan se, että missä marketissa on halvimmat tomaatit! :)
- Anonyymi
Useimpia ihmisiä ei huoleta varmaankaan tuo marginaalinen pelon aihe, jota eräät tahot provokatiivisessa mielessä tuovat korostetusti esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimpia ihmisiä ei huoleta varmaankaan tuo marginaalinen pelon aihe, jota eräät tahot provokatiivisessa mielessä tuovat korostetusti esiin.
Ei varmaankaan. Mutta voi olla että niitä kahta kuolonkorisevaa puukotettua Turun torilla harmitti ihan sata prosenttisesti maahanmuuton rikkaus? :)
Aatteleppas omalle kohalles! ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan. Mutta voi olla että niitä kahta kuolonkorisevaa puukotettua Turun torilla harmitti ihan sata prosenttisesti maahanmuuton rikkaus? :)
Aatteleppas omalle kohalles! ;)Välttelen vaarallisia paikkoja.
- Anonyymi
Minä taas en uskalla lähteä kotoani vaan tilaan pitsalähetillä ruuat kotiin. Näin tekevät kuulemma vääräuskoiset muslimitkin.
- Anonyymi
Minä en uskalla autolla ajaa, siitä voi tulla sakko. Minä en uskalla töihin mennä siellä voi tulla lakko...ja Halla-Aho panssarivaunuineen.
Halla-ahohan on ehdottanut lakkojen purkamiseksi sotilasjunttaa ja panssarivaunujen ajamista kaduille.
- Anonyymi
Tämähän on vain järkevää. Todennäköisyys että jäisi ISIS-pomittajan alle on aika häviävän pieni. Persut eivät vain ymmärrä todennäköisyyksiä ja tästä syystä heistä joku muslimi on ihan hirveä ongelma. Hyvä jos todellisuudessa ovat edes muslimia ikinä nähneet.
Paljon enemmän kannattaa pelätä esimerkiksi ylinopeutta ajavaa Skoda-kuskia. Sellaisen alle kuoleminen on paljon todennäköisempää kuin ISIS-pommittajan.- Anonyymi
Teuvo näkee läheltäkin.
- Anonyymi
Toimeentulo on taattu sharian laissa jossa ei ole sosiaalitukia vuokratukia eikä eläkkeitä mutta kaikki hoidetaan koska
käytössä on almut
Näin verorahoja ei tarvita eikä basaareissa ole edes kirjanpitoa, kaikki pärjäävät tai saavat almuja - Anonyymi
Tekstissä sanotaan että Al-Holin leiri on lapsille varsinainen terrorismihautomo. "Mitä nopeammin leiri tyhjenee ja lapset saadaan sieltä psykiatrisen avun piiriin, sen parempi koko läntiselle maailmalle.
Nyt Isis-vaimojen kohtelua leimaa kostomentaliteetti. Se ei ole sivistysvaltion eikä sivistyneiden ihmisten tapa vastata vihaan ja vääryyksiin.
On sääli nähdä täällä kotimaassa, mihin perussuomalaisten poliittinen nousu on johtanut."
Suomessa on tälläkin hetkellä omasta kotimaisesta väestöstä tuomittuja murhaajia tappajia. Päässeet ehkkä lomalle vankilasta tai vapautuneet kärsittyään tuomion.
Kannattaa lukea tämä linkki:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/55e5c343-2996-419d-a15c-250eb90e0bcb?ref=ampparit:a02c&fbclid=IwAR1MVSin48LmSHY1pfGDK8YIzzPF0DDu_zuS2bonAwPqx34lhFJIc-3HJ7I - Anonyymi
Viisi naista saa persut suunniltaan ei liikennekuolemat. Hirvet vahingolmisia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261710
- 1051195
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381071- 49979
- 128877
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni51870Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v240838Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?70745Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla178719Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu55709