Ennen enkelit ilmestyi ihmisille

Anonyymi

Ja sen uskoo kaikki koska se lukee kirjassa ja se on vallan ihanaa.
Mutta jos sanon että minulle ilmestyi enkeli niin kukaan ei usko ja olen sekopää.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ëipä siitä kovin montaa vuotta ole, kun eräälle minulle hyvin läheiselle ihmiselle ilmestyi.

    • Anonyymi

      Mun kaveri kans näki enkeleitä, mutta myös vihreitä ukkoja. Onko siis myös vihreät Ukot totta?

      LippuHelvettiinKiitos

      • Anonyymi

        > Mun kaveri kans näki enkeleitä, mutta myös vihreitä ukkoja. Onko siis myös vihreät Ukot totta?

        Oliko hän Krimillä? Epäilen kyllä, että vihreät miehet on median keksimä juttu.


      • Anonyymi

        Olet siis jo päättänyt mennä helvettiin, ikuiseen kärsimykseen? Miksi ihmeessä, kun taivaskin on Jeesuksen sovitustyön ansiosta tarjolla?


    • Anonyymi

      Nykymaailman meno on jo sellaista, että Jumala kohentaa omaa byrokratiaa. Ja se ei sovi maailmalle, mikä on hyvä muistaa.

    • Anonyymi

      > Mutta jos sanon että minulle ilmestyi enkeli niin kukaan ei usko ja olen sekopää.

      Kuka pitää sinua sekopäänä?

    • Anonyymi

      Ota siitä enkelistä valokuva todisteeksi.
      Kamera kun on kaikilla käden ulottuvilla.
      Niinpä, tästä syystä myös ufohavainnot on lähes loppuneet.

      • Anonyymi

        Enkeli oli isän kuolinvuoteen päässä istumassa, tunnelma oli todella rauhallinen. Viimeisten jäähyväisten jälkeen isä jäi enkelinsä huomaan.

        Enkeli voi toimia myös viestintuojana linnun muodossa,kun pikkulintu kopautti ikkunaa soi puhelin ja sain suruviestin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkeli oli isän kuolinvuoteen päässä istumassa, tunnelma oli todella rauhallinen. Viimeisten jäähyväisten jälkeen isä jäi enkelinsä huomaan.

        Enkeli voi toimia myös viestintuojana linnun muodossa,kun pikkulintu kopautti ikkunaa soi puhelin ja sain suruviestin.

        Jaa kuva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkeli oli isän kuolinvuoteen päässä istumassa, tunnelma oli todella rauhallinen. Viimeisten jäähyväisten jälkeen isä jäi enkelinsä huomaan.

        Enkeli voi toimia myös viestintuojana linnun muodossa,kun pikkulintu kopautti ikkunaa soi puhelin ja sain suruviestin.

        Aika pöljä enkeli kun lentää päänsä pahki ikkunaan, taju kankaalla ja kissat syö sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkeli oli isän kuolinvuoteen päässä istumassa, tunnelma oli todella rauhallinen. Viimeisten jäähyväisten jälkeen isä jäi enkelinsä huomaan.

        Enkeli voi toimia myös viestintuojana linnun muodossa,kun pikkulintu kopautti ikkunaa soi puhelin ja sain suruviestin.

        Höh! No enpä ole moista ennen kuullut. Pikkulinnulla puhelin. Mahtoi olla melkonen näky.
        Meilläpäin linnut voi kyllä koputella ikkunaa ja puhelin on yleisin tapa suruviestille, mutta ei niissä valitettavasti ole mitään ihmeellistä.


      • Usko pois, ettei kenellekään takuulla tule siinä järkytyksen hetkellä mieleen kaivaa kameraa esiin. On se takuulla niin veret seisauttava tapahtuma.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Usko pois, ettei kenellekään takuulla tule siinä järkytyksen hetkellä mieleen kaivaa kameraa esiin. On se takuulla niin veret seisauttava tapahtuma.

        Valtiokirkkoihimme kuuluu enkelit...


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        Usko pois, ettei kenellekään takuulla tule siinä järkytyksen hetkellä mieleen kaivaa kameraa esiin. On se takuulla niin veret seisauttava tapahtuma.

        Minulla on kanssa miljoona euroa tilillä, mutta en muista tunnuslukua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kanssa miljoona euroa tilillä, mutta en muista tunnuslukua.

        Niin?


      • Anonyymi

        Ota siitä enkelistä valokuva todisteeksi.
        Kamera kun on kaikilla käden ulottuvilla.
        Niinpä, tästä syystä myös ufohavainnot on lähes loppuneet.

        Mulla on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota siitä enkelistä valokuva todisteeksi.
        Kamera kun on kaikilla käden ulottuvilla.
        Niinpä, tästä syystä myös ufohavainnot on lähes loppuneet.

        Mulla on..

        Onko se sellainen kiiltokuva joita pikkutytöt ennenvanhaan keräsi?


    • Anonyymi

      Enkelit ovat mielisairaan päässä ei niitä muille saa näkyviin, tarvitsee olla hullu nääs.

      • Enpä tuota ystävääni järkevämpää ihmistä tunne.


    • Anonyymi

      Tuomitseva VALO !

      On tullut maailmaan ja he/te rakastatte pimeyttä enemmän ,kuin valoa,koska heidän pimeys on enemmän,kuin VALO !

      Heidän teot ovat pahoja,sillä jokainen joka tekee pahaa,vihaa VALOA!
      He eivät tule valoo..
      Joka tekee totuuden valkeuteen, he ovat tekemissä Jumalan kanssa,

      ÄLÄ KOSKAAN UNOHDA MITÄ RAKKAUS TEKEE,sinulle meille kaikille..!
      Uskot tai et,mutta älä mene pimeyteen koskaan !

      • Anonyymi

        Minulle ei enkeli ole fyysisesti koskaan ilmestynyt, siis että olisin nähnyt suojeluenkelini. Muita kokemuksia on suojelusenkelin olemassa olosta.

        Näitä asioita ei kannata edes ymmärtää, ne ovat vain olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei enkeli ole fyysisesti koskaan ilmestynyt, siis että olisin nähnyt suojeluenkelini. Muita kokemuksia on suojelusenkelin olemassa olosta.

        Näitä asioita ei kannata edes ymmärtää, ne ovat vain olemassa.

        Ortodoksisella kirkolla on näkemyksensä enkeleihin kuin myös ev.luterilaisella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      64
      3647
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      43
      3127
    3. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      23
      2355
    4. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      41
      2209
    5. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      38
      2145
    6. Olisko Elina kiva ylläri, jos laittaisin sun

      Postilaatikkoon rintaliivit ja pikkuhousut? Punaisia ajattelin. Minulla vain on sellainen pieni ongelma, kun en tiedä mi
      Ikävä
      28
      2117
    7. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      8
      2071
    8. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      68
      1930
    9. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      32
      1823
    10. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      11
      1821
    Aihe