Foorumia myöten kohkattiin eilen muka salaisesta Al-Hol operaatiosta lentokentällä jonka joku seiskalehti olisi muka paljastanut.
Sisäministeri Maria Ohisalo totesi eilen, että jopa osa kansanedustajista oli levittänyt disinformaatiota. Hän viittaa Jussi Halla-ahon Twitter-viestiin, jossa hän yhdisti Tullin harjoituksen lentoasemalla al-Holin tapaukseen.
Ja "Mestarin" opetuslapset olivat sen jälkeen varmoja että nyt jotain tekeillä.
Kannattaiskohan vihon viim ein luopua niistä seiskalehdistä, mitävittulaisista sun muista valemedioista ja hankkia oikeaa tietoa..
Ohisalo oikaisi valeuutisen.
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin siinä kohtaa löytyi aktivismia ja herättiin horroksesta.
Mutta miten ne jokapäiväiset valehtelut eduskunnassa? Eikö ne ole ministeritason aktivismia ansainneet?
Päinvastoin valheille he itsekin löytävät toinen toistaan hienompia selityksiä.
Sitä paitsi kuka valehtelijoista vannoo ettei ketään tuotu vielä Suomeen?
Eikö ne itse tajua että loputon valehtelu johtaa siihen ettei heitä kukaan usko enää sittenkään kun joskus ehkä puhuvat totta. Itse he lopulta ovat omien valheidensa uhreja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408